Bone Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg har ikke kommet så langt opp i level, kun level 12.. dog spilt mange timer, hehe.. men, hvordan er det med leveling når man kommer høyere opp? Er fortsatt ting vanskelig, eller blir man en "Gud"? Jeg spiller på master, forresten, om det har noe å si.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) SuprMats: Antar det er Hello av Dragonette Endret 13. februar 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 SuprMats: Antar det er Hello av Dragonette Ja, herregud, har jo hørt den en million ganger før. Men fikk det ikke til å stemme i hodet mitt, takk. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Det er så veldig mye i den videoen som burde vært med i vanilla, så får håpe de blir ordnet på av moddere, eller i en DLC.. Spesielt: * Sesong-foradringene * Kill Cam for magic og ranged combat * Moving platforms * Water currents.. * Follower commands ++ * Build own home (artig, men ikke kritisk) * Enhanced underwater visuals * Snow footprints Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Haha, jeg leste "Ehanced underwear visuals" og tenkte at det ville jo stå i stil med tentakkelmoddene som kommer :!: Endret 13. februar 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg har ikke kommet så langt opp i level, kun level 12.. dog spilt mange timer, hehe.. men, hvordan er det med leveling når man kommer høyere opp? Er fortsatt ting vanskelig, eller blir man en "Gud"? Jeg spiller på master, forresten, om det har noe å si.. Desverre blir det for lett.. imo Min level 62 rouge hadde på et tidspunkt rundt 1000 i dmg med bue.. (selvfølgelig med potions og enchantments) Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 ROGUE! ROGUE!!! 3 Lenke til kommentar
sureup Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hvis man har disenchanta et item og det er f.eks. 15 magicka damage, kan man da ikke disenchante en 20 magicka damage item for å få det? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hvis man har disenchanta et item og det er f.eks. 15 magicka damage, kan man da ikke disenchante en 20 magicka damage item for å få det? Nei, man disenchanter for å lære seg skillen. Dine points\perks i Enchantment avgjør styrken på enchantet Jo høyere skill, jo høyere Enchantpoints 1 Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg har ikke kommet så langt opp i level, kun level 12.. dog spilt mange timer, hehe.. men, hvordan er det med leveling når man kommer høyere opp? Er fortsatt ting vanskelig, eller blir man en "Gud"? Jeg spiller på master, forresten, om det har noe å si.. Jeg er nå level 47 med min Nord som er en Assassin type person, og har vel ikke opplevd at det blir spesielt mye lettere. Noen typer mobs går fort ned, med tanke på at jeg baserer meg på stealth så dreper jeg det meste på ett slag. Men derimot opplever fortsatt at enkelte monstre hvis de oppdager meg gjør nok skade til å ta meg på ett slag. Har lagt inn noen mods som skal gjøre ting vanskeligere i går for p teste ut og blant annet enn mod som gjør at monstre ikke går tilbake til plassen sin på x minutter etter de har oppdaget noe mistenkelig. Samt en som gjør at jeg kan møte på mektigere fiender i verdene generlet og i huler. Hadde en Draugr Deathlord i går som drepte meg med en pil, fordi han klarte å oppdage meg før jeg kom meg innpå han. Jeg har lagt noen begrensinger på meg selv da, skal kun bruke utstyr jeg finner og ikke lage selv. Litt pga av at det er litt for enkelt å gjøre ting for enkelt for seg selv ved å lage utstyr selv. Smithing, enchanting og alchemy kan være ekstremt mektige i seg selv, men kombinerer man dem så kan man svært lett lage utstyr som gjør latterlig mengder skade og mer eller mindre fjerner moroa fra å spille. Men det er uten tvil ikke noe pes for meg og gå igjennom en grotte slik det er nå, jeg kan ta nesten alle ned uten å bli sett, men derimot hvis noen av de høylevel folka ser meg så er veien fra lykke til kjapp død relativt kort... Og heldigvis ser den modden som fikser slik at sniking blir vanskeligere ut til å funke bra noe som gjør det mer utfordrende og jeg har begynt å bruke shouts mer for å klare enkelte situasjoner. 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Det er så veldig mye i den videoen som burde vært med i vanilla, så får håpe de blir ordnet på av moddere, eller i en DLC.. Spesielt: * Sesong-foradringene * Kill Cam for magic og ranged combat * Moving platforms * Water currents.. * Follower commands ++ * Build own home (artig, men ikke kritisk) * Enhanced underwater visuals * Snow footprints Alt dette pluss spyd! 1 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Spydet må kunne kastes også. Hadde vært morro om det hadde gått med økser og sverd å daggere og da. ^^ Faen hva er det med meg da.. jeg lurer fryktelig på en ting men glemmer det hele tiden når jeg ender opp i kommentarfeltet....... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Er det ikke water currents allerede? Om det er slik jeg tror du mener da. Man kan jo slippe dritt i elver og det blir dratt med. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Hvis man har disenchanta et item og det er f.eks. 15 magicka damage, kan man da ikke disenchante en 20 magicka damage item for å få det? Nei, man disenchanter for å lære seg skillen. Dine points\perks i Enchantment avgjør styrken på enchantet Jo høyere skill, jo høyere Enchantpoints Kommer jo også an på hvilken type soul gem du bruker. dobbelpost Endret 14. februar 2012 av Refsa 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Tusen takk for svar, Squeekie! Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 jo det er watercurrents allerde. men de går bare en retning. De skal forandre retningene ettersom hvordan elveleiet ser ut og det synlige skal også forandres. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Ja, de kunne ha lagt inn litt flere timer på water current slik det er nå. Kan ikke være så mye de trenger å gjøre for at vannet skal følge kantene nedover. Spesielt når strømmen går sidelengs over elva noen ganger. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Shadowmere hadde lyst å være med på mitt finishing move. Endret 15. februar 2012 av aBaDmAn91 2 Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Shadowmere hadde lyst å være med på mitt finishing move. Det der, min gode venn, er ett av de mest kaotiske og samtidig fantastiske bildene jeg har sett fra skyrim. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Shadowmere hadde lyst å være med på mitt finishing move. Det der, min gode venn, er ett av de mest kaotiske og samtidig fantastiske bildene jeg har sett fra skyrim. Hehe, takk ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå