Slimda Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Faen det er vanskelig å spille på Master og som level 1. Er vel teknisk sett "level 30" nå, men har ikke tatt en eneste levelup. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Det er vanskelig, alt er dødlig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Du sier ikke det... Selv rotter gir meg utfordringer! Problemet er at hvis jeg tar levelup nå, så kommer jeg til å bli level 30+ med iron armor... Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Har dere tips til filmer man kan se som kan skape assosiasjoner om skyrim eller rundt the elder scrolls spillene? Å vet dere om det noen gang kommer til å komme en film om the elder scrolls? Hadde vært sykt fett Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Ikke akkurat en film, men serien Game of Thrones er veldig lik på flere måter. En skikkelig kvalitetsserie! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Har dere tips til filmer man kan se som kan skape assosiasjoner om skyrim eller rundt the elder scrolls spillene? 13th Warrior. Lenke til kommentar
sportyboii Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Har dere tips til filmer man kan se som kan skape assosiasjoner om skyrim eller rundt the elder scrolls spillene? Første som poppet inn i hodet mitt var ; Dragonheart http://www.imdb.com/title/tt0116136/ Lenke til kommentar
sportyboii Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 btw har det kommet noe informasjon om dawnguard og ps3, altså noe mer enn sist, da de sa de jobbet med saken. Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Har dere tips til filmer man kan se som kan skape assosiasjoner om skyrim eller rundt the elder scrolls spillene? 13th Warrior. Utrolig bra film synes jeg Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Hehe, snakka nettopp med en fyr i Markarth som het Yngvar. Det er første, og jeg regner med siste, gang jeg finner mitt eget fornavn på en npc i et dataspill. Endret 1. oktober 2012 av Riboflavin' Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg er med i Skrim, jobber på et sagbruk der http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Leifur Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hehe, snakka nettopp med en fyr i Markarth som het Yngvar. Det er første, og jeg regner med siste, gang jeg finner mitt eget fornavn på en npc i et dataspill. hahaha Eg Fann Rune i ein by Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Rune er jo ikke så rart da med tanke på settingen. Ikke Yngvar heller Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Nei, men jeg hadde ikke forventa at de skulle hente navn rett ut av norske navnebøker, egentlig. Mye av det er selvfølgelig liksom-skandinavisk, det var derfor det var litt overraskende når jeg begynte å finne navn som faktisk finnes. Synes det også var litt morsomt å komme over en ruin som heter Yngvild. Lenke til kommentar
Gotchya Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Først og fremst; Skyrim er FANTASTISK. Har problemer med å spille på ultra på PC'en min på skyrim. Har i5 3570K og 7850AMD GPU men når jeg spiller og der oppe der det viser ikoner til f.eks (Nortth/West osv. hvor du må gå for å komme til questen osv.) det stikker ut av den lille rektangelen og blir spredt rundt oppe ved skjermen, hvordan kan jeg fikse dette? også hvordan går man ut lett fra skyrim slik som bf3 man trykker på windows knappen og forsetter og spille etterpå hvordan gjør man det på skyrim:? Endret 5. oktober 2012 av Hårek Flettet 2 innlegg Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Først og fremst; Skyrim er FANTASTISK. Har problemer med å spille på ultra på PC'en min på skyrim. Har i5 3570K og 7850AMD GPU men når jeg spiller og der oppe der det viser ikoner til f.eks (Nortth/West osv. hvor du må gå for å komme til questen osv.) det stikker ut av den lille rektangelen og blir spredt rundt oppe ved skjermen, hvordan kan jeg fikse dette? også hvordan går man ut lett fra skyrim slik som bf3 man trykker på windows knappen og forsetter og spille etterpå hvordan gjør man det på skyrim:? Alt + Tab skal få deg ut i Windows. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Først og fremst; Skyrim er FANTASTISK. Har problemer med å spille på ultra på PC'en min på skyrim. Har i5 3570K og 7850AMD GPU men når jeg spiller og der oppe der det viser ikoner til f.eks (Nortth/West osv. hvor du må gå for å komme til questen osv.) det stikker ut av den lille rektangelen og blir spredt rundt oppe ved skjermen, hvordan kan jeg fikse dette? også hvordan går man ut lett fra skyrim slik som bf3 man trykker på windows knappen og forsetter og spille etterpå hvordan gjør man det på skyrim:? Hvordan i all verden kan du ha problemer med Ultra? Jeg har en laptop med I5 2,4Gzh og Geforce GT540M å jeg drar Skyrim på Ultra med 30 Fps. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Uansett hvor bra maskin man har så er det masse FPS å hente (Der spillet får lavest FPS) ved å sette Shadows fra Ultra High ned til High. Skyggene er stygge uansett, men man kan få penere skygger ved hjelp av noen ini mods. Finnes her The Elder Scrolls V: Skyrim Tweak Guide Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Min maskin går kun ned til 30 Fps etter hva jeg har sett. Ser ikke helt behovet for å ha høyere Fps på et sånt her spill. Hadde det vært et online skytespill ville jeg nok ha satt ned innstillingene ganske så mye for å få høyere Fps. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Min maskin går kun ned til 30 Fps etter hva jeg har sett. Ser ikke helt behovet for å ha høyere Fps på et sånt her spill. Hadde det vært et online skytespill ville jeg nok ha satt ned innstillingene ganske så mye for å få høyere Fps. Alt under 60 bilder i sekundet (Under Vsync) oppfattes som lag for min del. Jeg klarer ikke spille Skyrim og mange andre spill dersom jeg ligger ofte under 60 bilder i sekundet. Dette er veldig individuelt, men for min del så føles det som sirup og flyter ikke skikkelig når man kommer et stykke under 60 bilder i sekundet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå