Occi Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Ser ingen grunn til å bruke follower. Greit nok det kan være greit om du er squishy og trenger tank, og trenger en packmule, men jeg syns det er litt av sjarmen å måtte være sparsom på plassen. Dessuten er endel followers overpowered. Prøvde nå Dark Brotherhood Initiate, og hu slakta falmers som om det var mudcrabs, 3-4stk på 1-2-3, og jeg som er lvl 45 bruker 3-4 slag på hver av de om jeg ikke bruker backstab :| Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Noen som vet når Creation Kit kommer? Har ikke kommet noe ennå.. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Noen som vet når Creation Kit kommer? Har ikke kommet noe ennå.. Jeg er innom http://www.bethblog.com/ hvert femte minutt her Skal komme en eller annen gang iløpet av dagen idag 1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ja, det er det jeg også er og nå slutter snart f5 å fungere... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ser ut til at det skal komme tidlig på kvelden EST, så er nok noen timer igjen fortsatt Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Har creation kit kommet ut nå? Hvis jeg ikke tar feil, skulle det vel komme rundt klokka seks i norsk tid. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Da var det på plass! Masse stoff på http://www.bethblog.com/ Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Creation kit har kommet! + High-res pack! http://www.bethblog.com/2012/02/07/happy-modding-day-creation-kit-skyrim-workshop-high-res-texture-pack-released/ Da var det på plass! Masse stoff på http://www.bethblog.com/ Du vant hehe Endret 7. februar 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Laster ned begge.. men fort går det ikke! Lenke til kommentar
Weir Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 «Error establishing a database connection» Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Pyselinja til Bethesda takler ikke kjøret. Inb4 det dere vet. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Kva som sto på bethblog før den gjekk ned? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Kva som sto på bethblog før den gjekk ned? Happy Modding Day! Creation Kit, Skyrim Workshop, High-Res Texture Pack released! Modders rejoice! We’re pleased to announce that the Skyrim Creation Kit is now available! With the Creation Kit’s release, fans can now upload, download, and install custom content through the Skyrim Workshop on Steam. Get a crash course by reading level designer Joel Burgess’ blog post, and be sure to read up on our list of best practices for modding. Need more help? Don’t forget to to check out the official Wiki at www.CreationKit.com. In the coming days and weeks, we’ll be sharing tutorial videos for beginners and experts alike. Check out the first tutorial above, and visit the Bethesda Game Studios account for more. In addition to releasing the Creation Kit and Skyrim Workshop, today we’re allowing players to experience Skyrim as you’ve never seen it before with the Skyrim High-Resolution Texture Pack. Before downloading it from Steam, make sure your system requirements exceed Skyrim’s recommended specs before attempting to install, including a minimum of 4GB of system RAM and a DirectX 9.0c compatible NVIDIA or AMD ATI video card with at least 1 GB of RAM and the latest drivers. Mye tekst så jeg la det inn i spoiler. Endret 7. februar 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Hva innebærer egentlig High-Res DLC`en? Er det noe grunn til å laste den ned om man allerede har for eks Skyrim HD 2k eller Serious HD retexture etc mods installert? Endret 7. februar 2012 av Thoto79 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Og vil den erstatte teksturene jeg allerede har, eller er det en pakke jeg kan slå av og på etter hvert som jeg finner ut om det fungerer? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg er på 24% (sikkert noen som har lastet ned enda mer), men jeg kan fikse et bilde eller to når jeg starter spillet. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Og vil den erstatte teksturene jeg allerede har, eller er det en pakke jeg kan slå av og på etter hvert som jeg finner ut om det fungerer? http://forums.nexusmods.com/index.php?/topic/554736-it-is-a-texture-pack-after-alland-its-available-now-d/ De sier i hvert fall at man kan slå av og på, og at den ikke vil overskrive... Ville uansett tatt backup Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Ser ut til at Steam kjører hires-pakka som en vanlig oppdatering, noe som gjør at man ikke får spille mens det laster ned. Hvordan avblåser jeg dette da? EDIT: SKSE gjør susen Endret 7. februar 2012 av Isbilen Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) High-res pakken er på 3gb. Edit: Noen andre som opplever at Steam setter nedlastningen på pause automatisk? Endret 7. februar 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Har lasta ned Creation Kit nå.. må jammen si at 85 MB jammen tok sin tid, hehe.. Men.. kikket på tutorials på YouTube nå.. har de bare lagt ut 3 episoder (av 10) enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå