Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Nå har jeg 500 i health på min char. Tenkte jeg skulle switche over til stamina. Snart 100 skill på archery og sneak.

Tenkte å prøve å vri fyren om til å bli en sverdslosser. Hadde vært morro og gått gal med two handed men har en følelse at man blir litt lei det? Er det noen her som driver med det?

Edit: hva pokker er det som henger i tenna på den dragen? og er det du som er den imperial bastarden?

Endret av Nomad89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg 500 i health på min char. Tenkte jeg skulle switche over til stamina. Snart 100 skill på archery og sneak.

Tenkte å prøve å vri fyren om til å bli en sverdslosser. Hadde vært morro og gått gal med two handed men har en følelse at man blir litt lei det? Er det noen her som driver med det?

Edit: hva pokker er det som henger i tenna på den dragen? og er det du som er den imperial bastarden?

Nei, jeg er han med Nightingale armor. :p

Lenke til kommentar

Nei, jeg er han med Nightingale armor. :p

haha.. det var litt uklart å tyde det der krapylet ^^

Nå har jeg nettopp fullført første thieves guild oppdraget med denne characteren. skulle møte mayor blackbrior eller hva hun het men det popped ikkje opp noe oppdrag og hun er ikke der hun pleier å sitte heller? er det en bug eller må jeg bare vente litt?

Lenke til kommentar

Er hun ikke på den puben i Riften elns da?

joda men hun er ikke der.. :S

Edit:

etter å ha gjort mange små oppdrag og andre questlines så virker det faktisk som om thieves guild MQ har bugget seg. Oppdraget dukker ikkje opp og ikkje dama heller. Håper eg møter hun en eller anna gang, har lusst på nightingale armoren..

Endret av Nomad89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...