Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

As of last saturday, here is how the pre-orders break down in America per platform:

PC: 133,903

PS3: 251,037

360: 698,614

Kilde

Wow, har 360 virkelig en så stor markedsandel i USA? Det der var jo en enorm forskjell mellom plattformene.

Husk at dette kun er retail tall. Altså digitale nedlastinger som f.eks Steam er IKKE inkludert. Og her tror jeg vi snakker ganske store tall som mangler.

Lenke til kommentar

6258603266_2d0e701682_o.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=5rfw8ydDWJA

La oss mimre litt mens vi venter på Skyrim, fy flate som jeg gleder meg til musikken og stemningen når man fyrer opp et nytt Elder Scrolls. Jeremy Soule er bare helt utrolig på stemningsmusikk.

3 Uker og 1 dag igjen :thumbup:

Å HERREGUD frysninger og alt som er. Endelig noe positivt med at dama er i utlandet :3

Glederrrrrrmeeeeeg.

Lenke til kommentar

Hvis man var en Morrowind-fan som ble skuffet over ting i Oblivion, er nok disse tingene gjort enda verre i Skyrim. Fordumming for å fenge massene, og ikke hard core-fans. Dette er noe spillindustrien generelt driver med, og Bethesda er intet untak.

Tenker du nå på quest trackers? Og vet vi at det vil være det?

Lenke til kommentar

I PC Gamer US Desember utgaven har de testet PC versjonen. Ser ut til at "Skill" rosen åpnes med å holde F inne og derfra kan man sette opp hotkeys til de numeriske tastene og favoritter.

Quests er visstnok adskilte, "Main quests" og "side quests" hver for seg. Antar at det er noe alla Dragon Age.

De brukte I7 980X CPU, 6Gb Ram og ,merkelig nok, 470GTX med tanke på den kraftige CPUen.Oppløsning i 1680x1050. De sier omgivelsene ser foto-realistiske ut og at "performance" er overraskende bra med tanke på at de testet en lite optimalisert versjon. I tillegg var det lite, nærmest ikke aliasing. Virker temmelig lovende for oss som har bestilt PC versjoen :)

I tillegg har PC versjonen "quicksave" noe konsollene ikke har. Lagring og loading tar kun et par sekunder. Det er heller ikke mer enn noen få sekunders lastetid når man entrer huler, dungeons o.l.

Får vel bare håpe at med en optimalisert versjon går det kanskje enda fortere :)

Forøvrig er artikkelen temmelig bra.

Endret av Raggz1967
Lenke til kommentar

Vet ikke helt om kart, men er vist en tips og hint bok hos gamestop/ebgames.

Bestilte super epic legendary expensive big fucking fantastic edition her om dagen på ebgames. 1500,- spenn... Fikk med masse godis da.

Noen tanker om hvilken character build dere skal gå for?

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg skal gå for en Imperial for en gangs skyld, tror faktisk aldri jeg har spilt dem tidligere heller, så det er vel på høy tid. Satser på å utmerke han innenfor Speech, 2H blade og Light Armor for å spare vekt. En slags skattejegerklasse m.a.o.

Lenke til kommentar

Har planer om å gå for Dark Elf thief i første gjennomgang. Andre gangen blir det Necromancer så jeg får lekt med trolldom.

Tredje gangen antar jeg at jeg kjører Nord eller Redguard warrior og deretter blir det en Battlemage. Etter det aner jeg ikke enda.

Endret av Raggz1967
Lenke til kommentar

Vet ikke helt om kart, men er vist en tips og hint bok hos gamestop/ebgames.

Bestilte super epic legendary expensive big fucking fantastic edition her om dagen på ebgames. 1500,- spenn... Fikk med masse godis da.

1099.- på komplett.no :p

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg skal gå for en Imperial for en gangs skyld, tror faktisk aldri jeg har spilt dem tidligere heller, så det er vel på høy tid. Satser på å utmerke han innenfor Speech, 2H blade og Light Armor for å spare vekt. En slags skattejegerklasse m.a.o.

Nå skal det nevnes at heavy Armor har en perk som gjør at alt av tung rustning du har på deg ikke veier noen ting. :)

Selv er jeg ingen stor fan av magi (Selv om det ser mye mer lovende ut i Skyrim!) så her blir det en blanding av forskjellige melee våpen, tung rustning, skjold, pil og bue og ikke minst litt restoration! :) Rasen kommer nok til å bli enten Orc, Dark Elf eller Nord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...