g@bb@ Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Noen som vet om save fila på ps3 er låst til psn-id? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Save filer er ikke låst til PSN kontoen din, men brukeren din på selve PS3 konsollen. Er hvertfall slik med de fleste spillene mine på PS3 Med Skyrim vet jeg ikke, fordi det har jeg på PC Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Tenkte i forhold til Skyrim. Noen som vet om jeg kan bare kopiere saven og spille den på en annen maskin med en annen bruker? Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 ja det går jeg ut ifra. har funktet for meg mange ganger før i tia. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Dere som er interessert i å lære om å lage egne mods... sjekk ut Creation Kit-tråden. Blir å poste noen linker som dere burde sjekke ut. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Har litt lusst å starte med creation kit selv men føler at jeg ikke kan det før jeg har ordentlig god tid. Moddet før i tiden med Joint Operations hvis dere husker det og vil ikke laga noen halvferdige greier. Utrolig kjekt av Bethesda å frigi den programvaren da, gleder meg til de første ordentlig store questene kommer Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Hva er det best mulige gearet for en warriortype med one handed og skjold? Full Daedric armor og skjold + Daedric sword? + Enchants selvfølgelig. Og har det noe å si om man bruker gold ring eller silver ring? Eller er det kun enchanten som har noe å si? Endret 26. februar 2012 av -Sindre Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 mener det bare har noe å si for prisen. Løper selv rundt med Hide armour jeg. eneste heavy armour jeg bruker er en fet ancient nord helmet. Er det bare meg som synes ta det virker som om Bethesda har brukt litt for lite tid på å lage stilige lette rustninger? Det virker som om det er langt fleire heavy armour sett en det er light og ingen av light armour er heller særlig karakteristiske for den der "nord settinga". Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg savner også flere light armors, men har lastet ned flere nye til nå. Sicarius armor og scout armor blandt annet. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Huff.. Har en questmangel igjen merker jeg. Quests du får av tilfeldige i byene går som regel ganske kjapt over. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Er det vanlig at flames og firebolt ikke koster en døyt når jeg har 40 i destruction? Har 33% redusert kostnad, men det virker for dumt at det ikke koster noe.. Lenke til kommentar
torturi Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Huff.. Har en questmangel igjen merker jeg. Quests du får av tilfeldige i byene går som regel ganske kjapt over. Hadde samme problem, fikk meg til å begynne på en ny char. Men denne gangen plukker jeg opp alt av quests jeg finner. I hver by og område går jeg til inn å plukker nye quests etc Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 For er forferdelig bug! Alle destruction-spellsene mine koster ingenting, og dette er uten enchants! Er jo ikke morsomt å spille slik det er nå Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Huff.. Har en questmangel igjen merker jeg. Quests du får av tilfeldige i byene går som regel ganske kjapt over. Hadde samme problem, fikk meg til å begynne på en ny char. Men denne gangen plukker jeg opp alt av quests jeg finner. I hver by og område går jeg til inn å plukker nye quests etc Huff ja men jeg har egentlig ikke lusst å begynne på en ny en. er lvl 56, 100 i archery, sneak, lockpick; la om stilen til one handed med skjold og snart hundre der og. Har sykt lusst å gå videre på illusion og alteration faktisk med samme fyren. Prøver å plukke alle questa eg kommer over men akkurat nå ser det liksom litt tomt ut. har 2 stykk jeg kan gjøre før jeg må starte på mages college sine. Men før det så må jeg få opp magickaen min, noe som tar tid med mindre jeg finner noen bra enchanta klær ^^ Noen som vet om en eller anna form for Amulett som gir deg +300 magicka? har brukt 0 poeng på det hittil, bare health og stamina. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Kom på at jeg har jo ikke vært i morthal og dawnstar noe særlig enda, spanande. Btw. også en grunn til hvorfor jeg ikke helt har lusst å starte på ny: Det er ikke mange shouts jeg syns er veldig bra men de få jeg endelig har funnet alle 3 av har jeg gjerne lusst å beholde ^^ Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Noen som har noen bare mods til Xbox/jtag? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvis man har enchantet noe med en enchantment også unlocker perket med to enchants. Kan man ikke legge til den andre etterpå? Evt. ved hjelp av console, mod eller noe sånt. Jeg enchanta alt daedric gearet mitt med en enchant, fordi jeg trodde jeg kunne adde den andre etter jeg fikk perken. Litt kjipt hvis jeg må lage alt gearet på nytt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Er nokså sikker på at det ikke går med standard-Skyrim, nei. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hvordan hotkeyer jeg utstyr/ spells? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Først plasserer du nevnte ting i Favoritt-menyen, og deretter åpner du favorittmenyen, peker på tingen og trykker 1-9 for å velge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå