Thoto79 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Håper jeg kan stille et lite spørsmål her i stede for å lage en helt ny tråd. Vist jeg bruker heavy armor og Conditioning perken, kan jeg bruke stealth like effektivt som folk i light armor eller cloth da? Mener å huske at det uansett lager mer lyd med tanke på sneak enn om du da hadde brukt light armor. Er vel først og fremst det at det ikke lenger veier noenting å ha på heavy armor. Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Problemet for min del er at jeg har alt max'ed out omtrent. Jeg valgte aa spille som Nord med fokus paa Two-Handed Weapons, spesilelt Battleaxes og Heavy Armor. Alle de 'viktige' statsene er 100, 2HW, Heavy Armor osv. Jeg bruker omtrent aldri magi saa alle magi-statsene er ca 15-25. I tillegg har jeg fullt Daedric Armor og vaapen, inkludert pil og bue. Jeg begynte aa enchante rustningen osv, men det var egentlig liten vits. Jeg steamroller stort sett alt, selv om jeg hadde noe overraskende hadde ganske store problemer mot siste boss-levelen en periode. Det skal paapekes at jeg spiller (spilte, egentlig) paa den vanskeligste vanskelighetsgraden. For meg er det vanskelig aa engasjere meg videre naar jeg har gjort 'alt' og utforsket 'alt.' Det vil si, jeg har gjort ferdig main questet, tuslet rundt hele verdenen, utforsket utallige ruins osv, gjort ferdig Companions delen - bortsett fra at jeg ikke ville bli varulv. For meg blir det feil aa gjore Dark Brotherhood og Magic Guild delen pga. mitt karaktervalg. Han er en kriger, og ikke en snikmorder/magist. Det sier litt at jeg spilte ca 150+ timer den forste maaneden spillet kom ut, men at jeg ikke har spilt spillet siden Desember i fjor. Kanskje vil den nye expansion packen gjore at jeg kommer mer tilbake. Jeg har heller ikke lastet ned mods - men jeg tar gjerne i mot forslag. Kan forovrig legge til at karakteren min er level 38. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ja da er det jo bare å gå igang med installasjon av mods da også spille videre i Skyrim 2 Her er Skyrim mod tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1401144 Finner det meste der, selv spiller jeg nå Skyrim med ca 80 installerte mods. Blir ett helt annet spill og har nå nærmere 300 timer (hadde 100 timer etter første gjennomspilling uten mods så spillet får en betydelig lengre levetid)! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ny info om Dragonborn DLC`en: Syntes den virker lovende og heldigvis med langt mer innhold enn Dawnguard og Heartfire tilsammen. Ingen dato for PC enda såvidt jeg vet men kan vel ventes om en mnd eller to. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Litt mer info om Dragonborn, slippes tidlig 2013 for PC og.... forhåpentligvis en gang til PS3 http://www.ign.com/articles/2012/12/03/skyrim-dragonborn-dlc-hitting-ps3-and-pc-in-2013 Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Noen som har testet Dragonborn enda? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Om ikke veldig ivrige her inne så tyder ihvertfall foreløpig metacritic på at folk er mer enn fornøyd! http://www.metacriti...im---dragonborn Endret 6. desember 2012 av Thoto79 Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Noen som har testet Dragonborn enda? Det er helt greit. Går du i tillegg etter achievements klarer du sikkert å skvise ut 8-9 timer. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det er helt greit. Går du i tillegg etter achievements klarer du sikkert å skvise ut 8-9 timer. Er det noen nye abilties i skills trær? Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Er det noen nye abilties i skills trær? Nei, ikke som jeg husker dessverre. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Nei, ikke som jeg husker dessverre. Doh! :\ Endret 11. desember 2012 av maanemann Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Er man "låst" til det nye området Solstheim eller kan man fritt reise fram og tilbake til Skyrim? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Er man "låst" til det nye området Solstheim eller kan man fritt reise fram og tilbake til Skyrim? Vil jo tro man kan reise fram og tilbake. Solstheim er vel ikke akkurat noe nytt område, da det var med i Morrowind: Bloodmoon. Endret 11. desember 2012 av Northern Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Vil jo tro man kan reise fram og tilbake. Jepp, i video-review'en til ITAvisen snakker de med en kar ved båten som tilbyr å reise tilbake til Skyrim. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Vil jo tro man kan reise fram og tilbake. Solstheim er vel ikke akkurat noe nytt område, da det var med i Morrowind: Bloodmoon. vel, er vel neppe alle her som har spilt morrowind, eller tilleggspakkene for saks skyld. Endret 11. desember 2012 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Hvis vi ser sånn på det, så er INGENTING nytt i Skyrim, fordi alle regionene i Tamriel var tilgjengelig i Daggerfall fra 1996. Også skyrim. 1 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Hvis vi ser sånn på det, så er INGENTING nytt i Skyrim, fordi alle regionene i Tamriel var tilgjengelig i Daggerfall fra 1996. Også skyrim. Vel det var vel strengt tatt Arena (1994) som hadde alle regionene. Daggerfall, derimot, var på en måte mindre da det "bare" var landene rundt Illiac Bay (altså Sky Rock og Hammerfell, pluss Wayrest, en inneklemt bystat på grensa mellom de to), men alikevel var disse ingame tilsammen like stort som Storbritania, og ingame den største verden i TES spillene. oversiktskart her: http://www.skyrimpor...-map-of-tamriel Endret 11. desember 2012 av maanemann Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hva er logikken i dette? Dobbel pris for og kjøpe via download?! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Skyrim (download) til en "fornuftig" pris? Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Her har du en mulighet - £19,99 -Deluze Edit: Litt for rask der, kun tilgjengelig i UK Endret 12. desember 2012 av Deluze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå