Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten at jeg har spilt The Thieves Guild, mener jeg å ha hørt fra Occi at den rustningen skal være en av de beste i spillet for stealth.

Er vel beste originalarmoren/realistiske armoren. Dvs. du kan jo alltids abuse enchanting/alchemy og slikt og få helt insane gear, men det er feigt/juks spør du meg. Forøvrig avhenger det litt av spillestil når det gjelder hvilke enchants som er best.

 

Utseendemessig passer Nighingale Armor best spør du meg, passer også best som thief :)

 

Slå sammen den med Dark Brotherhood's shrouded gloves, så har du en vinner.

Double backstab er fantastiskt.

Meh, det bryter med resten av armoren og er way overpowered. Dreper mer eller mindre alt på et stab. Blir veldig kjedelig fort.

 

Apropo sniking. Syntes å huske nightingale armoren leveres med Muffled enchanta boots, men hadde ifra før andre boots med 20% sneak enchant. Hva tror dere vil være mest gunstig å bruke?

Avhenger av perks. Men om du ikke er muffled så funker f. eks ikke invisibilty 100% pga. de kan fortsatt høre footsteps. Det er virkelig gull med muffle hele tiden, stealth er uansett lett å skaffe, trenger ikke 100% engang på perks.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Jeg heller også mot at Nightingale Armor er en av de best utseende armorene i spillet, og litt oppe i rank spiller det egentlig ingen rolle hvilken armor du har (pga høy HP og onehitter det meste).

 

En ting jeg syntes var litt pussig (Companions Questline):

 

 

Har to forskjellige karakterer. Den første tohånds heavy armor Nord'en min kom til Tomb of Ysgramor som lvl 52 med Legendary Wolf Armor og Legendary Daedric Battleaxe og slet virkelig med Companion Ghost'ene der nede. Nestemann som kom dit var lvl 15 tohånds light armor Orc, med ikke-oppgradert Wolf Armor og Skyforge Steel Battleaxe og surfa gjennom som om det var varm kniv i smør. Hva i alle?

 

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Jeg heller også mot at Nightingale Armor er en av de best utseende armorene i spillet, og litt oppe i rank spiller det egentlig ingen rolle hvilken armor du har (pga høy HP og onehitter det meste).

 

En ting jeg syntes var litt pussig (Companions Questline):

 

 

Har to forskjellige karakterer. Den første tohånds heavy armor Nord'en min kom til Tomb of Ysgramor som lvl 52 med Legendary Wolf Armor og Legendary Daedric Battleaxe og slet virkelig med Companion Ghost'ene der nede. Nestemann som kom dit var lvl 15 tohånds light armor Orc, med ikke-oppgradert Wolf Armor og Skyforge Steel Battleaxe og surfa gjennom som om det var varm kniv i smør. Hva i alle?

 

 

Fiendene skaleres jo til en viss grad (om ikke på samme måte som Oblivion osv), i forhold til lvl`en din så om du spiller like bra med en lvl 15 (for eks at dette er andre karakteren din) som når du var lvl 52, så kan nok motstanden virke lettere.

Lenke til kommentar

Jeg heller også mot at Nightingale Armor er en av de best utseende armorene i spillet, og litt oppe i rank spiller det egentlig ingen rolle hvilken armor du har (pga høy HP og onehitter det meste).

 

En ting jeg syntes var litt pussig (Companions Questline):

 

 

Har to forskjellige karakterer. Den første tohånds heavy armor Nord'en min kom til Tomb of Ysgramor som lvl 52 med Legendary Wolf Armor og Legendary Daedric Battleaxe og slet virkelig med Companion Ghost'ene der nede. Nestemann som kom dit var lvl 15 tohånds light armor Orc, med ikke-oppgradert Wolf Armor og Skyforge Steel Battleaxe og surfa gjennom som om det var varm kniv i smør. Hva i alle?

 

 

hehe. var ikke der første gang jeg spillte men nå når jeg startet som woodelf oneshottet jeg de med bue når jeg var level 13 eller noe jeg og. Pussig men greit nokk. ^^

 

Btw siden noen nevnte det men jeg ikke forstod svaret helt. High Res pakka blir aktivert automatisk sant?

 

Edit:

hvorfor ikke bare ta med alle de ideene der. Hadde vært sykt fett :p

Endret av Nomad89
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mye bra ideèr de har på gang der men har ingen tenkt på ski? Nords må jo ha hatt ski og syntes det burde komme en mod for dette snart! I hockeystilling ned High Hrothgar :cool:

 

 

hahaha... da må de jo nesten ta med en planke du kan bruke som snøbrett eller en eller anna form for diger tallerken til kjelke xD

Hadde vært evig tidig.. :p

Lenke til kommentar

I videoen sa han at det var deres mest kreative uke eller noe. Jeg lurer på hvorfor de ikke kom på/ inkluderte en del av de tingene ifra starten av. Det har jo blitt gjort før og f.eks. seasonal changes er jo ikke så vanskelige å komme på ^^

 

Antakeligvis fordi det er noe ganske annet å implementere ting som funker greit nok til å vises frem i en video, og det å faktisk bugteste og playteste noe nok til at det er bra nok til å være med i spillet. Selv om de bare brukt en uke på å gjøre det du ser i videoen, så er det høyst sannsynligvis langt fra god nok kvalitet til å kunne være med i spillet, i alle fall på det tidspunktet. Da velger de heller og lansere spillet til det tidspunktet som er satt, istedet for å stadig utsette lansering. Det er tid, penger og prioriteringer som setter en stopper for slikt. Om det er riktig prioritert kan jo selvfølgelig diskuteres.

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...