Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har slått av autoupdate på skyrim flere ganger, den slår seg alltid på igjen. Lurer på om denne ikke fungerer...

Hva f... jeg hadde selv også skrudd av auto-update da jeg ikke har spesielt lyst å erfare at alt plutselig breaker så klarer Steam å skru det på igjen av seg selv! Drit!

Lenke til kommentar

Blood on the ice:

Trenger man egentlig hjelp i fra Jorleif? Har du prøvd å følge blodsporet fra gravplassen til Hjerim?

Hvor langt i questen er du kommet?

Vært der, hentet

en bok og noe greier hvor det står jeg må snakke med Viola om jeg ser noe mistenkelig.

Nå er questen å følge cluene jeg fant i huset.

Lenke til kommentar
For our Skyrim PC fans, the Creation Kit is on track for release on Tuesday. And, we also have a special surprise with it.

Endelig! :)

Er den lille overraskelsen en High-res pack?

Sjekk under "User_defined".

Bilde lagt i spoiler.

9RKcH.png

Endret av aBaDmAn91
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har slått av autoupdate på skyrim flere ganger, den slår seg alltid på igjen. Lurer på om denne ikke fungerer...

Hva f... jeg hadde selv også skrudd av auto-update da jeg ikke har spesielt lyst å erfare at alt plutselig breaker så klarer Steam å skru det på igjen av seg selv! Drit!

Steam er veldig dum på det. Er som maskinvare ting i windows, hvis du avinstallerer noe som skal være der så installerer det seg selv hver gang du restarter windows. Altså hver gang du slår av Steam og på igjen slår det automatisk på autoupdate

Lenke til kommentar

Steam er veldig dum på det. Er som maskinvare ting i windows, hvis du avinstallerer noe som skal være der så installerer det seg selv hver gang du restarter windows. Altså hver gang du slår av Steam og på igjen slår det automatisk på autoupdate

Utrolig irriterende i alle fall. Heldigvis fungerte alt med mods selv om det hadde blitt auto-updated til 1.4 selv om jeg hadde skrudd det av. Var vel flaks denne gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...