Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

nærmer seg 60 her på pc. hadde en god del på ps3 da det kom ut.

 

hvis du er for sterk så bare start å gå rundt med f.eks. magic eller archery hvis du er two handed. Legg om skillen din helt så blir det bedre. Har gjort det selv. :-)

Når det gjelder bugs som gjør at du ikkje klarer å fullføre/ starte quests så kan du bruke console commands for å hoppe over det bugga questet og starte neste. Måtte gjøre det selv, irriterende ja men overkommelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde Skyrim på pc igår, og forskjellen fra Xbox var svær gitt! Jeg følte meg mye mer in-the-zone og friere enn på 360. Pil og bue-bruken uten crosshair var mye deiligere og "do-able". Selvom grafikken ble satt til low-quality pga. mursteinen min gjorde meg nesten ingenting. Alt ble mye mer levende på en måte.. Likte det.

Lenke til kommentar

På ultra med HQ textures blir det ganske sweet ja. Greia med konsoll i dag er at de ligger ekstremt langt bak pc i forhold til hardware generelt (Alt fra en kontor pc til en gamer pc er på nivå med en konsoll. Noe som gjør at low på pc er nesten tilnærmet likt konsoll grafikk. For ikke å nevne at man kan kjøre MYE høyere FPS på pc som gjør at alt glir mye smoothere.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Med skjelvende hånd klikket jeg meg inn på Steam for å se hvor mange timer jeg har surret rundt i Skyrim siden release... og der stod det til min forskrekkelse 250 timer... :ohmy:

 

Jeg velger å skylde på mods, det kommer jo daglig ut ting man bare må laste ned og prøve :p

Men nå skal jeg prøve å legge spillet på hylla fram til den offisielle DLC blir sluppet, noen som vet noe om når den kommer?

Lenke til kommentar

Akkumulerer levels seg? Altså, om du levler fra 1 til 2, og oppnår nok skill increase til å gå fra 2 til 3, kan du da levele dobbelt? Ble brått usikker på det.

Ja. Du trenger ikke gå opp i level før du ønsker. Det kan på et tidlig tidspunkt forårsake at du går opp i level flere ganger når du først åpner skill-treet.

Det kan brukes til din fordel. Ved å ikke levle opp vil heller ikke fiender levle opp, mens du fremdeles blir sterkere i skills du trener.

Lenke til kommentar

Jeg har vel en sånn ca 250 timer klokka inn så langt. Startet på nytt nå og den nye kommer til å dra på timer så det holder. Null fast travel skal brukes. Skal ei heller bruke vogn så kan fort dra på en del timer med utforskning. :p

 

 

Det er ofte et eget eventyr bare å gå til et oppdrag. er men i Riften og får et oppdrag i Markarth, så tar det litt tid å rusle frem og tilbake :)

Lenke til kommentar

Akkumulerer levels seg? Altså, om du levler fra 1 til 2, og oppnår nok skill increase til å gå fra 2 til 3, kan du da levele dobbelt? Ble brått usikker på det.

Testa dette her. Gikk fra level 1 til 24. :)

 

Jeg gjorde det samme med min forrige figur. Var ganske gøy egentlig, ettersom jeg aldri ble for god for fiendene mine. Sist jeg sjekket gikk jeg fra 1 og rett til 22.

Lenke til kommentar

men fyren stod jo bare i ro foran en sånn thomb! :p til venstre for whiterun hvis eg ikkje tar helt feil.

Jeg mener å ha vært i den thomben før og henta det som skal hentes så håper virkli fyren har tenkt å ta meg med en anna plass neste gang eg ser han. Var ganske vitti da å plutsli se en hodeløs rytter :!:

 

Litt morsom episode nettopp som får meg til å lure på om sneak på skill 100 er litt for overpowered :p :

Drev og snek meg rundt i en grotte full av banditter. 2 stykker står og preiker sammen så jeg tenker jeg prøver meg å ta en av de mens de fortsatt er opptatt. Tar frem daggeren min og backstabber han, den andre banditten fortsetter bare å preike ( 2 meter unna xD ) til jeg hopper på han og :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...