Auto Asmodeus Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hurra. Enda en konsoll vs pc diskusjon. Lurer på hvem som vinner!! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hurra. Enda en konsoll vs pc diskusjon. Lurer på hvem som vinner!! Ekke spennende engang, PC vinner altid Uansett, flott om noen kan poste systemkrav om noen har fått kloa i disse. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hurra. Enda en konsoll vs pc diskusjon. Lurer på hvem som vinner!! Ekke spennende engang, PC vinner altid Uansett, flott om noen kan poste systemkrav om noen har fått kloa i disse. Minimum System Requirements * OS: Windows XP, Vista or Windows 7 * CPU: Core 2 Duo 2.0 GHz or Althon X2 2.0 GHz * RAM: 3 GB * HDD: 15 GB * Graphics: 512 MB card * Sound Card: DirectX 9 Compatible * DirectX: Version 9.0c Recommended System Requirements * OS: Windows XP, Vista or Windows 7 * CPU: Core 2 Quad 3 GHz * RAM: 3 GB * HDD: 15 GB free disk space * Graphics: 512 MB Graphics Memory * Sound Card: DirectX 9 Compatible * DirectX: Version 9.0c Supported Graphics Cards: Minimum – 8800 GT Recommanded – Geforce GTX 460/Radeon 5850 Med andre ord: Hvis du kan kjøre office-pakka så kan du lett dra dette spillet på max med 4096x2048 oppløsning i SHD og 89 fps... Du må ha 48 Gig RAM får å få 90 FPS Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Hurra. Enda en konsoll vs pc diskusjon. Lurer på hvem som vinner!! Ekke spennende engang, PC vinner altid Uansett, flott om noen kan poste systemkrav om noen har fått kloa i disse. Minimum System Requirements * OS: Windows XP, Vista or Windows 7 * CPU: Core 2 Duo 2.0 GHz or Althon X2 2.0 GHz * RAM: 3 GB * HDD: 15 GB * Graphics: 512 MB card * Sound Card: DirectX 9 Compatible * DirectX: Version 9.0c Recommended System Requirements * OS: Windows XP, Vista or Windows 7 * CPU: Core 2 Quad 3 GHz * RAM: 3 GB * HDD: 15 GB free disk space * Graphics: 512 MB Graphics Memory * Sound Card: DirectX 9 Compatible * DirectX: Version 9.0c Supported Graphics Cards: Minimum – 8800 GT Recommanded – Geforce GTX 460/Radeon 5850 Med andre ord: Hvis du kan kjøre office-pakka så kan du lett dra dette spillet på max med 4096x2048 oppløsning i SHD og 89 fps... Du må ha 48 Gig RAM får å få 90 FPS System kravene er ikke offisielt annonsert enda så vidt jeg vet. Skal annonseres en gang denne uka. Ergo bør den lista taes med en klype salt. Endret 18. oktober 2011 av Raggz1967 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Noen som vet om: 1) Det går ann å rent disable Fast Travel i Skyrim? 2) Levlesystemet er likt Morrowind/Oblivion med tanke på Primary skills osv? 3) Mobs levelscaler med deg, eller om det er fastsatte levels på mobs? (Så man ikke har muligheten til å dra til siste del av spillet og drepe ting f.eks.) Har ikke hatt internett på 7 uker, så har ikke fått lest meg opp. Er på skolen nå, men noen sider er restrikterte. Og det er lettere å spørre her så jeg har èn siden å se til Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Noen som vet om: 1) Det går ann å rent disable Fast Travel i Skyrim? 2) Levlesystemet er likt Morrowind/Oblivion med tanke på Primary skills osv? 3) Mobs levelscaler med deg, eller om det er fastsatte levels på mobs? (Så man ikke har muligheten til å dra til siste del av spillet og drepe ting f.eks.) Har ikke hatt internett på 7 uker, så har ikke fått lest meg opp. Er på skolen nå, men noen sider er restrikterte. Og det er lettere å spørre her så jeg har èn siden å se til 1. Det er ingen som tvinger deg til å bruke Fast Travel. 2. Det skal være mer som Fallout 3. 3. Ja. Slik som Fallout 3. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Vet ingen tvinger meg til å bruke Fast Travel, men det blir ikke det samme. Er man litt lei et sted, eller har dårlig tid, så tyr man til Fast Travel. I Oblivion sa jeg til meg selv at jeg ikke skulle bruke det. Men det skjedde. Hadde jeg vet starten av et spill kunne huke av "No Fast Travel" så ville jeg gjort det. Og vært fornøyd med det Og takk for svar. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg tror det skal være Fast Travel i Skyrim, og at dette skal være slik som Oblivion/Fallout. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg tror det skal være Fast Travel i Skyrim, og at dette skal være slik som Oblivion/Fallout. Jepp, samme som jeg har hørt (Du må du først ha vært et sted før du kan fast-travel'e dit). En annen litt snodig setning var i gamer.no's preview; Ved byporten finnes en stall hvor man kan kjøpe hester eller betale en kar med hest og kjerre for transport til et annet sted. ... ? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Du kan bruke eit organisk taxisystem i tillegg til, eller i staden for, "klikk på kartet"-fast travel. Som i dei eldre spela. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Så fantastisk å betale en hest og kjerre for transport! Jeg fulgte mye med på utviklingen av Skyrim i begynnelsen, men har bevisst holdt meg borte de siste månedene. Nå vil jeg finne ut og erfare ting i spillet selv. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hvorfor i all verden skal det finnes et "taxi" system i Skyrim hvis man kan bruke fast travel? Slike ting som får meg til å riste på hodet Ingen vonde tanker om Bethesda, men skulle ønske de tok grep rundt saken og sa "Sånn blir det!" istedet for "Noe for alle! Sånn med tanke på at Fast Travel er et omdiskutert tema. I mine øyne vil jeg heller ha et "hest og kjerre"tilbud enn muligheten for fast travel. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Som folk sier, du kan velge vekk ett alternativ. Om noen setter 2 kg sjokolade foran deg å sier, forsyn deg. Betyr det ikke at du "må" spise alt. Men det hadde vel hatt mer for seg å hatt valg i options, så fikk du en achinvement eller liknende om du ikke brukte det hele gamet. Endret 19. oktober 2011 av PoWerFeeD Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Som folk sier, du kan velge vekk ett alternativ. Om noen setter 2 kg sjokolade foran deg å sier, forsyn deg. Betyr det ikke at du "må" spise alt. Men det hadde vel hatt mer for seg å hatt valg i options, så fikk du en achinvement eller liknende om du ikke brukte det hele gamet. De 75% amerikanerene med BMI på over 25 er ikke enige med deg. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Som folk sier, du kan velge vekk ett alternativ. Om noen setter 2 kg sjokolade foran deg å sier, forsyn deg. Betyr det ikke at du "må" spise alt. Men det hadde vel hatt mer for seg å hatt valg i options, så fikk du en achinvement eller liknende om du ikke brukte det hele gamet. Er ikke sånn det fungerer praktisk. I teorien kan man velge bort det man virkelig vil, men det fungerer ikke slik. Jeg tror alle vet dette. Og selv om jeg ser poenget, så syns jeg at Fast Travel er et såpass omstridt tema at det hvertfall burde være en form for sperre man kan slå av og på. Fast Travel tilfredstiller jo de som ikke liker/vil/gidder å reise frem og tilbake. Hvorfor skal ikke vi som ikke vil ha muligheten, få muligheten til å skru av Fast Travel da? Tror ikke det krever stort å få en slik sperre inn i spillet. Vi er jo tross alt mennesker, så litt hjelp med å vedlikeholde "integriteten" vår er alltid ålreit 1 Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hjelpes meg, kan ikke fatte et det i det hele tatt er et problem.. Kan uansett garantere deg at det vil slippes mod ganske tidlig som fjerner det. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dritbra at de setter inn hest og kjerre-taxi! Fast travel er og blir mongo. Skulle helst sett at det aldri kom med, men nå har man i hvert fall et bra alternativ. Det som irriterer meg mest er uansett det jævla kompasset, med nåla som viser deg nøyaktig hvor du skal gå. Ødelegger rollespill-følelsen totalt. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dritbra at de setter inn hest og kjerre-taxi! Fast travel er og blir mongo. Skulle helst sett at det aldri kom med, men nå har man i hvert fall et bra alternativ. Det som irriterer meg mest er uansett det jævla kompasset, med nåla som viser deg nøyaktig hvor du skal gå. Ødelegger rollespill-følelsen totalt. Vel jeg elsker den nåla, og fast travel Men kunne vel vært en av/på-knapp for de som ikke vil bruke det Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Er ikke så enkelt som en av/på-knapp. Hvis vi ikke skal ha kompass, så må alle NPCer gi deg en god muntlig beskrivelse av hvor du skal gå. Slik som det er nå sier de for eksempel kun "there's a cave to the north". Du har jo et merke på kartet, så noe mer trengs ikke. Dette ødelegger innlevelsen min. Det å rote seg bort er også en herlig del av et stort åpent spill som Elder Scrolls. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dritbra at de setter inn hest og kjerre-taxi! Fast travel er og blir mongo. Skulle helst sett at det aldri kom med, men nå har man i hvert fall et bra alternativ. Det som irriterer meg mest er uansett det jævla kompasset, med nåla som viser deg nøyaktig hvor du skal gå. Ødelegger rollespill-følelsen totalt. Vel jeg elsker den nåla, og fast travel Men kunne vel vært en av/på-knapp for de som ikke vil bruke det Jeg tror det skal være mulig å slå den av på Skyrim? Om det ikke er mulig... så vil det helt sikkert komme en mod som slår den av for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå