Realzi Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 hvorfor så mye hat for fallout 3, ser det meste kommer fra F 1-2 fans, Jeg spillte Fallout 3 og new vegas syns begge var bra , litt mere variasjon med New vegas , men fallout 3 hadde veldig stil folk som liker zombie filmer og (end of the world ) filmer vil elske Fallout 3, slutt og si det er elendig, Det er et helt ok spill Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Morrowind-fans vil alltid hate på Oblivion. Fallout 1-2 fans vil alltid hate på Fallout 3. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Morrowind-fans vil alltid hate på Oblivion. Fallout 1-2 fans vil alltid hate på Fallout 3. De ignorante ja, Deadwood <3 Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det er sjeldent jeg lar meg rive med i hyping av spill, men når det gjelder Skyrim så har alt jeg har lest og sett av media sugd tak i meg. Spesielt etter at jeg leste den siste pre-view artikkelen i PC Gamer. Jeg gleder meg som en unge og jeg har bestilt og betalt for PC CE via Spaceworld. Noen som har erfaring med de når det gjelder leveranser? Pleier de å levere i tide? Jeg forhåndsbestilt gjennom Elkjøp, og der får man oppgitt at spillet sendes ut den 9.. ut i fra det jeg har erfart og hørt kan man ende opp med spillet så tidlig som en dag eller to i forveien, eller motsatt. Brevpost pleier å gå ganske kjapt. muligens en litt større sjanse for en liten delay hvis du har bestilt CE. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Jeg tør ikke forhåndsbestille på nett lenger. Jeg har gjort det to ganger, og begge gangene fikk jeg filmen/spillet en dag eller to etter lanseringsdato. Så jeg har forhåndsbestilt på Gamestop. Ser for meg at jeg jobber litt ekstra den uken, slik at jeg kan gå tidligere fredag den 11. og hente spillet. Kan ikke tro det er mindre enn en måned igjen! Endret 16. oktober 2011 av Tabris Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 ER det så farlig om dere får spillet en dag eller to senere da? Sheesh... 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Morrowind-fans vil alltid hate på Oblivion. Fallout 1-2 fans vil alltid hate på Fallout 3. Nå man er vandt til en viss standard, så er det kjip å se spillserien "sin" forfalle. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Så da har en fyr speedrunna Skyrim på drøye to timer til manges forargelse. Sam Bernstein, member of Bethesda's quality assurance team, has completed a speed run of the developer's upcoming game, The Elder Scrolls V: Skyrim, clocking in at 2:16:10, just beating level designer Jeff Browne. The two are not exactly strangers, as they both competed in a similar event for Fallout 3 in 2007, where Berstein proved to be better than the developers also. Bernstein was awarded a "pumpkin pie" from Bethesda director, Todd Howard, along with a golden Speed Run trophy. Plager ikke meg da spill som Demon Souls holdt meg opptatt i mange, mange uker selv om man kan speedrunne det på tre kvarter.. En annen ting: Noen som vet om butikker i Oslo/Akershus skal ha midnattslansering? Jeg har fri i den perioden og det gjør meg ingenting å sitte hele natta å spille Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Så da har en fyr speedrunna Skyrim på drøye to timer til manges forargelse. Sam Bernstein, member of Bethesda's quality assurance team, has completed a speed run of the developer's upcoming game, The Elder Scrolls V: Skyrim, clocking in at 2:16:10, just beating level designer Jeff Browne. The two are not exactly strangers, as they both competed in a similar event for Fallout 3 in 2007, where Berstein proved to be better than the developers also. Bernstein was awarded a "pumpkin pie" from Bethesda director, Todd Howard, along with a golden Speed Run trophy. Plager ikke meg da spill som Demon Souls holdt meg opptatt i mange, mange uker selv om man kan speedrunne det på tre kvarter.. Verdt å nevne er kanskje at Oblivion og Fallout 3 begge ble "speedrunnet" én time raskere enn Skyrim, så jeg tar det ikke som dårlig nytt, tvert imot Lenke til kommentar
casemodd Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Så da har en fyr speedrunna Skyrim på drøye to timer til manges forargelse. Sam Bernstein, member of Bethesda's quality assurance team, has completed a speed run of the developer's upcoming game, The Elder Scrolls V: Skyrim, clocking in at 2:16:10, just beating level designer Jeff Browne. The two are not exactly strangers, as they both competed in a similar event for Fallout 3 in 2007, where Berstein proved to be better than the developers also. Bernstein was awarded a "pumpkin pie" from Bethesda director, Todd Howard, along with a golden Speed Run trophy. Plager ikke meg da spill som Demon Souls holdt meg opptatt i mange, mange uker selv om man kan speedrunne det på tre kvarter.. Verdt å nevne er kanskje at Oblivion og Fallout 3 begge ble "speedrunnet" én time raskere enn Skyrim, så jeg tar det ikke som dårlig nytt, tvert imot Men ble de speedrunnet så raskt allerede før de ble utgitt, eller etter å ha vårt ute på markedet i lang tid og etter mye mer prøving og feiling enn speedrun av Skyrim som fortsatt ikke er utgitt? Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Så da har en fyr speedrunna Skyrim på drøye to timer til manges forargelse. Sam Bernstein, member of Bethesda's quality assurance team, has completed a speed run of the developer's upcoming game, The Elder Scrolls V: Skyrim, clocking in at 2:16:10, just beating level designer Jeff Browne. The two are not exactly strangers, as they both competed in a similar event for Fallout 3 in 2007, where Berstein proved to be better than the developers also. Bernstein was awarded a "pumpkin pie" from Bethesda director, Todd Howard, along with a golden Speed Run trophy. Plager ikke meg da spill som Demon Souls holdt meg opptatt i mange, mange uker selv om man kan speedrunne det på tre kvarter.. Verdt å nevne er kanskje at Oblivion og Fallout 3 begge ble "speedrunnet" én time raskere enn Skyrim, så jeg tar det ikke som dårlig nytt, tvert imot Men ble de speedrunnet så raskt allerede før de ble utgitt, eller etter å ha vårt ute på markedet i lang tid og etter mye mer prøving og feiling enn speedrun av Skyrim som fortsatt ikke er utgitt? Den fortify inteligence potion exploiten i Morrowind der du kunne lage og drikke fortify inteligence potion i 10 minutter og få en million i inteligens ble funnet av folk på forum lenge før spillet ble slippet, så det bare ved å lese beskrivelsen og få bekreftet at det ikke var none som blokerte av utviklerene Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Morrowind-fans vil alltid hate på Oblivion. Fallout 1-2 fans vil alltid hate på Fallout 3. Nå hadde Oblivion en del saftige feil da. Men det handler strengt tatt om perspektiv, og hvor kritisk du er til spillet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvor fort et spill kan speedrunnes er uviktig. Det er ikke den måten jeg har tenkt til å spille. Og i slike åpne rollespill som dette går det alltid ann å bare følge de questene du MÅ ta, og ignorere alle andre. I Morrowind klarte jeg å bli lvl 100 på under 2 timer, men det er ikke noe morsomt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Verdt å nevne er kanskje at Oblivion og Fallout 3 begge ble "speedrunnet" én time raskere enn Skyrim, så jeg tar det ikke som dårlig nytt, tvert imot Sam Bernstein, member of Bethesda's quality assurance team, has completed a speed run of the developer's upcoming game, The Elder Scrolls V: Skyrim, clocking in at 2:16:10, just beating level designer Jeff Browne. Verdt å nevne er vel at begge to jobber for Bethesda, så de har nok speedrunnet Skyrim mange ganger allerede. I tillegg kan man jo nevne at selve hovedhistorien i Skyrim er ganske kort og kan klokkes inn på ca 20 timer. Men vil du ha med alt av sidequest, oppdage alt som er å oppdage osav kan du fort sitte i 200 timer til. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Men ble de speedrunnet så raskt allerede før de ble utgitt, eller etter å ha vårt ute på markedet i lang tid og etter mye mer prøving og feiling enn speedrun av Skyrim som fortsatt ikke er utgitt? Tidene jeg tenker på, er fra de to forrige speedrun-konkurransene som ble holdt internt i Bethesda før utgivelse. Ifølge Todd Howard markerer speedrun-konkurransen at spillet endelig er ferdig (sånn omtrent ihvertfall), og han synes det er mer spennende enn OL . Det var forresten de samme to karene som konkurrerte denne gang, som konkurrerte mot hverandre i Fallout 3s speedrun. Endret 17. oktober 2011 av andrvas Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Begynner å bli lei av å vente på dette spillet nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Vente på release er nå en ting, men noen av oss må vente helt til modder'ne har rettet opp manglene som garantert er der. Regner ikke med jeg begynner å spille det skikkelig før rundt juletider. Jeg er imidlertid veldig glad det blir sluppet såpass lenge før jul... Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Litt OT, men synes Fallout 3 er et fantastisk rpg, kanskje det beste om noen gang er laget(min mening), på grunn av atmosfæren og historien i spillet. Latterlig å se folk hate F3..kan ikke like mye spill da. Det er og blir et kvalitetspill usansett hva dere mener! Angående Skyrim, så er det nok masse sideoppdragg o.l så tror ikke det er et problem bruke 100+ timer på spillet Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg blir å spille før mods uansett... men blir å skaffe meg mods etter hvert da For som regel så er mods et "must have" til disse spillene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg blir å spille før mods uansett... men blir å skaffe meg mods etter hvert da For som regel så er mods et "must have" til disse spillene Jepp. Vil spille litt vanilla jeg også, men det er mest for å finne ut hvilke mods jeg trenger/vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå