Leo_Khenir Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hvis man har enchantet noe med en enchantment også unlocker perket med to enchants. Kan man ikke legge til den andre etterpå? Evt. ved hjelp av console, mod eller noe sånt. Jeg enchanta alt daedric gearet mitt med en enchant, fordi jeg trodde jeg kunne adde den andre etter jeg fikk perken. Litt kjipt hvis jeg må lage alt gearet på nytt. Hvis man finner den boka in-game som forklarer om denne perken, så står det faktisk at man utfører dobbelenchantingen ved at man vever to enchants inn i objektet samtidig, så det går nok ikke, nei. Husker ikke hvor den boka ligger, men tror det er i et tårn med en Forsworn Briarheart som boss. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 uuu det må jeg få til Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) da gikk det. :-) Endret 28. februar 2012 av Nomad89 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Patch 1.4.27 er ute, mest bugfixes: http://www.bethblog.com/2012/02/28/skyrim-1-4-27-released-on-steam/ Den nye maxgrensen for mods er forøvrig høynet ifra 50 til 265. Burde vel holde Endret 28. februar 2012 av Thoto79 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Husk å last ned den nye versjonen av SKSE Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Blir det noen mods som ikke vil funke med den nye patchen? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Fanden! Har klart å save over en fil der jeg nettopp har vært på rampage i en by og drept guard (pleier å gjøre det i slutten av en spillsession) så har jeg klart å save over main filen og startet en ny så det er eneste save. Guard vil ikke akseptere yield (prøvd alt ) og player.setcrimegold command ser ikke ut til å virke (sier den setter ned bounty men de angriper meg uansett uten å akseptere yield. Noen som har peiling hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 få tak i illusion spellet calm. funker en liten stund iallefall. xD Husk å last ned den nye versjonen av SKSE hva var det nå igjen? Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Fanden! Har klart å save over en fil der jeg nettopp har vært på rampage i en by og drept guard (pleier å gjøre det i slutten av en spillsession) så har jeg klart å save over main filen og startet en ny så det er eneste save. Guard vil ikke akseptere yield (prøvd alt ) og player.setcrimegold command ser ikke ut til å virke (sier den setter ned bounty men de angriper meg uansett uten å akseptere yield. Noen som har peiling hva jeg kan gjøre? Hmm. Har du prøvd å dra til et annet sted og vente noen dager før du drar tilbake? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Skal se etter illusion spell, og vente noen dager en annen plass, får se om det virker. Var i solitude så det var liksom den værste plassen å gjøre det på xD Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 hahaha nei absolutt ikke! Hadde du gjort det i Markath hadde du pokker meg fått thalmor og en hæv med andre jækla wizards etter deg i tillegg til de forbanna guardsene. Det samme skjedde hos meg en gang der og fikk jo mange titalls folk løpende etter meg. Sprang fleire hundre meter vekk utenfor byen (over den lille broa bak stables) og du såg bare deeen rekka med aggressive wannabes komme løpende etter. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Mente nå da at Solitude er den beste byen imo ^^ Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ah, joda det er eg enig i. :-) Markath er en jækla møkkaby for å være helt ærlig ^^ hater folka, hater måten Jarlen har lagt opp "gate-systemet" i byen og hater de heeeellsikken thalmor... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Har vært lite Skyrim spilling i det siste... vet liksom ikke helt hva jeg vil gjøre og i tilleg blir jeg lei etter 10 min.. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tXL3h8NOEg4# Oh Lydia.. Edit: [media][/media] funker jo ikke Endret 29. februar 2012 av Slettet-J0FoqSqMwq 1 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Prøv deg på Illusion, er ganske morro når du nærmer deg level 10 og oppover gjerne kombinert med destruction. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg la denne inn i mod-tråden, men mener at flere burde å se det! ;p Det er en som har begynt å lage en bedre "journal", det betyr at du kan følge quests uten map markers! Jeg tror mange har savnet det ;P Better Quest Objectives Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 haha.. jeg trenger map markers Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Hehe det var ikke map markers i Morrowind, så jeg tror mange setter pris på en sånn mod. Og der måtte du jo faktisk lese for å finne ut hvor du skulle gå. ;p Endret 29. februar 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Fikk fisket bounty i Solitude, trengte bare å stikke fra den en stund =)) Takk for tips =D Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Fikk fisket bounty i Solitude, trengte bare å stikke fra den en stund =)) Takk for tips =D Så bra! Bare hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå