Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har 67t jeg, er på level 26, synes level greine går sagte oppover. Har drept rund 13-16drager. Hvorfor går levlinga så treigt, eller er det normalt? Ikke at det har så mye å si altså, spiller og koser meg jeg.

 

Et spørsmål, pleier dere å ha med dere en "hjelper" eller går dere som regel rundt alene? Selv synes jeg det er kjekt å ha med meg en person, som f.eks kan bære ting jeg plukker opp underveis, når jeg ikke kan bære mer ;)

 

Og hva anbefaller folk å bruke perk på? Hitill har jeg brukt det på litt blandet, ikke konsentrert meg om en ting lissom. Spiller for det meste med heavy amor, og one hand weapons, og bruker en god del magic..

Lenke til kommentar

Spørsmål: Kan Lydia, eller noen andre lik henne, bli vampyr? I så fall, hvordan kan jeg finne det ut, og hvordan eventuelt fjerne det? :) Jeg bruker henne som "tank" i vampyr-kamper, og vil ikke at noen av oss skal bli vampyr..

 

 

Takk :)

NPC'er kan ikke bli smittet av noe. :) det var i alle fall sånn i Oblivion.

Lenke til kommentar

Du ser det med en gang. Er faktisk litt skuffet over akkurat det pga det er altfor enkelt å få det vekk igjen.

I Oblivion ble jeg vettaskremt da jeg ble vampyr og våget meg såvidt ut av husa. Måtte peise over gårdsplasser fra hus til hus som om djevelen var bak meg når sola var oppe. Og så var questen for å få det vekk ganske spennende.

Her har jeg vært vampyr i 10 sec cirka :!:

 

Et spørsmål, pleier dere å ha med dere en "hjelper" eller går dere som regel rundt alene? Selv synes jeg det er kjekt å ha med meg en person, som f.eks kan bære ting jeg plukker opp underveis, når jeg ikke kan bære mer

 

Jeg likte også å ha med meg hjelper. Helt til alle sammen døde hele tiden og jeg endte opp med å bli overlesset av ting på vei hjem. Det var lite gøyt ^^

Nå når jeg driver med Dark Brotherhood quest linen har det vært bedre å ikke hatt followers men har blitt god kompis med en kahjit jeg kunne tenkt meg å ha med i framtiden. ( uten å gi ham noe som helst å bære på)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...