KakeMonster3 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Nå har jeg 500 i health på min char. Tenkte jeg skulle switche over til stamina. Snart 100 skill på archery og sneak. Tenkte å prøve å vri fyren om til å bli en sverdslosser. Hadde vært morro og gått gal med two handed men har en følelse at man blir litt lei det? Er det noen her som driver med det? Edit: hva pokker er det som henger i tenna på den dragen? og er det du som er den imperial bastarden? Endret 15. februar 2012 av Nomad89 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 2h fighting er ikke så gøy egentlig, sitter bare og holder inne venstreknappen mest mulig, og håper den "critical kill" animasjonen slår inn (som virker helt tilfeldig) så man blir fort ferdig. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Du må nesten ha den swiftness shouten som gir deg mer attack speed skal man gå 2hander. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Du må nesten ha den swiftness shouten som gir deg mer attack speed skal man gå 2hander. Men den shouten funker ikke med enchanta våpen. Er det da egentlig verdt det kontra å ha en enchant på våpenet og bruke en annen shout? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Ah, det viste jeg faktisk ikke. Har ikke bruk for den da jeg for det meste bruker magi. Finnes nok enchants som er bedre enn shouten ja. Spesielt når vi har andre shouts som fire breath, etc. som gjør skade også. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Min siste mod: Starting Spells Begone 1 Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Snakk om pedanteri... Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Min siste mod: Starting Spells Begone Den der likte jeg, skal lastes ned. Legger den også i mod-tråden. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Nå har jeg 500 i health på min char. Tenkte jeg skulle switche over til stamina. Snart 100 skill på archery og sneak. Tenkte å prøve å vri fyren om til å bli en sverdslosser. Hadde vært morro og gått gal med two handed men har en følelse at man blir litt lei det? Er det noen her som driver med det? Edit: hva pokker er det som henger i tenna på den dragen? og er det du som er den imperial bastarden? Nei, jeg er han med Nightingale armor. Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 fuck mods Fuck vanilla Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Nå har jeg 500 i health på min char. Tenkte jeg skulle switche over til stamina. Snart 100 skill på archery og sneak. Tenkte å prøve å vri fyren om til å bli en sverdslosser. Hadde vært morro og gått gal med two handed men har en følelse at man blir litt lei det? Er det noen her som driver med det? Edit: hva pokker er det som henger i tenna på den dragen? og er det du som er den imperial bastarden? Nei, jeg er han med Nightingale armor. haha.. det var litt uklart å tyde det der krapylet ^^ Nå har jeg nettopp fullført første thieves guild oppdraget med denne characteren. skulle møte mayor blackbrior eller hva hun het men det popped ikkje opp noe oppdrag og hun er ikke der hun pleier å sitte heller? er det en bug eller må jeg bare vente litt? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Er hun ikke på den puben i Riften elns da? Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Nooooooo! SSD'en fucka seg og ble ødelagt mista alt jeg hadde gjort på Skyrim... Det er vel ikke noe mulighet for å få det tilbake? 70 timer med gaming borte.. -.- Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Om du har aktivert cloud lagring på steam, så kanskje. Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hvordan får jeg det tilbake? Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Er hun ikke på den puben i Riften elns da? joda men hun er ikke der.. :S Edit: etter å ha gjort mange små oppdrag og andre questlines så virker det faktisk som om thieves guild MQ har bugget seg. Oppdraget dukker ikkje opp og ikkje dama heller. Håper eg møter hun en eller anna gang, har lusst på nightingale armoren.. Endret 16. februar 2012 av Nomad89 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Har du sett i palasset, eventuelt besøkt huset hennes om kvelden hvis døren ikke er låst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå