hugRmunR Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Dette er veldig individuelt, Som du sier så er det veldig individuelt. Jeg kalrer meg f.eks fint med 30fps i de fleste spill. Kan hende jeg har hatt utdaterte PC'er litt for ofte Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 prøv å reinstallere driverene til skjermkortet Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
Gotchya Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Har noen en savegame der dere er en high elf mage og i lvl 1/2/3 og nettopp lært alle tre shoutsa i Unrelenting force? fikk slette save game og jeg komm ikke langt bare ble ferdig med college of winterhold Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Hei, vet dere om det er noen måte og gjøre lastetiden fortere på PC? Nå som save game filen er blitt over 8 MB har lastetiden blitt utrolig treg. Maskinvare burde det ikke stå på når jeg har Samsung 830 SSD, i7 3770K @ 4,5 GHz og 16 GB RAM, eller? Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Er det noen som har hørt noe om en 1.8 patch? Eventuelt noe annet som rydder opp i Dawnguard bugs? Mitt problem lagt i spoiler: Oppdraget "Beyond Death", hvor Valerica ikke beveger seg etter at man har drept 3x Keeper. Jeg er klar over at det er en konsoll-løsning på problemet, men jeg ønsker en skikkelig løsning (i.e. en løsning hvor oppdraget faktisk utarter seg slik det er tenkt). -Deluze Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Forslag: Hva med lage litt flere nye tråder i TeS-forumet istedet for å putte alt i denne tråden? Forumet ser jo helt dødt ut, og det blir mer oversiktlig synes jeg. Hva mener dere? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hvis du ser, så er faktisk denne tråden også ganske død... Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hvis du ser, så er faktisk denne tråden også ganske død... Jepp. Ikke så mange som bryr seg om Skyrim lengre. Dette er en type spill man "spiller ihjel". Jeg har 235 timer i Skyrim, ifølge Steam. Klarer ikke røre det mer. Må en diger ekspansjon eller noe, dersom jeg skal gidde å engasjere meg igjen. Ellers må jeg bare si at det er et herlig spill. Det å få flere hundre timer ut av et singleplayer spill er ganske fantastisk. Anbefaler det på det sterkeste til de som ikke har prøvd det. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg spiller litt av og til fortsatt men var lei en god periode Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Har tenkt å tørke støv av spillet igjen, kanskje faktisk gidde å spille igjennom det denne gang. Men blir nok massiv med modder denne gang. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 http://www.spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=3615 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg kjøpte utvidelsespakken på salg på Steam, og først i dag har jeg rotet meg til å starte opp på nytt. Rundet spillet som Nord med hovedvekt på stealth/archery første gangen, men jeg sløste bort endel poeng og slikt på 2H og andre skills før jeg fikk bestemt meg. Denne gangen går gikk jeg for Khajit, og skal gå stealth/archery denne gangen også - men denne gangen helt fra start. Jeg gleder meg til å starte på nytt, og denne gangen skal jeg huske å aktivere cloud-saving på Steam :-p Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 cloud-saving på Steam :-p Hva er det? Det er det samme som cloud-saving alle andre steder. At lagringsfilene lagres 'i skyen', altså på eksterne servere fremfor på egen harddisk. 1 Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) trailern til nye skyrim dlc som kommer 4 desember Endret 6. november 2012 av ingeplinge 3 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Ser noe mer spennende ut enn å bygge hus. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 En PC versjon vil vel ikke dukke opp før på nyåret vel? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 En PC versjon vil vel ikke dukke opp før på nyåret vel? Kan vel stemme det, Dawnguard ble sluppet 26 juni til XBox og 1 august til PC så blir vel sikkert noe av det samme med Dragonborn. PS3 derimot... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå