Thoto79 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Tenker han mener spillbackloggen som Skyrim har en tendens til å skape Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Har en del spill som ligger uprøvd, noen ligger fortsatt i plast faktisk. Kjøper nye spill også blir de bare liggende og da hoper de seg opp. Litt dumt å spille alle de gamle spillene jeg har spilt gjennom flere ganger før og la de splitter nye ligge og støve ned. Spilte Skyrim i flere timer om dagen, i flere uker, så da ble det lite tid til andre spill. Det frister så veldig, men som sagt må jeg prioritere andre spill. Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hehe har det sånn jeg også.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 noen som vet når dragornborn dlc'en kommer ut? til pc Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 noen som vet når dragornborn dlc'en kommer ut? til pc Tror dette er siste som er sagt ang PC og PS3 release: http://www.bethblog.com/2012/12/03/dragonborn-coming-tomorrow-to-xbox-live-coming-to-ps3-and-pc-early-2013/ Jeg tolker "Yearly next year" som iløpet av januar/februar men skulle ikke forundre meg om det blir utsettelser pga PS3 versjonen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) da kommer dragornborn ut på steam 5 februar og de andre dlc'ene kommer til ps3 fordelt over februar hvor de har en ukes salg på hver av dlc'ene med 50% avslag inkludert dragonborn. http://www.bethblog.com/ Endret 18. januar 2013 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Perfekt! Akkurat blitt ferdig med Dawnguard så dette passer bra Legger ved Dragonborn trailern for de som ikke har sett den: Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 liker skyrim best AMD eller Nvidia best? Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Jeg har møtt et lite problem; tok meg en liten aftenvisitt til High Hrothgar for å trene sneak, men endte opp med å knive kjære Arngeir med for raske mellomrom, og nå er han og de andre gråskjegg-mennene forbannet på meg. Selv om jeg teleporterer meg vekk og tilbake angriper de meg. Jeg har prøvd å ta av meg alt og spankulere rundt i bare underbuksen min for å vise at jeg kommer i fred, men de fortsetter å angripe meg. Vet noen hva jeg må gjøre, eller i det hele tatt om jeg er i stand til å fikse dette? Frykter at jeg må laste inn en eldre save av spillet, men det håper jeg ikke, for da blir jeg nødt til å gjøre en del om igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 var det ikke slik at man brukte blokk + e for å få snakket med folk som angrep deg i oblivion da? har en tendens til quiksave ofte for å unngå disse problemene, alternativt kunne du ha lastet siste save fra da du gikk inn i bygningen. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Spiller det til PS3 (mye bugs, check), så jeg vet ikke hvordan det fungerer. Skal google problemet ytterligere, har ikke funnet noen tilfredsstillende svar enda. Jeg var dum nok til å lagre over én av to saver da jeg kom ut (de angrep meg med en irriterende shout, så jeg var bare glad for å slippe unna i live), så jeg håper den andre saven er relativt fersk, for jeg blir ikke glad om jeg må spille mange timer om igjen. Håpet på at det ville løse seg ved at jeg dro vekk og kom tilbake, men tydeligvis ikke - disse gutta kan bære nag. Lenke til kommentar
lals Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 jeg har tenkt å begynne å spille dette igjen fra begynnelsen, men lurer på en ting. den nye dragonborn DLC'en, må jeg begynne på nytt der? eller kan jeg fortsette fra den vanlige? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 jeg har tenkt å begynne å spille dette igjen fra begynnelsen, men lurer på en ting. den nye dragonborn DLC'en, må jeg begynne på nytt der? eller kan jeg fortsette fra den vanlige? Du fortsetter bare med den karakteren du allerede har men ofte er det en lvl cap som Dawnguard DLC`en ikke trigger før du er lvl 10 ettersom jeg husker. Men har du høy lvl er det sikkert bedre å begynne på nytt, lvl 40 + så forsvinner sikkert alle utfordringer om du ikke justerer ned skillsa. Kan evnt bruke for eks AOG (adjust your own game) modden Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Jeg har møtt et lite problem; tok meg en liten aftenvisitt til High Hrothgar for å trene sneak, men endte opp med å knive kjære Arngeir med for raske mellomrom, og nå er han og de andre gråskjegg-mennene forbannet på meg. Selv om jeg teleporterer meg vekk og tilbake angriper de meg. Jeg har prøvd å ta av meg alt og spankulere rundt i bare underbuksen min for å vise at jeg kommer i fred, men de fortsetter å angripe meg. Vet noen hva jeg må gjøre, eller i det hele tatt om jeg er i stand til å fikse dette? Frykter at jeg må laste inn en eldre save av spillet, men det håper jeg ikke, for da blir jeg nødt til å gjøre en del om igjen. Ikke rart!! Hadde ikke du blitt mistenksom om det kom en fyr spradende i underbuksen og lovet deg fred??? Endret 4. februar 2013 av Fade1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Dragonborn PC release idag! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Litt kjedelig at man ikke får fly dragene dit man vil. Men får hvertfall grille folk og dyr på den forhåndsinnstilte veien. Leste at drageflyging blir mest som en slags fast travel. Man styrer ikke dragen selv, bare sitter på. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Litt kjedelig at man ikke får fly dragene dit man vil. Men får hvertfall grille folk og dyr på den forhåndsinnstilte veien. Leste at drageflyging blir mest som en slags fast travel. Man styrer ikke dragen selv, bare sitter på. Stemmer, de har visst prøvd alt for å mekke på spillmotoren slik at man kunne fly fritt men uten hell så da måtte det heller bli scripta flyveturer. Ikke noe big deal for min del egentlig men om man virkelig føler trangen for å free roame med en drage mellom beina så kan man jo alltids laste ned modden Flyable Dragons som funker ganske greit: Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Unofficial Dragonborn Patch Den har allerede kommet, så tenkte jeg skulle si ifra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå