Blodappelsin Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 http://www.creationkit.com/Category:Tutorials Ligger litt info om diverse ting her og. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ferdig nedlastet. What to lage først? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Kanskje vi burde lage en egen tråd for Creation Kit? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Kanskje vi burde lage en egen tråd for Creation Kit? Gjerne det - en tråd for utvikling av mods og sånt. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvordan i alle dager laster jeg ned HD textures? Cannot be added to shopping cart får jeg... Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Har et spørsmål angående Paarthurnax: Bør man drepe han etter å ha fått den Blades questen eller er det best å la vær? Hva gir best resultat? Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 whoooow.. High Res pakka er på 3.5 Gig! xD Shit da ryker båndbredda ikveld vertfall det er sikkert. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 De som har prøvd HD packen på Nexus er misfornøyd, veldig liten forskjell... http://imgur.com/a/2ZgTP Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Da har jeg laget en tråd om Creation Kit håper den blir brukt. Creation Kit-tråden Endret 7. februar 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 um.. kan det stemme? jeg ser ikke noe forskjell i det bildet? :S Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 http://imgur.com/a/ZnXVW Bruker du allerede grafikkmods ser det ikke ut til å være verdt bryet med Bethesda sin... Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Armor Før Armor Etter Noen flere bilder. Før Etter Endret 7. februar 2012 av aBaDmAn91 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Fall of the Space Core, Vol. 1 For deg som er glad i Portal 2 1 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) hm.. nedlastinga blir satt på pause av en eller anna grunn. får ikke fortsatt den manuellt. Edit: wtf.. steam servers are too busy to handle your request. får ikke spille engang nå. Endret 7. februar 2012 av Nomad89 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Her ser du en ganske god forskjell: Skjold før Skjold etter Edit: Men det er ganske varierte tilbakemeldinger fra folk, noen liker den nye High-res pakken og noen liker den ikke. Endret 7. februar 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 LOL! Det var ikke rare forskjellen nei. Armor Før Armor Etter Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Syns det er en formidal forbedring på mange ting, men er endel ting som ikke er endret ser jeg. Uansett er jeg greit fornøyd med res-mods på weapon/armor, water, floor/ground/mountain etc. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Synes egentlig de brukerlagde var flere hakk bedre enn den offisielle HD-pakken. Jeg holder meg borte fra den jeg Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Har et spørsmål angående Paarthurnax: Bør man drepe han etter å ha fått den Blades questen eller er det best å la vær? Hva gir best resultat? Jeg har prøvd begge måter, og foretrekker å drepe Parthurnax. Da får man flere quests med hensyn til å samle The Blades, Esbern lager en eller annen form for potion til deg, osv. Med Parthurnax blir det bare at at du kan studere noen av ordene i shouts, som gir en marginal forbedring i ting jeg ikke husker på stående fot. Lenke til kommentar
FatHobbit Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Ser at noen har lagt ut noen bilder av forskjellen på den ''gammle'' og den nye grafikken, altså High Resolution Texture Pack. Derfor tok jeg min frihet til å lage en liten video om akkurat dette! Her ser dere hva som er forskjellen på et og samme bilde Har også laget en trinn for trinn på å skaffe seg patchen (DLC'en) og Creation Kit for dem som ikke helt vet hvor man finner dette. https://www.youtube.com/watch?v=FW_YwjwcSug Endret 8. februar 2012 av FatHobbit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå