Thoto79 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Haha, hvorfor vil noen lansere spillet sitt nærmest på hemmelig vis? Ingen info i forkant eller noe Vel vel, da kom den ihvertfall snikende tilslutt, ser den går for 19.99 euro på steam. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Suddenly a wild Dawnguard appears! 3 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Gjorde clean install til Dawnguard nå, har hatt skyrim siden release og ørten mods så blir nok fikset forskjellige mod related bugs jeg har hatt, eneste irri er å finne mods igjen hhee Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Gjorde clean install til Dawnguard nå, har hatt skyrim siden release og ørten mods så blir nok fikset forskjellige mod related bugs jeg har hatt, eneste irri er å finne mods igjen hhee Samme her, ut med det gamle og ny fresh start! Ender vel med at jeg bare må legge inn alle de modsa jeg akkurat sletta da men, hehe. Noen som vet om det er noe som helst poeng å kjøre den offisielle high resolution packen i "bakgrunnen" når man i tillegg bruker Skyrim HD texture mods/Flora overhaul etc eller er dette smør på flesk og helt meningsløst? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Tilbud på alle elder scrolls nå ja.. Jeg kjøpte Morrowind for 1 uke siden, hele 11 euro ut vinduet.. Doh! Holdt på å kjøpe Oblivion også, men handelen ble avvist på grunn av tom konto. Haha, det var jo nesten litt flaks i uflaksen! Da ble hvertfall samlingen av alle 3 spillene med alle exp packs komplett! Lurer på hva jeg skal drive med denne helgen?! Endret 3. august 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Da har jeg også en clean install å har kjøpt meg downguard Må bare få installert noen mods nå så er jeg good to go Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Jeg orket ikke fjerne 113 mods, så jeg bare kjørte på. Fungerte uten problemer! Puh! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Har ikke kjøpt meg Downguard, har fortsatt til gode å runde spillet.... Neste kjøp blir Assasins Creed 3. Nettopp fordi ingen spill har engasjert meg så mye som Assasins Creed 2. Og den nye grafikkmotoren ser sweeeet ut.. Lenke til kommentar
flowerpot Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Gjorde clean install til Dawnguard nå, har hatt skyrim siden release og ørten mods så blir nok fikset forskjellige mod related bugs jeg har hatt, eneste irri er å finne mods igjen hhee Samme her, ut med det gamle og ny fresh start! Ender vel med at jeg bare må legge inn alle de modsa jeg akkurat sletta da men, hehe. Noen som vet om det er noe som helst poeng å kjøre den offisielle high resolution packen i "bakgrunnen" når man i tillegg bruker Skyrim HD texture mods/Flora overhaul etc eller er dette smør på flesk og helt meningsløst? Har bestemt meg for å lage en ny kar nå som jeg har kjøpt Dawnguard. Prøver i den anledning å samle alle HD texture mods og diverse andre forbedringer og så legge inn dem med Texture Pack Combiner. Der sier han i beskrivelsen at han anbefaler sterkt å bruke bethesdas sin HD texture pack i tillegg til dem han har gått igjennom for å sjekke kompatibilitet. Skyrim HD - 2K Textures Serious HD Retexture Skyrim Skyrim Realistic Overhaul Optional mods: AOF Farmhouses HD Misc High Quality Food and Ingredients Hybrids HD Plants and Herbs Retexture Lush Grass Lush Trees Ruins Clutter Improvement HD Static Mesh Improvement Mod (SMIM) TreesHD Skyrim Variation Visible Windows Skyrim Flora Overhaul Endret 3. august 2012 av flowerpot Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) La nettopp til alle disse (før posten din btw for det tok faenmed tid xD) Blitt spoilt av Nexus mod manager... Edit: Burde kanskje blitt tatt opp i Mod posten istedet for her... jaja xD Endret 3. august 2012 av Syncz Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 ...mods... Post gjerne denne modslisten i Mods-tråden, så legger jeg inn de som ikke allerede står i førsteposten. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hvilke guardian stones bruker dere? Jeg vurderer lover stone eller steed stone. Men i og med at jeg bruker heavy armor så trur jeg at jeg nruker steed stone til jeg får den perken som gjør at heavy armor ikke veier noe. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Har akkurat giftet meg med Dravynea the Stoneweaver Og hun er tydeligvis expert alteration trainer. Kan man på noen måte få penga tilbake? Som hvis man f.eks. har Faendal som follower så kan man bare "trade" tilbake pengene du bruker. Eller må jeg evt. finne Ring of Hircine drepe henne og ta pengene mine tilbake? Forsvinner pengene jeg har invistert i trening over tid hos henne? Så at etter jeg hadde trent og skulle kjøpe/selge noe så hadde pengebeholdningen gått opp. PS: Jeg skal uansett drepe henne tilslutt når hun ikke kan trene meg lenger, hun er rett og slett stygg :S Hvilke guardian stones bruker dere? Jeg vurderer lover stone eller steed stone. Men i og med at jeg bruker heavy armor så trur jeg at jeg nruker steed stone til jeg får den perken som gjør at heavy armor ikke veier noe. Har du Dawnstar? Da kan du bruke to forskjellige Guardian Stones etterhvert Endret 4. august 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Skaffer meg en follower som kan trene meg i archery, jeg tar gullet hans hver gang jeg går tom for det selv. Gjør det mange ganger, blir høyere level. Er det juks å utnytte denne exploiten? Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Det er da a priori sant ut ifra spørsmålet ditt? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 At du "jukser" for seg selv i singleplayer går sikkert fint for alle Men når man får kunstig høy lvl i noe i spillet så ødelegger det mye av balansen og dermed moroa spør du meg. Man blir fort nok OP i Skyrim uansett Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Ikke om man spiller på master, da tar det lang tid før man kan kjøre hopp and chop Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Har en lvl 40 Warrior/Rogue med litt healing, full Deadric Armor og 2x 1h Deadric Axe. Pløyer igjennom det meste uten noen som helst problemer på Master, nesten kjedelig til tider Om jeg skal starte på nytt så skal jeg hvertfall ikke crafte noe som helst bedre enn Ebon armor eller noe som er ca like bra, så fort jeg skaffet meg Deadric så ble spillet litt for lett desverre. Men, jeg ser awesome ut da! Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Da er det kanskje på tide å omskolere seg litt? Snik deg rundt med bue og light armor for eksempel. Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Heisann, håper alle her kose seg med å drepe vampyrer eller suge blod som det holder jeg starta opp en ny char nå men jeg vet ikke hva jeg skal gå. første tanken var å gå paladin / knight. og lagde en imperial siden bonus stats er jo veldig knight-ish. så prøvde jeg meg litt fram på starten med å gå two-hand og one-hand med shield. Men jeg savnet så mye å bruke brue! . og nå er jeg ikke sikker på hva jeg skal velge enten å gå warrior, battlemaster eller forsette den planen om knight. så er det noen her som har noe erfaring med å spille som knight er det moro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå