krist2 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Er det da noen som vet hvordan man kan skaffe seg siste shoutn til storm call når man er ferdi me main quest? jeg har allerde svart to ganger før Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 haha, møtte en frost troll og tok det med til toppen av det store fjellet, og fus ro dah han nedover hele fjellskrenten!!! 3 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Creeeaaatiiioooon kiiiit, where are youououo Endret 3. februar 2012 av Syncz Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Finner ikke Viola Giordano i Windhelm.. Tips? Og kommer kommer ikke videre i flere av questene etter patchen... Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Har slått av autoupdate på skyrim flere ganger, den slår seg alltid på igjen. Lurer på om denne ikke fungerer... Hva f... jeg hadde selv også skrudd av auto-update da jeg ikke har spesielt lyst å erfare at alt plutselig breaker så klarer Steam å skru det på igjen av seg selv! Drit! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Finner ikke Viola Giordano i Windhelm.. Tips? Og kommer kommer ikke videre i flere av questene etter patchen... Ifølge Elder Scrolls Wiki skal hun tilbringe mye av tiden i Candlehearth Hall. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Ja, men hun er aldri der. Heller ikke i huset.. Er vel en bug det også da. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Vet ikke om jeg noensinne har sett henne selv. Har i hvert fall robbet huset hennes. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Kan fortsatt ikke spørre Jorleif om assistanse (Blood in ice)... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Blood on the ice: Trenger man egentlig hjelp i fra Jorleif? Har du prøvd å følge blodsporet fra gravplassen til Hjerim? Hvor langt i questen er du kommet? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Blood on the ice: Trenger man egentlig hjelp i fra Jorleif? Har du prøvd å følge blodsporet fra gravplassen til Hjerim? Hvor langt i questen er du kommet? Vært der, hentet en bok og noe greier hvor det står jeg må snakke med Viola om jeg ser noe mistenkelig. Nå er questen å følge cluene jeg fant i huset. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) For our Skyrim PC fans, the Creation Kit is on track for release on Tuesday. And, we also have a special surprise with it. Endelig! Er den lille overraskelsen en High-res pack? Sjekk under "User_defined". Bilde lagt i spoiler. Endret 3. februar 2012 av aBaDmAn91 1 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Har slått av autoupdate på skyrim flere ganger, den slår seg alltid på igjen. Lurer på om denne ikke fungerer... Hva f... jeg hadde selv også skrudd av auto-update da jeg ikke har spesielt lyst å erfare at alt plutselig breaker så klarer Steam å skru det på igjen av seg selv! Drit! Steam er veldig dum på det. Er som maskinvare ting i windows, hvis du avinstallerer noe som skal være der så installerer det seg selv hver gang du restarter windows. Altså hver gang du slår av Steam og på igjen slår det automatisk på autoupdate Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Regner med at folk har lest denne "jukse" guiden Skyrim Overpowered Character Guide Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Har slått av autoupdate på skyrim flere ganger, den slår seg alltid på igjen. Lurer på om denne ikke fungerer... Hva f... jeg hadde selv også skrudd av auto-update da jeg ikke har spesielt lyst å erfare at alt plutselig breaker så klarer Steam å skru det på igjen av seg selv! Drit! Steam er veldig dum på det. Er som maskinvare ting i windows, hvis du avinstallerer noe som skal være der så installerer det seg selv hver gang du restarter windows. Altså hver gang du slår av Steam og på igjen slår det automatisk på autoupdate Utrolig irriterende i alle fall. Heldigvis fungerte alt med mods selv om det hadde blitt auto-updated til 1.4 selv om jeg hadde skrudd det av. Var vel flaks denne gangen. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Regner med at folk har lest denne "jukse" guiden Skyrim Overpowered Character Guide Bedre å spille som man føler istedet for å buffe seg til victory, er vel ikke noe morsomt å oneshotte alt er det? ^^ Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Bedre å spille som man føler istedet for å buffe seg til victory, er vel ikke noe morsomt å oneshotte alt er det? ^^ joda, mere noe man kan gjøre på 2 runde. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg trenger litt hjelp. Det kom en courier bort til meg og ga meg noe, jeg har ikke peiling på hva det var eller hvem det var fra. Det stod oppe i venstre hjørne: Item(s) added. Hvordan skal jeg finne ut hva jeg fikk? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Dessverre mangler Skyrim muligheten til å sortere gjenstander etter tidspunkt mottatt. Kurerer leverer vel stort sett brev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå