KakeMonster3 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 hvor bor hun da? har ikke sjekket palasset men det var en god ide. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hun bor i Riften, en av de større husene. Tror det heter Black Briar Manor eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg synes alltid hun er ute og sprer sur stemning hver gang jeg er i Riften. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jepp, hun er uptight. Blir vel litt skyrim igjen i morgen, bra med ferie Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 maven black brior var kjerringa eg sko ha tak i sant? ser ut til at hun nå er jarl hos meg og nekter å komme ut av festningen. Gidder ikkje engang snakke til meg ^^ Drepte broren eller sønnen hunnes eller hva han nå var, få se om hun flytter seg då når de finner han. Hvis ikke ser det ut til at questen er gone for good. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Har du lusst på morro og usikkerhet i et? Vil du være fryktinngytende men vet ikke helt hvordan? Føler du for å ikke vite hva du har med å gjøre? Lusst å føle deg som en ubrukelig mage's apprentice? da har jeg løsninga: FIND THE WOBBAJACK! Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 http://www.pressfire.no/nyheter/Xbox360/4733/-skyrim-skal-bli-mye-strre Dette lover bra! Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 herlig! Skulle gjerne jobbet hos de ass.. Må være morro.. :!: Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg har en seriøs feil i Skyrim via. Steam. Hver gang jeg prøver å entre ustengrav depths så kræsjer spillet til desktop. Har prøvd å endre på grafikken uten at det hjelper, spiller uten mods. Noen tips? Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2236936 Eneste google sier Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 den moden eksisterer ikke lengre. Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Okay, da er det vel bare å kjøre på med standardprosedyre. 1. Reboot Steam 2. Reboot PC 3. Library > Høyreklikk Skyrim > Verify game cache 4. Google etter mulige fixes 5. Hvis du blir lei av å lete etter ting på google, reinstaller Skyrim (husk backup av saves) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Prøvd å spille den delen i vindusmodus? Det hjalp meg da jeg hadde et lignende problem et annet sted. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Edit: jeg kan prøve restart og eventuelt verify game cache etter at HD textures er på plass.. Oppdaget ett sted i spillet at textures var korrupte, så kan være noe der. Endret 18. februar 2012 av Bjohansen Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Noen som vet om noen bra og lengre quests utenom main, dark brotherhood, companions, thieves guild? Leter etter en litt lengre en med kamper etc. Helst ikke noe magi greier ettersom jeg kjører meir sverd og bue stilen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Har du vært i Blackreach? Oppdraget Discerning the Transmundane kan kanskje være noe. Endret 18. februar 2012 av Cloudemyx Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Takk den skal jeg prøve å finne! har ikke gjort den enda trur jeg. Btw. Idag har skyrim kræsjet 2 ganger. Det vil si at det frøys uten å tine opp igjen. Det er lenge siden jeg har installert noen modd og har spillt lenge etter det uten problemer. Først idag har dette skjedd. Det er ikke noe evig stort problem men er det noen som vet hva det kommer av? Lenke til kommentar
torturi Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Noen flere som har problemer med Markath vaktene? Jeg får den eviglange samtalen med vakten som nekter å sende meg til fengslet. Har prøvd youtube på problemet mitt, men ingenting funker. Markath Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Da har jeg testet litt WARZONES - Civil Unrest modden, og må si... den var morsom. Etter at jeg og imperials hadde drept alle Stormcloaks, så kom det en annen overraskelse... Se på bildene Ikke spør om hvorfor jeg bruker steel armor... (liker den ganske godt) La bildene i spoliers. Endret 18. februar 2012 av aBaDmAn91 1 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Digg tvist på slutten av slaget! Som tatt rett ut i fra Tolkien sin verden, nesten. Men savner bilder fra selve slaget, jeg vil se hvordan det ser ut. Gjerne noen i first person også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå