fz50 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Hei. Spørsmålet mitt har nok vore diskutert her hundre gonger før, men sidan eg ikkje orkar å bla gjennom ~500 sider, så tek eg sjangsen på å spørje. Eg er nett byrja å spela Skyrim, og har akuratt kome til Whiterun. Har oppdaga at når eg vert venn med NPC'ar, kan eg ta omtrent alle tinga deira, medan dei ser på, utan at dei reagerar. Er dette meininga? Til dømes, så vart eg venn med tradaren i Riverwood etter å he hjelpt han, og då kan eg ta nesten alle tinga han har i butikken å selje dei tilbake til han. Rett framfor augene på han!! Merkelege greier. Tilsvarande, kan eg også ta masse ting frå Dragonsreach som er verdifulle ut, utan at nokon reagerar på det. I tillegg; er det huset eg kan kjøpe i Whiterun som er den raskaste måten for meg å skaffe meg ein plass å lagre ting. Merkar at inventory'et mitt er nesten alltid fult, og det er så mange ting eg vil spare på/ikkje selje. Endret 21. april 2012 av fz50 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Fra aller siste episode av NCIS (jeg har trykt pause for å poste): http://www.youtube.com/watch?v=JumfqhgkTSk 4 Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Hahah genialt ^^ @fz50 Ja, så lenge det ikke står "Steal" med rød tekst på objekter så kan du ta så mye du vil, uansett om noen ser på eller ei. Hvis noen ikke ser, så kan du ta dem det står "Steal" på, blir du tatt så får du bot eller fengsel. Du kan få "større" inventory, eller rettere sagt, bedre bærekapasitet ved å øke Stamina når du levler opp. Edit: Og ja, Whiterun er raskest og billigst. Hvis du vil ha fancy shit i huset(bare PC) så last ned Breezehome remodeled modden så blir det ett meganice hus når du kjøper det. Endret 21. april 2012 av xcitu Lenke til kommentar
fz50 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Ok. Takk for raskt svar. Eg tykte dette var svært merkeleg. Får nesten dårleg samvit når eg ribba huset til tradaren og selde alt tilbake til han! Driv og sparar til å kjøpe Breezehome no. Blir bra å få lesse av litt ting frå inventory'et. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Det greie med Whiterun-huset er at det er rett over gata fra Blacksmithen i byen. Så om du driver med smithing, er det veldig kort vei å gå fra kista i huset til smia når du får lyst å levele den opp. Ellers dumper du bare alt av ores og ingots og sånt i kista. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 En av questene i Civil War questlinen skal man finne en Imperial Courier. Saken er at jeg har drept Innkeeperen som skal si meg hvor han er for over 20 timer siden. Finnes det noen annen måte å gjennomføre questen på ? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Sånn går det når du dreper random dudes! Jokes aside, vet ikke Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Sånn går det når du dreper random dudes! Jokes aside, vet ikke Sånn går det når man pickpocketer, blir tatt og har overivrige followers som dreper folk. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Det nærmer seg http://www.pcgamer.com/2012/04/26/the-elder-scrolls-v-skyrim-dlc-reveal-teased-for-next-week-what-do-you-want-to-see-from-skyrim-dlc/ Lenke til kommentar
Minecrafter Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Har nå spilt gjennom alle guildquestene er lvl 50+ og er lvl 100/90+ i one handed+two handed, destruction og healing. Legger skyrim på hyllen og går tilbake til å spille oblivion istedet. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ingenting om hvorfor du legger spillet på hylla? Hvorfor er Oblivion bedre enn Skyrim? Hva er det det ene har som det andre ikke har? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Har nå spilt gjennom alle guildquestene er lvl 50+ og er lvl 100/90+ i one handed+two handed, destruction og healing. Legger skyrim på hyllen og går tilbake til å spille oblivion istedet. Hadde sagt at du gikk tilbake til Morrowind så hadde du vært litt tøffere. Antar du prøver å være "tøff" med det innlegget 2 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Har nå spilt gjennom alle guildquestene er lvl 50+ og er lvl 100/90+ i one handed+two handed, destruction og healing. Legger skyrim på hyllen og går tilbake til å spille oblivion istedet. Hadde sagt at du gikk tilbake til Morrowind så hadde du vært litt tøffere. Antar du prøver å være "tøff" med det innlegget Eller Daggerfall så ville det vært top notch! Uansett godt å se fellow TES lojalister. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 På tide at de begynner å snakke om DLC til Skyrim. La spillet på hylla for lenge siden av mangel på givende ting å gjøre. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 "Be on the lookout for Skyrim DLC info tomorrow" fra den offisielle fansider til Skyrim på Facebook. https://www.facebook.com/TheElderScrolls Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Høres bra ut, håper det er en stor DLC med mange flere oppdrag å at man kommer seg til enten Morrowind, high rock eller Hammerfell Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Gleder meg til DLC! Blir spennende å se alt hva det dreir seg om. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) De burde vel ha fått på plass en del innhold på 5-6 mnd, men tror av DLC "lekkasjene" at det ikke er snakk om å åpne for ett helt nytt landområde utenfor Skyrim men sannsynsligvis heller en ny quest line som omhandler Snow elfs (tidligere Falmers). Det var også hintet til å tilføye Crossbow samt en del nye NPC`er. Men hvis denne DLC`en skal skille seg ut ifra de utallige forsegjorte modsa som har kommet så burde den være ganske omfattende. Edit: Her fikk vi ihvertfall navnet på den: http://www.bethblog.com/2012/05/01/dawnguard/ Endret 1. mai 2012 av Thoto79 Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) http://www.bethblog.com/2012/05/01/dawnguard/ Mer info på E3.... Endret 1. mai 2012 av Iceman. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå