Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg savner meir musikk i spillet! Meny musikken for du loader gamet er jo bare legendarisk og noenganger ingame kommer det noen fine toner. Til tross for det vandrer eg stort sett i stillhet med mindre noen dyr flyr rundt meg eller noe. Savner dere og det? er det eventuellt noen mods?

Jeg gidder ikke høre på noe musikk på sia som ikke passer til spillet så om det finnes mods så må det nesten være skyrim musikk, bare at den kun spiller "den gode" og på rette volumnivåer etc.

 

Tenkt jeg skulle lufte dette siden det raskt får spillet til å virke "døere" enn det faktisk er, noe som får meg til å gjøre et oppdrag f.eks. og så avslutte for dagen. Blir litt kjett å vandre rundt i "stillhet" i lengden.

Litt OT da..

 

Jeg har aldri sovet så godt som når jeg la over Skyrim OST til telefonen.. når den musikken starter og jeg har lagt meg for kvelden så tar det bare noen minutter før jeg slokner.. og jeg har problemer med søvn og døgnrytme :yes:

Lenke til kommentar

Jeg savner meir musikk i spillet! Meny musikken for du loader gamet er jo bare legendarisk og noenganger ingame kommer det noen fine toner. Til tross for det vandrer eg stort sett i stillhet med mindre noen dyr flyr rundt meg eller noe. Savner dere og det? er det eventuellt noen mods?

Jeg gidder ikke høre på noe musikk på sia som ikke passer til spillet så om det finnes mods så må det nesten være skyrim musikk, bare at den kun spiller "den gode" og på rette volumnivåer etc.

 

Tenkt jeg skulle lufte dette siden det raskt får spillet til å virke "døere" enn det faktisk er, noe som får meg til å gjøre et oppdrag f.eks. og så avslutte for dagen. Blir litt kjett å vandre rundt i "stillhet" i lengden.

 

Er enig med deg. Du og alle andre bør følge med på denne modden: Sounds of Skyrim Til nå legger det til lyder i dungeons, men planen er å utvide til overalt tror jeg. Blant annet skal man kunne torden brake utenfor selv når man er inni ei hule eller et fort. Har ikke prøvd ennå, ettersom jeg er på hytta med svært dårlig internett.

Lenke til kommentar

Da burde du hatt den modden, så kunne du hørt lyder selv om du var på hytta med dårlig internet...

 

:!: :!:

 

 

Uansett, trenger man noen utendørslyder også så kan jeg anbefale denne. http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=1702

 

 

Den er neesten litt i overkant, sub-woofern får kjørt seg bra! :)

 

Helsikken som de falmer ropene i dungeons nettop skremte meg.. drev å sneik meg rundt å den modden gjør seg tydelig merkbar xD Nå må man bare klare å skille hva som faktisk er lyder til fi som løper rundt der inne og hva som er modden xD Men veldig bra lyder, det er det. :-) Takker så meget ;)

Lenke til kommentar

hehe :p du får nokk noen fine presanger sendt fra himmelen da. ;)

 

Synes oppdragene til The Dark Brotherhood er blant de beste jeg har hatt hittil i spillet. Mye morro og skaper litt meir innlevelse enn et par andre. Men jeg lurer på et oppdrag som dere kanskje kan hjelpe meg med.

 

Vil "The Dark Brotherhood Forever" bare fortsette i evigheten som tittelen tilsier eller vil det ta slutt?

 

 

og btw, er det et spesiellt sted der en kan ha god tilgang til flawless sapphire? Trenger en 10 til 20 stykker............. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...