Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Takk for at du kontaktet oss.

Dessverre har vi ikke mottatt mer informasjon fra vår leverandør om dette men vi kommer ikke til å få inn Collector's Edition."

Dersom noen andre lurte. Har benyttet CDON hovedsaklig fordi de sender med faktura, har ikke hatt penger til å forhåndsbetale og tar ikke sjansen på att det plutselig ikke er dekning på kontoen på sendingsdagen der beløpet trekkes vet sending av varen.

Lenke til kommentar

Imponert om du klarer å la være å drikke den ølen før 11.11 :p

Har eget kjøleskap med øl, er vel en 72 flasker inni der nå eller noe, klarer ikke å drikke opp alt på 1 måned :) (har også en "lei" tendens til å etterfylle når beholdningen minker)

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Imponert om du klarer å la være å drikke den ølen før 11.11 :p

Har eget kjøleskap med øl, er vel en 72 flasker inni der nå eller noe, klarer ikke å drikke opp alt på 1 måned :) (har også en "lei" tendens til å etterfylle når beholdningen minker)

Haha du er jo simpelt helt awsome, :D

Men hvorfor drikke øl når du spiller ? blir ikke hele spille følelsen borte (med mindre du er moderat )

Lenke til kommentar

Tja, synes det er godt å kose seg med en par pils om man spiller, trenger jo ikke drikke seg sørpe full :)

Haha jeg har visst et problem : (

Jeg skal prøve og bare ta 2 pils når jeg spiller skyrim du har rett det øker gleden i og spille. er bare redd for at jeg skal hive i meg for mye ;P heeheh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...