Kakeshoma Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hehe, har gjort et utall med Brotherhood Forever... Lurer på om det tar slutt snart Vil ta alle om mulig. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Gjorde ferdig main quest i går etter rundt 60 timer med side quests. For meg var det bare å bruke Sanguins Rose, la den tanke og skyte piler. Ikke spesielt vanskelig imo. Nå er det bare resten av side questa igjen så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Har 84 timer på Steam, dere vil ikke tro hvor lav lvl jeg er... Men det gjør ikke noe Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Med rundt 72 timer totalt så kan jeg ikke skryte av hvor fort jeg har levlet selv. Jeg lever i ekte utforsker ånd og bruker min tid på det man skal i Skyrim. Ikke noe hastverk og ikke noe "man er noob om man ikke levler fort nok". Til slutt så sitter vi jo med et singleplayer spill hvor man selv bestemmer hva man vil gjøre. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Har 84 timer på Steam, dere vil ikke tro hvor lav lvl jeg er... Men det gjør ikke noe Du kan jo ikke si slikt uten å si levelen din! Få høre! Selv hadde jeg 55t og ble ca. lvl 32 på PS3, nå har jeg ca. 60t og er vel 45 på PC. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hehe, er vel 33-34... Har gjort veldig mye gøy da. Dessverre er 2-3 quests bugga, så kommer ikke videre på dem Lenke til kommentar
Occi Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Er litt lavt for så mange timer ja kanskje, men det har jo selvsagt med hvordan du spiller å gjøre. Om du lvler mye i smithing, enchanting etc. så får du jo fortere level f. eks. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Spiller dere på en eller flere chars? Har selv et par jeg skifter på her og der ^^ (ikke nå da siden pcen er på rep ) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Det kuleste er å ikke levle i det hele tatt. Drager er kjempe-kjempe-vanskelige å ta. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Er vel lvl 37 selv. Har ikke noe ønske om å "abuse" ting i lav lvl for å øke levelen min kjapt. Ødelegger hele morroa. Endret 10. februar 2012 av Refsa Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Har en 145 timer ifølge Steam, men dessverre så er mange av de timene timer hvor PC-en bare har stått på, jeg har sovet eller vært borte, etc.. Har forøvrig aldri kommet lengre enn level 11 da.. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Har 67t jeg, er på level 26, synes level greine går sagte oppover. Har drept rund 13-16drager. Hvorfor går levlinga så treigt, eller er det normalt? Ikke at det har så mye å si altså, spiller og koser meg jeg. Et spørsmål, pleier dere å ha med dere en "hjelper" eller går dere som regel rundt alene? Selv synes jeg det er kjekt å ha med meg en person, som f.eks kan bære ting jeg plukker opp underveis, når jeg ikke kan bære mer Og hva anbefaller folk å bruke perk på? Hitill har jeg brukt det på litt blandet, ikke konsentrert meg om en ting lissom. Spiller for det meste med heavy amor, og one hand weapons, og bruker en god del magic.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Spørsmål: Kan Lydia, eller noen andre lik henne, bli vampyr? I så fall, hvordan kan jeg finne det ut, og hvordan eventuelt fjerne det? Jeg bruker henne som "tank" i vampyr-kamper, og vil ikke at noen av oss skal bli vampyr.. Takk Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Spørsmål: Kan Lydia, eller noen andre lik henne, bli vampyr? I så fall, hvordan kan jeg finne det ut, og hvordan eventuelt fjerne det? Jeg bruker henne som "tank" i vampyr-kamper, og vil ikke at noen av oss skal bli vampyr.. Takk NPC'er kan ikke bli smittet av noe. det var i alle fall sånn i Oblivion. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Så flott! Og jeg blir ikke vampyr eller noe, uten at jeg ser det i Magic/Active Effects, ikke sant?! Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Du ser det med en gang. Er faktisk litt skuffet over akkurat det pga det er altfor enkelt å få det vekk igjen. I Oblivion ble jeg vettaskremt da jeg ble vampyr og våget meg såvidt ut av husa. Måtte peise over gårdsplasser fra hus til hus som om djevelen var bak meg når sola var oppe. Og så var questen for å få det vekk ganske spennende. Her har jeg vært vampyr i 10 sec cirka :!: Et spørsmål, pleier dere å ha med dere en "hjelper" eller går dere som regel rundt alene? Selv synes jeg det er kjekt å ha med meg en person, som f.eks kan bære ting jeg plukker opp underveis, når jeg ikke kan bære mer Jeg likte også å ha med meg hjelper. Helt til alle sammen døde hele tiden og jeg endte opp med å bli overlesset av ting på vei hjem. Det var lite gøyt ^^ Nå når jeg driver med Dark Brotherhood quest linen har det vært bedre å ikke hatt followers men har blitt god kompis med en kahjit jeg kunne tenkt meg å ha med i framtiden. ( uten å gi ham noe som helst å bære på) Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Haha husker vampyrism i Oblivion ja. Var reviews av spillet hvor folk slaktet det pga. de ble stuck som vampyr og ikke fikk gjort seg ferdig Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 synes det var rått ^^ Tok jo pokker meg en evighet å finne ut kor eg engang skulle starte med å finne en løsning på problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå