Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ah ok. da har jeg bare ikke møtt den rette treneren enda. Er archery og Stealth det er snakk om. er i henholdsvis level 86 og 78 på de to.

Har en mistanke om at ei sånn tyverinne i windhelm kan være rette personen til stealth. ( hvis det ikke var pickpocketing hun trente)

Begge de som trener i master nivå er medlemmer av Thieves Guild

Lenke til kommentar

Jeg er snart lvl 40, leder hos Thieves, The Companions og Dark Brootherhood.

Har tatt ca 6-8 drager, en del dungeons, mange sidequests og stort sett sprunget litt rundt i Skyrim.

Men jeg har enda ikke gjort hovedquestet med å dra opp til fjellet i High Hrothgar til de Greybeards eller noe.

Kom liksom aldri så langt før jeg ble villedet bort fra main questet, er jeg rar? :ph34r:

Også lurer jeg på en ting, min assassin bruker healing en del, men den begynner å bli for dårlig nu. Hvor jeg får jeg kraftigere versjon av healing spell?

Lenke til kommentar

Jeg er snart lvl 40, leder hos Thieves, The Companions og Dark Brootherhood.

Har tatt ca 6-8 drager, en del dungeons, mange sidequests og stort sett sprunget litt rundt i Skyrim.

Men jeg har enda ikke gjort hovedquestet med å dra opp til fjellet i High Hrothgar til de Greybeards eller noe.

Kom liksom aldri så langt før jeg ble villedet bort fra main questet, er jeg rar? :ph34r:

Også lurer jeg på en ting, min assassin bruker healing en del, men den begynner å bli for dårlig nu. Hvor jeg får jeg kraftigere versjon av healing spell?

Restoration.

Lenke til kommentar

Om det er en enchant som har f. eks X fire damage så skalerer den med enchanting-skill samt hvilken soulgem du bruker. Lurer på om denne også får flere charges med sterkere soulgem, men det er jeg litt usikker på. Det er ganske enkelt å sjekke selv though. Om du har en enchant som kun har en effekt men ikke noe points, kun tid (X within Y sec) så skalerer charges. Husk at du ikke kan erstatte enchants (ved mindre du bruker mods).

Endret av Occi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Størrelsen påvirker chargen og hvor lenge den varer ja. =)

Husk at du må ha soul gems som er fyllt med sjeler. I starten finner du nokk noen Lesser og Petty gems som er fyllte. Et spel som heter Soul trap kan du bruke til å fange sjeler til folk rett før de dør.

Noen våpen er også enchanted med soul trap spellet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

ah ok. da har jeg bare ikke møtt den rette treneren enda. Er archery og Stealth det er snakk om. er i henholdsvis level 86 og 78 på de to.

Har en mistanke om at ei sånn tyverinne i windhelm kan være rette personen til stealth. ( hvis det ikke var pickpocketing hun trente)

Ikke bland level og skill nå da... Trenere kan kun trene deg i skills, muligens opp til 100, men det er ikke det samme som level, selv om hvor høy skill du kan trene avhenger av hvor høy level du er til enhver tid... :)

Lenke til kommentar

Ikke bland level og skill nå da... Trenere kan kun trene deg i skills, muligens opp til 100, men det er ikke det samme som level, selv om hvor høy skill du kan trene avhenger av hvor høy level du er til enhver tid... :)

:-)

Btw. den übersvære mudcrabben virker litt kul. sko hatt noe sånt i octopus form også. LOTRs følelse. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...