Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Har ikke prøvd å være vampyr i Skyrim, men jeg hatet det i Oblivion. Var jo helt udugelig. En venn av meg var stuck inni et hus, hvor han hadde lagret. Han var vampyr, og ble angrepet av en NPC (usikker på om det var pga at han var vampyr eller ikke). Denne NPC-en banket livet ut av han hver gang, og da han skulle loade igjen - så ble han banket om igjen uten mulighet til å flykte ut (siden han var vampyr, og det var dagslys ute).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd å være vampyr i Skyrim, men jeg hatet det i Oblivion. Var jo helt udugelig. En venn av meg var stuck inni et hus, hvor han hadde lagret. Han var vampyr, og ble angrepet av en NPC (usikker på om det var pga at han var vampyr eller ikke). Denne NPC-en banket livet ut av han hver gang, og da han skulle loade igjen - så ble han banket om igjen uten mulighet til å flykte ut (siden han var vampyr, og det var dagslys ute).

Det går fint an å være Vampyr i Skyrim, men akkurat givende føler jeg personlig at det ikke er :

*Du må selvsagt ha i deg blod med jevne mellomrom, hvis det går for mange dager greier du ikke lenger å holde skjult at du er en vampyr.

*Du får 25% bonus til å snike.

*Etter hvert som du blir mer sulten får du flere bonuser som for eksempel å kunne sjarmere npc til å ikke angripe osv , men det er relativt banalt.

*Du får også problemer i forhold til ild , først -25% opp til -100%

*Du tåler selvsagt ikke sollys noe spesielt og helse og stamina vil ikke regenerere ute.

Det var gøy en liten stund, men jeg ble fort lei og kutta det helt ut.

Akkurat nå er jeg Nivå 40 og føler virkelig at level skalerings systemet til Skyrim er håpløst , treffer innimellom på magikere som kaster electrocute såpass hardt at jeg blir skutt opp i været et par hundre meter...

Lenke til kommentar

Hei, jeg lurer på litt. Jeg har spilt i ca. 100 timer(ikke så veldig mye) og har gjort alle de store questa. Jeg har nesten vært overalt og finner ikke noe mer å gjøre. Mangler en av de 8 maskene, det er egentlig bare den eneste tingen jeg gjør nå. Skulle gjerne hatt tips til noen bra quest som jeg kanskje ikke har gjort(vet at dere ikke vet hvilke jeg har gjort). Skulle gjerne også tenkt noen bra mods, men det tar jeg opp i mods-tråden :)

Lenke til kommentar
Game director Todd Howard stated that the game's "mathematical" level cap is 70;[4] however, the Prima Official Game Guide states the level cap is "around 80."[

Det skal gå an å få 100 i alle ferdigheter.

Spørsmål: Jeg har fått i oppdrag å stjele noe fra

Nurelion, men han er "døende" og ikke tilgjengelig for lommetyveri. Dette skal kunne løses ved å gjennomføre et oppdrag hvor han endelig legger inn årene, men det starter aldri. Forslag?

Lenke til kommentar

Hei, jeg lurer på litt. Jeg har spilt i ca. 100 timer(ikke så veldig mye) og har gjort alle de store questa. Jeg har nesten vært overalt og finner ikke noe mer å gjøre. Mangler en av de 8 maskene, det er egentlig bare den eneste tingen jeg gjør nå. Skulle gjerne hatt tips til noen bra quest som jeg kanskje ikke har gjort(vet at dere ikke vet hvilke jeg har gjort). Skulle gjerne også tenkt noen bra mods, men det tar jeg opp i mods-tråden :)

Du har neppe gjort alt og har nok mye igjen etter 100 timer :)

To kule MISC missions jeg kommer på i farten er "A Night To Remember" som innledes av en drikkekonkurranse med Sam og "The Mind of Madness" missionet som du får av Dervenin som trasker rundt i Solitude.

Også kan man jo alltids prøve å finne alle 24 Stones of Barenziah, lykke til med det.. :p

Lenke til kommentar

Du har neppe gjort alt og har nok mye igjen etter 100 timer :)

To kule MISC missions jeg kommer på i farten er "A Night To Remember" som innledes av en drikkekonkurranse med Sam og "The Mind of Madness" missionet som du får av Dervenin som trasker rundt i Solitude.

Også kan man jo alltids prøve å finne alle 24 Stones of Barenziah, lykke til med det.. :p

hahaha... den er jo bare evig tidig xD

Lenke til kommentar

Det virker som om slotssvaktene har vanskelig for å bestemme seg for om eg er god eller ond. Noen hilser på meg som Companionens leder, andre skjelver nærmest mtp Dark Brotherhood statusen min. Skulle gjerne hatt et klarere skille der ifra Bethesda. Blir du med i Dark Brotherhood tviler eg på at Companions er lustne på å ha deg.

Lenke til kommentar

Har gjort A Night To Remember, en av de beste og lengste. Skal gjøre The Mind of Madness når jeg har oppdatert Skyrim :)

Har gjort alle Companions og Dark Brotherhood oppdraga, sånn ca, gidder ikke å gå og få ett oppdrag der jeg skal drepe en også få 500 gold. Har gjort 10-11 av Daedra oppdraga.

Lenke til kommentar

hehe.. gjorde nettopp 3 sånne. 300 gull tilsammen, inkludert drage xD

Men du finner jo, i alle fall for min del, en del nyttige og verdifulle ting. Pengene flyr rett ut vinduet med en gang eg får de så begynner å bli litt tørt.

Jeg oppdaget også at av en eller annen morsom grunn så har 2 av mine tidligere companions followers oppstått fra de døde og lever nå i sitt beste velgående igjen. Spenstige greier! :!:

Lurer forøvrig på noe. Når du har gått over skill levelen til den som lærer bort, forsvinner da tilbudet om at de lærer deg det de vet? Virker i alle fall sånn hos meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...