Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er så veldig mye i den videoen som burde vært med i vanilla, så får håpe de blir ordnet på av moddere, eller i en DLC..

 

Spesielt:

* Sesong-foradringene

* Kill Cam for magic og ranged combat

* Moving platforms

* Water currents..

* Follower commands ++

* Build own home (artig, men ikke kritisk)

* Enhanced underwater visuals

* Snow footprints

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kommet så langt opp i level, kun level 12.. dog spilt mange timer, hehe.. men, hvordan er det med leveling når man kommer høyere opp? Er fortsatt ting vanskelig, eller blir man en "Gud"? Jeg spiller på master, forresten, om det har noe å si..

Desverre blir det for lett.. imo

 

Min level 62 rouge hadde på et tidspunkt rundt 1000 i dmg med bue.. (selvfølgelig med potions og enchantments)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kommet så langt opp i level, kun level 12.. dog spilt mange timer, hehe.. men, hvordan er det med leveling når man kommer høyere opp? Er fortsatt ting vanskelig, eller blir man en "Gud"? Jeg spiller på master, forresten, om det har noe å si..

 

Jeg er nå level 47 med min Nord som er en Assassin type person, og har vel ikke opplevd at det blir spesielt mye lettere. Noen typer mobs går fort ned, med tanke på at jeg baserer meg på stealth så dreper jeg det meste på ett slag. Men derimot opplever fortsatt at enkelte monstre hvis de oppdager meg gjør nok skade til å ta meg på ett slag. Har lagt inn noen mods som skal gjøre ting vanskeligere i går for p teste ut og blant annet enn mod som gjør at monstre ikke går tilbake til plassen sin på x minutter etter de har oppdaget noe mistenkelig. Samt en som gjør at jeg kan møte på mektigere fiender i verdene generlet og i huler. Hadde en Draugr Deathlord i går som drepte meg med en pil, fordi han klarte å oppdage meg før jeg kom meg innpå han.

 

Jeg har lagt noen begrensinger på meg selv da, skal kun bruke utstyr jeg finner og ikke lage selv. Litt pga av at det er litt for enkelt å gjøre ting for enkelt for seg selv ved å lage utstyr selv. Smithing, enchanting og alchemy kan være ekstremt mektige i seg selv, men kombinerer man dem så kan man svært lett lage utstyr som gjør latterlig mengder skade og mer eller mindre fjerner moroa fra å spille.

 

Men det er uten tvil ikke noe pes for meg og gå igjennom en grotte slik det er nå, jeg kan ta nesten alle ned uten å bli sett, men derimot hvis noen av de høylevel folka ser meg så er veien fra lykke til kjapp død relativt kort... Og heldigvis ser den modden som fikser slik at sniking blir vanskeligere ut til å funke bra noe som gjør det mer utfordrende og jeg har begynt å bruke shouts mer for å klare enkelte situasjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er så veldig mye i den videoen som burde vært med i vanilla, så får håpe de blir ordnet på av moddere, eller i en DLC..

 

Spesielt:

* Sesong-foradringene

* Kill Cam for magic og ranged combat

* Moving platforms

* Water currents..

* Follower commands ++

* Build own home (artig, men ikke kritisk)

* Enhanced underwater visuals

* Snow footprints

 

:)

 

Alt dette pluss spyd!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man har disenchanta et item og det er f.eks. 15 magicka damage, kan man da ikke disenchante en 20 magicka damage item for å få det?

 

Nei, man disenchanter for å lære seg skillen. Dine points\perks i Enchantment avgjør styrken på enchantet :) Jo høyere skill, jo høyere Enchantpoints :)

 

Kommer jo også an på hvilken type soul gem du bruker.

 

dobbelpost :hrm:

Endret av Refsa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...