The_Tom Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Morrowind-fans vil alltid hate på Oblivion. Fallout 1-2 fans vil alltid hate på Fallout 3. Nå man er vandt til en viss standard, så er det kjip å se spillserien "sin" forfalle. Agree. Kan ikke si noe omm tidligere enn oblivion, men seg poenget i cod. Call Of Duty var som en satelitt, men siden dagen MW2 released har serien styrtet like fort som en meteoritt og kræsjlandingen fant sted med BlackOps. Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Humm, det som er litt trist er at jeg ikke vet om PC'en min faktisk klarer å dra Skyrim, og jeg er ellers så lite interessert i spilling for tiden at jeg ikke gidder å bruke penger på oppgraderinger Dilemma Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 [OT]Hvorfor er det VG24/7 vannemerke på bildene når de opprinnelig er hentet fra andre steder ?[/OT] Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kjenner hypen blir kraftigere nå. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hands on. -- Og putt bilder i spoiler-tag. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ah .. Da var PC'en oppgradert og jeg er (forhåpentligvis) klar for Skyrim! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Har pc som er god nok for skyrim og PS3. Noen gode grunner for å spille det på pc fremfor PS3? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 En, muligheten for mods. Og det er i grunnen den eneste grunnen som trengs. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Støtter den, derfor jeg kjøper det til pc istedenfor xbox. Får evt bare spille med gamepad på pc hvis det blir for jævlig. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Mus og tastatur er vel foretrukte styringsmekanismer fremfor gamepads? Forøvrig ligger det ca. 8000,- i oppgraderinger på bordet mitt nå til å ta høsten i møte! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Er PC-versjonen en port fra konsollversjonen? PC-en min er litt dårlig, så jeg er litt usikker. Tror jeg skal laste ned først til PC for å se om det i det hele tatt er spillbart på PC-en min, og så kjøpe etterpå til enten PS3 eller PC. Med PS3 er jeg sikker på at det fungerer, men har egentlig ikke lyst til å gi slipp på mods - som var en stor glede i Oblivion. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 En, muligheten for mods. Og det er i grunnen den eneste grunnen som trengs. Ikke glem bedre grafikk. Ser at jeg ikke er den eneste som har oppgradert maskinen før høstens store spillslipp. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) En, muligheten for mods. Og det er i grunnen den eneste grunnen som trengs. Vås. Det blir uansett bedre grafikk (høyere oppløsning, ikke skalert som konsollene. Har du god nok PC kan du også spille i 60 fps, konsollene har som regel 30 eller lavere fps noe som gjør spillet oppleves som hakkete og uspillbart) Endret 18. oktober 2011 av Straffa Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Oppleves som uspillbart? Eh.. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 En, muligheten for mods. Og det er i grunnen den eneste grunnen som trengs. Vås. Det blir uansett bedre grafikk (høyere oppløsning, ikke skalert som konsollene. Har du god nok PC kan du også spille i 60 fps, konsollene har som regel 30 eller lavere fps noe som gjør spillet oppleves som hakkete og uspillbart) Enig med deg. 30FPS er helt latterlig hakkete og jeg kaller det nesten "uspillbart" selv. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 30 fps er uspillbart muligens på en PC, men det merkes omtrent ikke når du sitter 3-4m unna en TV, som de fleste gjør når de spiller på konsoll. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 30 fps er uspillbart muligens på en PC, men det merkes omtrent ikke når du sitter 3-4m unna en TV, som de fleste gjør når de spiller på konsoll. Hmm jeg merker det veldig godt på en 55" Samsung D8005. Nå er jo noen mer kresne enn andre på framerate da. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Ja, skal være enig i at det merkes, gjør det selv på min TV, men syns det er mer kritisk på en PC. Anyways, burde spilles på PC. Jeg kjøpte meg ny PC i vår pga jeg er lei konsoll. Angrer ikke et sekund! Edit: Hvordan funker GTX590 for deg dekar? Har samme CPU som deg, vurderer noe lignende. Endret 18. oktober 2011 av Hyd Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ja, skal være enig i at det merkes, gjør det selv på min TV, men syns det er mer kritisk på en PC. Anyways, burde spilles på PC. Jeg kjøpte meg ny PC i vår pga jeg er lei konsoll. Angrer ikke et sekund! Er lei av konsoll selv egentlig. Har egentlig aldri vært noen stor konsoll-spiller. Det eneste jeg spiller er noen få PC-spill iblant og ellers går det i arcade/Amiga/retro-konsoller og emulatorer. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Noen som har sett noe til systemkrav? Om det er portet ifra konsoll så burde vel kravene være deretter og kan forhåpentligvis kjøres på de fleste PC`er? Har en maskin med core2duo prosessor som ikke kan oppgraderes så krysser fingre og tær.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå