casemodd Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Spillet ser mer og mer fantastisk ut for hver sneak peak! 11.11.11 kan ikke komme fort nok! Vil forresten også nevne at vi i SureAI, teamet som lagde Nehrim: At Fates Edge til Oblivion har begynt på Project 5, en TC til Skyrim Vil de ha tysk tale denne gangen også? Nehrim var en utrolig bra mod, den tyske dialogen var utrolig bra gjennomført. Men kan aldri bli det helt store når man ikke forstår tysk. Har hørt mye bra om Nehrim, så en slik modd til Skyrim ville nok gjort spillet mer aktuelt for meg. Testet riktignok aldri Nehrim selv men det skyldes at jeg allerede var så lei Oblivion før jeg hørte om den at det ikke fristet. Kanskje trikset for min del blir å ikke spille Skyrim før "Nehrim-modd" til det er ferdig og spille med den modden fra begynnelsen av. Endret 10. oktober 2011 av casemodd Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Dette her er så kult! 2 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Blir helt sikkert tysk tale denne gangen også, men tidlig å si ettersom det kun er i planleggingsfasen ennå. Men siden Nehrim var en så stor suksess vil det nok bli enklere å få tak i seriøse stemmeskuespillere til P5. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 @Vrengtpolvott: Holdt ikke dere på med en omfattende mod til Fallout 3 også? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Noen som vet om man kan pre-loade det på Steam? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Bilder av brukermanualen - Xbox versjon Linken kommer fra denne artikkelen - Eurogamer Endret 11. oktober 2011 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 @Vrengtpolvott: Holdt ikke dere på med en omfattende mod til Fallout 3 også? Nei, vi gjorde en liten mod som het Cube Experimental, men denne fins kun på tysk. Var prat om at noen av oss skulle gjøre en litt mer omfattende mod, men livet kom i veien som det så fint heter. Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hmm... Lurer på hvordan det går med Andoran: Prologue modden? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ikke enda Men man kan vel pre-loadet det før lansering ja? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Blir sikkert pre-load en uke før eller noe tenker jeg. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ja, pleier å være noen dager i forveien. Lenke til kommentar
olav10 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg er langt på vei enig med deg i kritikken, men hvilke spill mener du er så veldig bra på disse punktene i 2011, og som har sammenlignbare utfordringer mht. størrelse, innhold og åpen verden og som gis ut på pc, ps3 og xbox 360? Spillet kommet helt klart til å bli massivt, men hva hjelper vel det viss innholdet ikke holder mål? Jeg er en av de som ventet i en årrekke på Fallout 3, men endte opp med å legge det fra meg etter kun et par timer. Det er vanskelig å rakke ned på ting som "størrelse", "innhold" og "åpen verden" i det spillet og, men det hindret det ikke fra å bli en forglemmelig opplevelse. Og ja, jeg er redd for a krysskonsollproduksjonen hindrer spillet fra å nå sitt sanne potensial. Du snakker nå altså om Fallout 3, spillet som er universielt annerkjent som et av denne generasjonens beste spill uansett sjanger, og med en Metacritic score på 94 på Xbox 360? "Forglemmelig"? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Man rekker ikke å oppdage det utrolige innholdet i Fallout 3 på 2 timer, det er så utrolig mye bra innhold om du bare utforsker. Side quests som er mystiske, unike og tøffe våpen, stilige karakterer osv osv. Det spillet har mye bra i seg om du bare gir det noen timer til utforskning. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hver sin smak. Jeg digget Oblivion, men Fallout 3 testet jeg såvidt. Likte ikke skytingen, grafikken eller hele stilen egentlig. Om man ikke liker det grunnleggende i spillet blir det vanskelig å komme til alt det gode innholdet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Du snakker nå altså om Fallout 3, spillet som er universielt annerkjent som et av denne generasjonens beste spill uansett sjanger, og med en Metacritic score på 94 på Xbox 360? "Forglemmelig"? Jepp. Klønete kontrollere, uinspirert persongalleri, kjedelig historieløp og sideoppdrag, kunstig illusjon av at valgene dine faktisk betyr noe. Rett og slett en solid voldtekt av en av tidenes beste spillserier (Fallout 1 + 2). At den får 94/100 på en spillkonsoll som best passer til bil-, arkade-, sidescroller- og idrettspill er for meg likegyldig. Her har de tatt et solid PC-franchise og ødelagt det i håp om å nå ut til massene. 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Helt enig med LarsP her. Men New Vegas er det virkelige Fallout 3, spør du meg. Men så er det også lagd av Obsidian, som består av mange av folka fra Black Isle. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ser ikke mørkt på å skaffe Skyrim til Xbox. Hadde jeg hatt en god nok PC stående så hadde jeg så klart foretrukket det. Angående Fallout 3/New Vegas så var det et spill ikke brukte så lang tid på. Uengasjerende historie og karakterer. Men følte ikke at det var på grunn av spillmekanismen. Jeg brukte faktisk Xbox-kontroller på PC. Men det kommer kanskje ned til vaner og hvordan man foretrekker å spille. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hver til sitt, da, jeg digger det (Fallout 3). Jeg føler det er så i overkant mye kritikk av spill nå om dagen. Alle skal ha i pose og sekk, liksom, akkurat som Bethesda var ens personlige spillutvikler. "Only on PC? Yes sir!" Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Det er sjeldent jeg lar meg rive med i hyping av spill, men når det gjelder Skyrim så har alt jeg har lest og sett av media sugd tak i meg. Spesielt etter at jeg leste den siste pre-view artikkelen i PC Gamer. Jeg gleder meg som en unge og jeg har bestilt og betalt for PC CE via Spaceworld. Noen som har erfaring med de når det gjelder leveranser? Pleier de å levere i tide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå