Gabri3L Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Gode greier, takker og bukker. Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 (endret) Jeg spiller det på konsoll, og noe av det som plager meg aller mest er hvordan spillet alltid lagger stadig mer. Det går silkemykt frem til lagringsfilen utgjør cirka 8MB (noe som ikke tar så lang tid), og jo lenger jeg spiller etter det, jo verre blir det. Jeg rundet level 80 med en nord her forleden dag, og da jeg reiste for å utkjempe den episke kampen mot Ebony Warrior hengte spillet seg i et par sekunder flere ganger. Heldigvis gikk kampen knirkefritt, men det er så ille at jeg ikke orker å spille mer på den brukeren nå. Endret 24. august 2015 av Curumo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Det var problemet som bethesda slet med på begge konsollene, spesielt ps3 hvor de brukte lang tid på å få det delevis spillbart. Forhåpentligvis vil denne generasjonens hw struktur gjøre det til bedre opplevelse når fallout 4 og eventuelt tes6 om de får shippet det før generasjonskifte. Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg syntes at Skyrim var morsomt før, da jeg gjerne spilte som en krigertype, helst i full Daedric med sverd og skjold, men etter å ha spilt gjennom spillet én gang var det ikke så moro å spille som kriger lenger. Det samme gjaldt for magiker; én gjennomspilling var nok. Men etter at jeg prøvde ut det å spille som bueskytter, har spillet blitt enda bedre. Jeg har spilt gjennom mange ganger som bueskytter, enten med fokus på sniking eller ved å ta på heavy armor fortryllet med ekstra helse og løpe langs frontlinjen. Det å spille som bueskytter har gjort spillet enda morsommere enn jeg syntes det var da jeg først spilte det! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg syntes at Skyrim var morsomt før, da jeg gjerne spilte som en krigertype, helst i full Daedric med sverd og skjold, men etter å ha spilt gjennom spillet én gang var det ikke så moro å spille som kriger lenger. Det samme gjaldt for magiker; én gjennomspilling var nok. Men etter at jeg prøvde ut det å spille som bueskytter, har spillet blitt enda bedre. Jeg har spilt gjennom mange ganger som bueskytter, enten med fokus på sniking eller ved å ta på heavy armor fortryllet med ekstra helse og løpe langs frontlinjen. Det å spille som bueskytter har gjort spillet enda morsommere enn jeg syntes det var da jeg først spilte det! Ja eneste jeg ikke likte med bueskytter var hvor usedvanlig OP man blir etterhvert om man vil. Såpass at jeg i en anledning kunne one shotte en drage (som riktignok satt og sov men uansett). Langt mer utfordrene å være magicer med tanke på den manglende armoen etc. Men det eneste jeg syntes faktisk ble småkjedelig i lengden var 2-handed heavy armor build. Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Ja eneste jeg ikke likte med bueskytter var hvor usedvanlig OP man blir etterhvert om man vil. Såpass at jeg i en anledning kunne one shotte en drage (som riktignok satt og sov men uansett). Langt mer utfordrene å være magicer med tanke på den manglende armoen etc. Men det eneste jeg syntes faktisk ble småkjedelig i lengden var 2-handed heavy armor build. Du har helt rett i at man fort kan bli OP med bue. Når jeg får perk'ene som gjør at jeg kan spenne bua raskere og bevege meg raskere med bua spent pleier jeg ofte delvis å slutte med å snike. Noe av det beste med å være bueskytter er dog gleden ved å treffe bevegelige mål på avstand. Og jeg er enig med deg i at heavy 2h ikke er så spennende. Generelt har jeg etter hvert fått mindre sansen for å spille som vanlig kriger, og pleier som regel å blande inn magi og den slags for å gjøre det litt mer spennende. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 hvilke mods bør jeg installere? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Spørs veldig på hva du ønsker å forandre/forbedre. Jeg liker mods som gjør fiender farligere og mer uforutsigbare. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 jeg er blind. så den andre tråden for mods nå. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Kanskje ikke rette plassen å spørre, men har noen her rammet inn Skyrim kartet? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 (endret) Nja, bare hengt det opp på veggen ved siden av min PC her Første og eneste spill ting jeg har pyntet med så langt Enn du? Endret 24. mars 2016 av Freestyle199 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Har lyst på en skikkelig ramme til den. Lenke til kommentar
BeardedSkyrim Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Jeg har 2000 timer spilletid, men takket være mods er jeg like hekta. Laget en liten YouTube-film om mitt Skyrim Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Ser strøkent ut 220 mods ser jeg, får vel prøve noen ut tenker jeg. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Kanskje ikke rette plassen å spørre, men har noen her rammet inn Skyrim kartet? En kamerat av meg har gjort det! Slenger med et bilde. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 (endret) Vet du hvor stor den rammen er? Eller kan du spørre han? Endret 19. april 2016 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Vet du hvor stor den rammen er? Eller kan du spørre han? Det kan jeg vettu. Den er 70cm * 50cm - Men fortsatt bittelitt for stor for kartet som er 67,6cm * 48,3cm. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Takker! Blir bra nok det, ellers så må man spesialbestille og det blir altfor dyrt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Har et litt merkelig problem med å få spilt Skyrim. Helt i introen går hesten helt apeshit som gjør at jeg ikke kommer forbi selve introen. Har avinstallert spillet og installert på nytt og deaktivert alle mods, men det skjer fortsatt. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få spilt spillet? https://youtu.be/ys2LisHdeAw Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Skyrim takler ikke spesielt godt over 60 fps mtp på fysikkmotoren i spillet. Prøv å slå på vsync om det kan hjelpe. Mulig dette kan hjelpe deg? Kanskje denne tråden kan hjelpe: http://forums.nexusmods.com/index.php?/topic/1386500-cart-intro-flipping/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå