Leo_Khenir Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 og hva er greia med M'aiq the liar? M'aiq the Liar er et easter egg, alt han sier er en referanse til spillet og rykter som gikk om det før utvikling, samt eventuelle forskjeller mot Oblivion og Morrowind, etc. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Åh, hvis du allerede har vært der så. Het den Hamvir's Rest? Det er dit han tar deg med. Det skal eg sjekke M'aiq the Liar er et easter egg, alt han sier er en referanse til spillet og rykter som gikk om det før utvikling, samt eventuelle forskjeller mot Oblivion og Morrowind, etc. Eg får hørra bedre etter neste gang. kanskje eg oppdager det då. Eg har alltid sitt han stå alene uti ingenmannsland men i går stod han og preiket med en banditt som også var kahjit. Trudde kanskje det er en quest relatert til ham. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Nye Nvidia drivere booster performancen med friske 45% innendørs og 16% utendørs: http://www.pcgamer.com/2012/02/22/nvidia-drivers-boosts-skyrim-performance-by-up-to-45-makes-modern-warfare-3-prettier/ Så da er det vel bare å fleske til med HD texturer Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Mer om M'aiq Spoileralert osv. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Nye Nvidia drivere booster performancen med friske 45% innendørs og 16% utendørs: http://www.pcgamer.com/2012/02/22/nvidia-drivers-boosts-skyrim-performance-by-up-to-45-makes-modern-warfare-3-prettier/ Så da er det vel bare å fleske til med HD texturer den skal nokk lastes ned ja Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Nå skulle jeg ønske jeg hadde nVidia kort Lenke til kommentar
Weir Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Lastet ned siste versjon av nvidia driveren, men skapte bare lagg at jeg re-innstalerte til den driveren jeg hadde tidligere og da funket det fint. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg har et problem.. Jeg kan ikke gå til tredje person! Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 eltyrs er dau så da kommer jeg ikke videre i companion-questen. og det er ekstremt kjedelig myrde folk i dark brotherhood forever. skal det aldri ta slutt? spillet er 84% gjennomført og jeg kjeder meg som fy. mods kan jeg ingenting med og begynne på nytt med en annen rase gidder jeg hvertfall ikke. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 eltyrs er dau så da kommer jeg ikke videre i companion-questen. og det er ekstremt kjedelig myrde folk i dark brotherhood forever. skal det aldri ta slutt? spillet er 84% gjennomført og jeg kjeder meg som fy. mods kan jeg ingenting med og begynne på nytt med en annen rase gidder jeg hvertfall ikke. Kjempelett! Lenke til kommentar
elgitar Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Noen som har satt sine føtter i noen av dvergeruinene (snarere Dwemer Ruins)? Mye å hente der, og en ganske morsom og unik opplevelse også. Likte spesielt godt "Alftand"(Linken vil nok inneholde spoilers). Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg synes de er spennende å utforske, men blir litt sprø av de lydene det "maskineriet" lager. De pumpene og alt det der. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Det manglet Imperials og Stormcloaks followers, så det måtte jeg bare fikse! ;p Jeg la til 3 Imperials, men har ikke lagt til Stormcloaks. Om de dør... så respawner de. Endret 24. februar 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 haha.. skulle hatt en liten bataljon til å følge deg rundt Skal teste den nye driveren nå, spente Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Lastet ned siste versjon av nvidia driveren, men skapte bare lagg at jeg re-innstalerte til den driveren jeg hadde tidligere og da funket det fint. Hmm.. rart. hos meg går det som smurt. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Anbefaler alle som begynner å bli litt lei av Skyrim å installere Wars in Skyrim modden og Populated Cities. Gir mer liv til spillet. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 begynner ikke å bli lei for min del men hva er det populated cities gjør? Er level 56 nå og eneste jeg skulle likt å hatt meir av er perk points ^^ men så gir det meg noe å se fram til også siden levlinga nå tar litt tid :!: Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Anbefaler alle som begynner å bli litt lei av Skyrim å installere Wars in Skyrim modden og Populated Cities. Gir mer liv til spillet. For meg så står det mellom Populated Cities og Crowded Cities... vanskelig valg Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Må prøve en av de jeg og, smått lei av skyrim, bedriver bare tiden med å finne høye fjell og plukke blomster. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Og for all del... husk WARZONES - Civil Unrest om du vil være i litt større kamper ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå