KakeMonster3 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 jeg har 1.5 så det bør gå bra det og da. =) Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Fikk meg spillet idag til PS3. Spilt det litt, ble skuffet over grafikken. Spilte det i en halvtime eller noe, så vidt begynt. Noen tips for en nybegynner? 1h+shield eller 2h? achery er det definitivt morsomsomte spørr du meg og eg er i hundre i alt men så mykje smak og behag. det du og kan prøve er null våpen kun fist-fiting og veldig moro Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 faen.. hvorfor dør hver forbanna companion jeg velger akkurat nå da? Ikke noen bosser engang. bare noen små fillete forsworn. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 faen.. hvorfor dør hver forbanna companion jeg velger akkurat nå da? Ikke noen bosser engang. bare noen små fillete forsworn. Har du gitt de en armor? Eller løper de rundt i standard utstyr? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Prøvde ¨å spille på HD 6450 det gikk helt "greit" på medium settings Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Forsworn er ganske harde da, de gjør faktisk mye skade ^^ Lenke til kommentar
torturi Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Fikk meg spillet idag til PS3. Spilt det litt, ble skuffet over grafikken. Spilte det i en halvtime eller noe, så vidt begynt. Noen tips for en nybegynner? 1h+shield eller 2h? achery er det definitivt morsomsomte spørr du meg og eg er i hundre i alt men så mykje smak og behag. det du og kan prøve er null våpen kun fist-fiting og veldig moro Genialt spill! Utrolig! Har funnet ut at jeg går warrior 1h med masse armor, shield og bytte til healing etter behov. Men når han hun er ferdig, tar jeg en assassin eller mage Edit: skrivefeil Endret 30. januar 2012 av torturi Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 faen.. hvorfor dør hver forbanna companion jeg velger akkurat nå da? Ikke noen bosser engang. bare noen små fillete forsworn. Har du gitt de en armor? Eller løper de rundt i standard utstyr? De har standard som vil si wolf armor. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Nå er det tre ting jeg venter på her: 1.4 patchen, creation kit og en evnt DLC. Så i en tidligere bethesta blog at både patchen og creation kit skulle komme i januar men det skjedde ikke. Noen som vet noe mer om når disse tingene kommer på plass? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Fuglene pleier vel å vite sånt .. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Neste uke sier de nå. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Blir vel neste uke etter det også hvis jeg kjenner dem rett Lenke til kommentar
Occi Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Kanskje de drar en Funcom (ref: Age of Conan)? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Selv om det aldri har funket før, tenkte jeg å gjøre et nytt forsøk på å kurere varulvismen min. Men nå finner jeg ikke de helvetes heksehodene igjen. Jeg vet jeg ikke har solgt dem, og er ganske sikker på at jeg må ha lagt dem i en av kistene i Breezehome, men der er de ikke. Tror kanskje de rett og slett må ha forsvunnet da jeg ga fra meg utstyret før ambassade-oppdraget. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 det burde egentlig ikke ha gått ann å gitt bort quest items. SPOILER ALERT nedenfor!! ( men kan være relevant for deg) har du gjort det ene oppdraget hvor du skal fri sjelen til han companions mesteren? der kan du nemlig også fri deg fra varulvinismen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Ja, men når jeg prøver å aktivere alteret skjer ingenting. Sånn har det vært på begge gjennomspillingene mine. Tenkte jeg skulle prøve noen andre innfallsmetoder, men nå er hodene søkk borte. Endret 1. februar 2012 av Isbilen Lenke til kommentar
Occi Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=aBUqMcXeiCk Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=aBUqMcXeiCk Gleder meg ! Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ja, men når jeg prøver å aktivere alteret skjer ingenting. Sånn har det vært på begge gjennomspillingene mine. Tenkte jeg skulle prøve noen andre innfallsmetoder, men nå er hodene søkk borte. Akkurat det samme skjedde til meg, enda ikke funnet noen løsning på problemet Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Kjenner jeg begynner å bli litt lei av Skyrim nå, har rundet main quest og en haug med andre quester og miscellaneous oppdrag. Har noen et forslag på ja, la oss si fem ting du MÅ gjøre i Skyrim før du legger spillet på hylla? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå