Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

hmm.. da vet ikke jeg heller hva du kan gjøre. høres ut som en bugg.

 

de som klarer å bruke det creation kittet, respekt. Ser ekstremt tungvindt ut for min del. ^^

 

Kjenner jeg begynner å bli litt lei av Skyrim nå, har rundet main quest og en haug med andre quester og miscellaneous oppdrag. Har noen et forslag på ja, la oss si fem ting du MÅ gjøre i Skyrim før du legger spillet på hylla?

 

hm.. blåse en fyr langt pokker ned fra et fjell med unrelenting force? var ganske morro når eg gjor det ^^

Ellers vente til noen fete mods kommer ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har 1,4patchen kommet for xbox? Eller når vil den komme?

 

"As an update to PlayStation 3 and Xbox 360 users, we’re submitting 1.4 to the console manufacturers this week. When these updates are available, we’ll let everyone know."

 

Så er vel rett rundt hjørnet til konsoll også.

 

 

På Steam så ble den lastet ned automatisk igår om man ikke har skrudd av autoppdatering som ligger som standard.

Lenke til kommentar

så lenge de ikke trenger skse eller scriptdragon så tror jeg ikke at noen mod blir ødelagt.

 

skyboost og tesval trengs ikke lenger, da denne oppdateringen har med seg optimalisering av koden

 

Mener du at mods som er avhengige av SKSE (sånn som SkyUI) må installeres på nytt etter patchen? Og hva med SKSE i seg selv?

Lenke til kommentar

det kan være at skyui må oppdateres, men jeg tror skse allerede fungerer fint. skyui vil fungere, men visse ting som search og container categorization vil ikke fungere før skyui er oppdatert slik jeg forstår det.

Det samme gjelder for modden smart souls:

Smart Souls

Description

 

This mod knocks some sense into the souls of the various denizens of Skyrim, keeping them from entering soul gems that aren't of the same level/quality as they are. Also displays the quality of the soul being captured. And prevents black soul gems from providing refuge to white souls.

 

 

Edit SkyUI er allerede oppdatert :)

Change log

Version 2.1

[General] Added compatiblity for the Skyrim version 1.4.21.

[General] Added multi-language support for Czech, English, French, German, Italian, Polish, Russian and Spanish.

[General] Added several options to the installer (font size, separate V/W column, special resolution).

[General] Added a BAIN Conversion File (BCF) including an installation wizard for better Wyre Bash support. Thanks to Lojack!

[General] Fixed a bug where selling/dropping/storing stacked items could cause the selected entry to jump to the bottom of the list.

[General] The last selected category, entry and scroll position are now saved and restored when re-opening the inventory/magic menu.

[General] Sorting parameters are now preserved if possible when switching through categories.

[General] Improved the SKSE version check so it will also display a warning when using outdated versions.

[General] Most features of our SKSE plugins have been reworked and are now integrated in SKSE itself.

[General] Various other tweaks and minor fixes.

[inventoryMenu] Fixed a rare bug that could cause crashes after recharging an item.

[MagicMenu] Fixed skill level sorting.

[MagicMenu] Added 'Favorite' as a sort option.

[ContainerMenu] Fixed stealing text for Russian game version.

[ContainerMenu] Fixed overlapping of to steal/to place text for large itemcards.

Endret av krist2
Lenke til kommentar

Har 1,4patchen kommet for xbox? Eller når vil den komme?

 

"As an update to PlayStation 3 and Xbox 360 users, we’re submitting 1.4 to the console manufacturers this week. When these updates are available, we’ll let everyone know."

 

Så er vel rett rundt hjørnet til konsoll også.

 

 

På Steam så ble den lastet ned automatisk igår om man ikke har skrudd av autoppdatering som ligger som standard.

Er ikke den godkjennelsesprosessen på rundt 3 uker. eller er det bare for nye ting og ikke patcher? (håper det for konsollspillerene sin del)

Lenke til kommentar

tror ikke man kan gjøre det på konsollversjonene..

A lot of people have asked us will those same commands ever work on PS3 or indeed Xbox 360 versions of the game?

 

Well alas not and the prospect of being able to alter the PS3 or Xbox 360 versions of the game with console commands seems startlingly remote at the moment.

 

http://www.computerandvideogames.com/332762/skyrim-ps3-console-command/

Endret av krist2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...