KakeMonster3 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 hehe. lov å synes det og ;-) 1 Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Noen som vet om de gjorde noe om på smithing ved den nye patchen? Har en ny character nå, og syns jeg levler veldig mye saktere med å klemme ut dritmasse iron daggers. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Jepp, de fjernet muligheten til å "cheate" med å bare lage billige daggers til 100. Nå skalerer skill gain med hvilken level itemen er. Omtrent som i WoW og andre RPG-spill med crafting. Når du når en viss skill level, blir itemene "grå" og du får ikke points for dem lengre. De nerfet også prisen på daggerne så du ikke tjener deg steinrik på den simpleste oppskriften. Det er nettopp for å hindre folk i å få 100 på en time. Endret 13. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jepp, de fjernet muligheten til å "cheate" med å bare lage billige daggers til 100. Nå skalerer skill gain med hvilken level itemen er. Omtrent som i WoW og andre RPG-spill med crafting. Når du når en viss skill level, blir itemene "grå" og du får ikke points for dem lengre. De nerfet også prisen på daggerne så du ikke tjener deg steinrik på den simpleste oppskriften. Det er nettopp for å hindre folk i å få 100 på en time. Gjelder dette på pc? Eller PS3/Xbox? Fordi Smithing av daggers funket for meg for 3 dager siden Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Bare til et visst punkt, så går vinninga opp i spinninga. Aner ikke om det er patcha på konsoller. Det står i patch notes til PC hvertfall. Rundt smithing 30-40 får man nesten ikke skillpoints lengre, og blir tvunget til å gå på leting etter dwemer artifacts eller andre mats for å komme seg videre i smithinga. Endret 13. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Okey, takk for svar! Da får jeg peise på med å lage glassarmor osv jeg da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Ja, jeg tror meningen er at de vil vi skal utforske verden og finne nye mats, ikke bare kjøpe leather og iron hos vendor og stå der hele tiden og skille opp. Akkurat som at man ikke kan lvl fra 1-400 på den første oppskriften i leatherworking i WoW. Eller hvilket som helst annet spill. Endret 13. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jepp, de fjernet muligheten til å "cheate" med å bare lage billige daggers til 100. Nå skalerer skill gain med hvilken level itemen er. Ikke level, men salgspris. Jo dyrere greie du lager, jo mer smithing "points". Lag smykker (bruk "transmute" spell for å gjøre "iron ore" til "gold ore"). Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) får ikke plukket opp gauldurs amulet i geirmunds hall, fragmentet ligger ikke der. har oppdatert, men ingen endring. spiller på xbox versjonen edit: gikk bare inn og ut av hulen så dukket et lik opp Endret 13. mai 2012 av ErikBlodøks Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 arg.. igjen blir opplevelsen ruinert av bugs.. Gjør oppdrag for college hvor jeg skal inn i Labyrinthian. Men guess what: døra vil ikke åpne sei å la meg inn selv om jeg har gjenstanden jeg trenger til det.. Hvorfor er skyrim nødt til å være så bugga i questene? :-( Lenke til kommentar
flowerpot Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 wtf Hvorfor finnner jeg ikke wars in skyrim IV på nexus lengre? Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Wars in Skyrim IV ble fjernet av diverse grunner og han som lagde modden ga seg med modding. Litt mye bugs og en del klaging så gadd han ikke mer. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Da har man WARZONEZ - Civil unrest: http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=9494 Blir mye av det samme ettersom jeg husker. Forholdsvis bug fri Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Kommer det noen expansion til ps3? er delvis "ferdig" tror jeg Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Kommer det noen expansion til ps3? er delvis "ferdig" tror jeg Når den svært etterlengtede DLC`en endelig kommer i sommer en gang, så kommer den irriterende nok først til Xbox også til PS3 og PC en mnd etterpå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Haha, vedder på denne etterlengta DLC'n er en quest som tar 1 time å fullføre ellernoe. 1 Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Aner ikke hvem jeg er gift med i spillet eller hvor kjerringa er... har teleportert alle kandidater til meg og ingen av dem sier "my love" D: Hvor er pengemaskina mi?! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Morsomt! Trodde ikke at de ble å gjøre det for å være helt ærlig... Mounted Combat arrives in 1.6 Skyrim Update Endret 24. mai 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Aner ikke hvem jeg er gift med i spillet eller hvor kjerringa er... har teleportert alle kandidater til meg og ingen av dem sier "my love" D: Hvor er pengemaskina mi?! Har du sett utenfor kjøkkenet? 1 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Aner ikke hvem jeg er gift med i spillet eller hvor kjerringa er... har teleportert alle kandidater til meg og ingen av dem sier "my love" D: Hvor er pengemaskina mi?! Har du sett utenfor kjøkkenet? Det er bare der han har lett. Se i kjøkkenet, så skal du se at du finner den du søker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå