TMB Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Fantasy-serie uten drager går bare ikke, når man skal selge til massene. Rettet . For min del kunne jeg fint klart meg uten, noe jeg likte med de forrige ES-spillene var fraværet av drager. HVA FAEN !!!!!!!!!!!! Endret 10. september 2011 av TMB Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Hva er egentlig problemet med drager.. Er da klekkende likegyldig om drager har vært i ørten spill tidligere, så lenge Bethesda produserer tilsvarende eller bedre enn hva andre har gjort tidligere? Endret 11. september 2011 av Vizla Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Inflasjon. Drager er ikke spennende lenger. 2 Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Etter mitt syn, så er drager som hovedantagonistene, kjedelig og uoriginalt... Jeg er rett og slett drittlei de jævla dragene, så beklager om drageelskerne der ute føler seg støtt. Forhåpentlig klarer Bethesda å skape noe litt mer originalt utav dem siden de kan snakke, men det gjenstår å se. For å være litt pessimistisk, så føler jeg på meg at dragene etterhvert blir de nye cliffracers. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg liker at TES er SP. Ditto. Det virker som alle spillserier som er ute etter å fornye seg slenger på en halvferdig multiplayer del som nærmest virker som klonet fra ett annet spill. Crysis 2 kan vel draes fram som ett eksempel her, mens AC2:B faktisk klarte å lage ett nytt forfriskende MP konsept. Veldig glad for at TES serien holder seg til SP, det den kan absolutt best. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Uff... har så lyst til å preorder men klarer ikke bestemme meg for hvilken konsoll det blir til. Pc er uaktuelt siden jeg ikke ønsker å ta meg råd til en ny rigg, og denne skranglekassa her vil nok ikke takle spillet:P Skulle ønske vi hadde screenshots/gameplay videoer fra ps3 også... Er så rart at de ikke har vist previews fra ps3 enda synes jeg. Hva tenker dere? Ønsker ikke en konsollkrig her altså... Har begge konsollene fordi jeg er interessert i beste versjon av multikonsoll spill, men det klør så voldsomt i fingra for å bestille skyrim at jeg vet ikke om jeg klarer å vente til etter launch for å ta rett beslutning:P Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Nå har jeg bestilt til PC, men om jeg skulle hatt det til konsoll hadde jeg valgt X360. Liker bedre X360-kontrolleren i den type spill. Hva som ser best ut er umulig å svare på, men X360 har jo en tendens til å se best ut. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Ny offisiell videoserie med menyer, masse gameplay osv: (mulig å velge 720p) http://www.youtube.com/watch?v=5xwboyafbwc http://www.youtube.com/watch?v=d7WohnlLEQo http://www.youtube.com/watch?v=Kt7IeycKJKQ Endret 12. september 2011 av Riboflavin' 4 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) nvm Endret 12. september 2011 av M@R7!N Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Selv om jeg garantert kommer til å kjøpe spillet, så blir jeg ikke akkurat overbevist over videoene. Kampsystemet, fysikkmotoren, dialogene, menyen og AI-en holder ikke mål anno 2011. Endret 12. september 2011 av LarsP Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Selv om jeg garantert kommer til å kjøpe spillet, så blir jeg ikke akkurat overbevist over videoene. Kampsystemet, fysikkmotoren, dialogene, menyen og AI-en holder ikke mål anno 2011. Så det du sier er at jeg kan gå inn si følgene til alle andre spill: Content og bredde i spillet holder ikke mål anno 2011 Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Begredelig inventory. Eller UI generelt. 1 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Jeg er bare bekymret over å bli lei for mye dungeon crawling. 150 mørke, dystre og stressendes dungeons, bah... Gi meg heller sol og sommer (Eller sol og snø i det minste i dette tilfellet). Endret 12. september 2011 av Venerable Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Så det du sier er at jeg kan gå inn si følgene til alle andre spill: Content og bredde i spillet holder ikke mål anno 2011 Spillet kommer helt sikkert til å bli bra, men det unnskylder ikke alle de åpenbare manglene. Hva progresjonen i spillet angår, så kommer jeg til å vente med å kommentere dette til jeg har prøvd det selv (jeg er dog ikke videre positiv etter å ha lest en rekke artikler om det). 2 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Etter mitt syn, så er drager som hovedantagonistene, kjedelig og uoriginalt... Jeg er rett og slett drittlei de jævla dragene, så beklager om drageelskerne der ute føler seg støtt. Forhåpentlig klarer Bethesda å skape noe litt mer originalt utav dem siden de kan snakke, men det gjenstår å se. For å være litt pessimistisk, så føler jeg på meg at dragene etterhvert blir de nye cliffracers. Haha Cliffracer, De var plagsomme ja ! Jeg håper ikke det kommer til og skje o,O Men Serriøst drager er awsome, når jeg var liten var jeg fiksert på og lage drage statuer av sån leire/form ting , lagde sikkert 20 drager for det var så awsome. Også er det forskjellige drager og da, Men etter alt jeg har sett så Nailer Bethesda spikeren på min fantasi, spesielt at de blåser Frost og Flamme AWSOME !!!!! 11,11,11 1 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Så det du sier er at jeg kan gå inn si følgene til alle andre spill: Content og bredde i spillet holder ikke mål anno 2011 http://www.airbornegamer.com/wp-content/uploads/2011/02/fanboy-anatomy-funny.jpg Spillet kommer helt sikkert til å bli bra, men det unnskylder ikke alle de åpenbare manglene. Hva progresjonen i spillet angår, så kommer jeg til å vente med å kommentere dette til jeg har prøvd det selv (jeg er dog ikke videre positiv etter å ha lest en rekke artikler om det). Du missforstod. Du kan gå til hvilken som-helst spill diskusjon og nevne ting er er feil med spillet og hva det mangler. Ett spill legger mere bly i den høyre vektskåla, noen legger det i den venstre skåla. Også har du de som ikke har noe vekter å legge noen steder. Uannsett hvor vektene legges, sitter noen på sidelinjen og lol'er i vei, whiner og prikker på at det burde vært flere vekter på den andre siden av vektskåla. Unntak av tråder som heter; Spill #1 vs. Spill #2, hvem er best. Kjør diskusjon bla bla, håper du skjønte hva jeg ville frem til Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Videoene som ble linket til ovenfor så utrolig bra ut. Gameplayet så ut som det gjorde i Oblivion og det gikk jeg lei rimelig fort. Kommer til å teste spillet og sikkert spille det i 10-20 timer, bare for å utforske og ha det litt moro. Lenke til kommentar
casemodd Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Selv om jeg garantert kommer til å kjøpe spillet, så blir jeg ikke akkurat overbevist over videoene. Kampsystemet, fysikkmotoren, dialogene, menyen og AI-en holder ikke mål anno 2011. Jeg er langt på vei enig med deg i kritikken, men hvilke spill mener du er så veldig bra på disse punktene i 2011, og som har sammenlignbare utfordringer mht. størrelse, innhold og åpen verden og som gis ut på pc, ps3 og xbox 360? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Selv om jeg garantert kommer til å kjøpe spillet, så blir jeg ikke akkurat overbevist over videoene. Kampsystemet, fysikkmotoren, dialogene, menyen og AI-en holder ikke mål anno 2011. Jeg er langt på vei enig med deg i kritikken, men hvilke spill mener du er så veldig bra på disse punktene i 2011, og som har sammenlignbare utfordringer mht. størrelse, innhold og åpen verden og som gis ut på pc, ps3 og xbox 360? Jeg tror poenget hans er at han heller vil gå for spill som er optimalisert for PC, ikke konsoll. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Jeg er langt på vei enig med deg i kritikken, men hvilke spill mener du er så veldig bra på disse punktene i 2011, og som har sammenlignbare utfordringer mht. størrelse, innhold og åpen verden og som gis ut på pc, ps3 og xbox 360? Spillet kommet helt klart til å bli massivt, men hva hjelper vel det viss innholdet ikke holder mål? Jeg er en av de som ventet i en årrekke på Fallout 3, men endte opp med å legge det fra meg etter kun et par timer. Det er vanskelig å rakke ned på ting som "størrelse", "innhold" og "åpen verden" i det spillet og, men det hindret det ikke fra å bli en forglemmelig opplevelse. Og ja, jeg er redd for a krysskonsollproduksjonen hindrer spillet fra å nå sitt sanne potensial. Endret 12. september 2011 av LarsP 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå