Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 fikk the sims vibber av hartfire dlc traileren på gametrailers nå Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 fikk the sims vibber av hartfire dlc traileren på gametrailers nå Haha, litt i overkant koselig og kjedelig ja. Håper dette bare var ett lite sideprosjekt og at vi kan vente oss en ordntlig DLC om noen måneder, hadde nok vært litt mer spennende med en tur til for eks Summerset Isle enn det er å bygge en trehytte i skogen og stelle med kjerringer og unger Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hele poenget med denne DLC-en er vel å bygge hus, ikke noe mer? Egentlig ganske unødvendig med tanke på å komme seg videre i spillet, så blir vel mest for morro skyld. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hallo! Jeg har et spørsmål ang det å sitte i fengsel. Jeg ble arrestert i Solitude med en bounty på over 3000. Jeg valgte å sitte i fengsel for å slippe å betale. Der fant jeg ut at jeg ville rømme og klarte dette, men når jeg kommer ut blir jeg arrestert igjen med én gang og har samme bounty, så poenget med å rømme forsvinner jo helt. Er dette en bug, eller er det bare sånn? Skjønner ikke vitsen med å rømme fra fengsel hvis man likevel blir tatt når man beveger seg på gata i byen.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Poenget er at dersom man har perks i thiefs guild eller har hjulpet en jarl, vil man kunne fjerne bountyen gratis eller veldig billig. Dessuten er man ikke ettersøkt alle steder. Så nei, ingen bug. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Er det noen måte å "ta tilbake" det å bli vampyr og gå tilbake til Dawnguard-questene? Misliker å være vampyr. Det er jo helt håpløst. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg var vampyr, men jeg brukte vampire lord særdeles lite. Man blir litt svakere i sollys, men klarte meg uansett helt fint. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Problemet er det at jeg heller vil drepe vampyrer enn mennesker - kort sagt. Føler det er en større utfordring/morsommere å jakte på vampyrer som menneske enn og drepe mennesker som vampyr. Er det noen måte å resette questlinen på gjennom konsollen? Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Tenkte jeg skulle slå til med dawnguard nå som jeg har en litt rolig helg, hva anbefaler folk av å velge mellom vampyr eller dawnguard-gjengen? Blir neppe å spille igjennom begge deler Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Har ikke spilt det selv, men ifølge reviewen jeg kom over, var Vampyr-delen litt kjedelig (og vanskelig siden kroppen er så stor). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg startet på vampyr-questene i dag og angrer, som du ser litt oppover i tråden. Håper jeg har en save jeg kan gå tilbake til. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Vampyr er op så Ikke iflg http://www.youtube.com/watch?v=zfSoxn-Ocns&feature=g-user-u Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Det er ikke akkurat så mye bedre å være varulv. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Deres drain spell koster ikke noe mana (har +0 på mana og kan draine så lenge jeg vil nesten) så man bare replenish hp hele tiden, hadde aldri problemer å ta ut 4-5 stykker om gangen på hardeste diff Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg har valgt å holde meg til Dawnguard-gruppen, men begynte først på oppdragene i kveld så jeg har ikke kommet så langt. Slettet alle tidligere saves når jeg kjøpte Dawnguard for å starte en helt ny karakter, koser meg med å bygge opp karakteren helt på nytt. Er blitt level 51 uten å ha begynt på verken Thieves Guild, Dark Brotherhood eller Civil War questene. Main Quest er litt under halvveis i, så har fortsatt mye gøy foran meg. Angående vampyrer i Dawnguard sliter med at de av og til angriper i byer, da de dreper lokalbefolkningen. En gang jeg kom ut i fra Dragonsreach satt de i gang rett innenfor byporten til Whiterun og drepte Belethor og Adrianne Avenicci før jeg hadde mulighet for å komme og hjelpe. Måtte laste inn en gammel save for å ikke miste mine viktigste dumpingplasser for loot. Vet ikke om det er scriptet om de skal drepes, men jeg har da klart å holde live i dem til nå. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 For noe dritt det var å bygge hus i Skyrim. For det første kunne jeg ikke velge hvor jeg skulle bygge huset. Det er noen få forhåndsbestemte byer som lar deg kjøpe land å bygge på. Etter det må du bygge hus på en forhåndsbestemt plass, men alt det andre er like forhåndsbestemt. Man man klikker seg inn på planene som allerede ligger klar på en benk, så er det i grunn bare å kappe ved, samtidig som man klikker det forhåndsbestemte huset frem på den forhåndsbestemte plassen. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Kan man bestemme noe med hensyn til antall mannequins eller weapon racks? Lenke til kommentar
Dingdongdata Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Tenkte å begynne på en Warrior i Skyrim, hva burde jeg bruke skillup på? Tenker hvertfall onehanded og block. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Tenkte å begynne på en Warrior i Skyrim, hva burde jeg bruke skillup på? Tenker hvertfall onehanded og block. http://www.youtube.com/watch?v=h0rSxb1vQtk&feature=g-user-u 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå