Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, TES har ikke en sammenhengende historie, de er uavhengige av hverandre, men universet er det samme, og det er nok en god del referanser til hendelser fra de tidligere spillene. Så rent historiemessig vil jeg ikke si det er noen grunn til at du ikke kan spille Skyrim, men vil anbefale å spille de andre TES-spillne også, da de er veldig gode spill. :)

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg spillet, men er litt tvil nå. Har hele "The Elder Scrolls"-serien en sammenhengende historie, eller kan jeg bare kjøre på med Skyrim uten å ha spilt de fire andre?

Ikke sammenhengende historie. Men du befinner deg i den samme 'verden' og du vil finne referanser til de andre spillene. du trenger overhode ikke noen erfaring fra de andre spillene.

Lenke til kommentar

Synes ikke det var særlig oppløftende at journalisten fra PC-Gamer fortalte at han døde kun 5 ganger på 3,5 time. Det tyder på at spillet er alt for enkelt og slik sett mer likt Oblivion enn Morrowind.

Det endelige beviset på at Skyrim i likhet med Oblivion er mer for casual-gamere enn tradisjonelle rpg-gamere?

Mer skeptisk enn noen gang nå, og må se mange reflekterte brukerkommentarer etter 11.11 før jeg avgjør om spillet skal kjøpes.

Lenke til kommentar

Du trudde vel ikkje seriøst at Skyrim kom til å vere beinhardcore? At han daua fem ganger tyder at han daua fem ganger meir enn han ville gjort i Oblivion, så heilt krise kan det ikkje vere.

Nei jeg trodde ikke det, men det er jo lov å håpe at folk lærer av sine feil og ikke lager spillverdenens krysning av Sissel Kyrkjebø, Sputnik, DDE, Smurfene og Grieg i en eneste smørje i håp omn at alle mennesker skal like det i stedet for å lage noe som er mer målgrupperettet.

Konsollinfisering og casualisering på slikt nivå er kortsiktig tankegang som dreper spillbransjen på sikt selv om det kanskje er profitabelt her og nå.

Lenke til kommentar

Spillet ser mer og mer fantastisk ut for hver sneak peak! 11.11.11 kan ikke komme fort nok! Vil forresten også nevne at vi i SureAI, teamet som lagde Nehrim: At Fates Edge til Oblivion har begynt på Project 5, en TC til Skyrim :)

Vil de ha tysk tale denne gangen også? Nehrim var en utrolig bra mod, den tyske dialogen var utrolig bra gjennomført. Men kan aldri bli det helt store når man ikke forstår tysk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...