Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hahaha, kan forklare en del iåm at eg var mage på ps3 å fauk rundt med fireball eller chain lightning xD

Jeg ble varulv, så klikket jeg bare. Drepte alt, så ikke så godt etter hvem det var. Så når jeg var ferdig med å rydde ut et slott hadde jeg drept alle badguys, Lydia samt ei kjerring som var endel av questet der inne :(

Lenke til kommentar

Gah, begynner å bli drittlei drager nå, og jeg har ikke dragonrend enda engang. Kommer nesten hver gang jeg fast-traveler til en by jeg ikke har vært i på en stund.

Inn i hus, vent litt, gå ut. Drage borte :)

Har mange shouts, men de låses ikke opp selvom jeg får dragon souls... Noe jeg har misforstått eller bug?

Samme her. Har vel drept rundt 30 drager, men kan ikke bruke shouts som jeg har funnet.

Lenke til kommentar

hahaha, kan forklare en del iåm at eg var mage på ps3 å fauk rundt med fireball eller chain lightning xD

Jeg ble varulv, så klikket jeg bare. Drepte alt, så ikke så godt etter hvem det var. Så når jeg var ferdig med å rydde ut et slott hadde jeg drept alle badguys, Lydia samt ei kjerring som var endel av questet der inne :(

haha :p

hos meg hadde den transformasjonen faktisk en bra nytte. Har ikke begynnt med hovedquestet enda anna en så langt at jeg har fått begynnt ( og gjort ferdig nå) imperial war questene.

Driver og tar masse andre oppdrag som er ukjent for meg for tiden. Blei varulv jeg og, skal ikke si ossen pga spoiler men du vet.

Vertfall, det er en sånn jækla dustete gneldrete jækla monk som står og tyter om hvor mye han hater ditt og datt rett utenfor jorrvaskr/ dragonsreach.

Så rett etter transformasjonen løper eg ned og jager han rundt om hele jævla "byen" mens eg klorer opp ræven hans. Gjorde ende på han til slutt men du sko hørt tytinga hans då, litt morsommere det en det jækla talos vaset ^^

"I work with my mother selling fruit and vegetables. It's fun most days but hard work"

SHUT UP will ye.

Lenke til kommentar

Ganske likt egentlig :)

Protip er å hide GUI med 'tm'. Husk at du deretter må trykke | -> print screen -> | -> tm igjen, den skrur ikke av konsollen selv om du skriver 'tm' første gangen. Stod litt fast første gangen jeg gjorde dette og tullet noe fælt :p

Lenke til kommentar

oi, det var good to know.

Btw. hvorfor dør ikke hun lydia eller hva hun het som har vært mitt følge til nå mens på ps3 så dæva alle eg hadde med meg? en oppdatering som gjor det?

Du har vel blitt bedre til å sikte, er kun deg selv som kan knerte en follower nemlig :) NPC`ene bare skader dem til de setter seg ned og da er det viktig at man ikke treffer dem med ett sleiv hugg, da erre slutt for godt.

Det er ikke helt rett. Opplevd innimellom at de klarer helt fint å dø uten min hjelp.

Lenke til kommentar

oi, det var good to know.

Btw. hvorfor dør ikke hun lydia eller hva hun het som har vært mitt følge til nå mens på ps3 så dæva alle eg hadde med meg? en oppdatering som gjor det?

Du har vel blitt bedre til å sikte, er kun deg selv som kan knerte en follower nemlig :) NPC`ene bare skader dem til de setter seg ned og da er det viktig at man ikke treffer dem med ett sleiv hugg, da erre slutt for godt.

Det er ikke helt rett. Opplevd innimellom at de klarer helt fint å dø uten min hjelp.

Mye mulig det, tror heller ikke jeg har vært ansvarlig for alle dødsfall så må være noen unntak :)

Kan tenkes at det kan skje om man møter flere fiender og når followern går ned på kne så har en av fiendene allerede sendt avgårde en pil for eks.

Lenke til kommentar

men du er bare dåli

Lenke til kommentar

Har nå spilt 45t på min andre char og er rimelig godt inn i storylinen, men skills og slikt begynner snart å makses, så kompanserer ved å drøye å få beste weapons så lenge som mulig. Akkurat nå bruker jeg Blade of Woe (spoilerwarning, the dark brotherhood) pga. den ser awesome ut, men har litt shitty enchant.. Andre her som klarer å "holde seg igjen" ved å ikke bruke beste tilgjengelige items hele tiden? harhar.gif

Begynner å få en respektabel boksamling :) Dette er med Dovahkiin Hideout -mod'en (søk opp på skyrimnexus). Litt irriterende at det er kun denne raden med bokhyller som faktisk fungerer, men det blir vel fikset i fremtiden får vi håpe.

pbaUA.jpg

Dette er fra et quest for The Dark Brotherhood, hvor man skal late som om man er en spesiell kokk. "Her, ta på deg denne kokkehatten først!" - voilá! Nå ser du ut som en kokk! Err... Og ja det er relativt shitty Orcish arrows, trenger ikke mer dmg og heller det en stygge elven eller ebony :p

IXsPz.jpg

Oida Bethesda ^_^ Litt usikker på om min mod som fikser NPC-clothing slår inn på denne, men den skal i utgangspunktet kun fikse texture og ikke modellen, så tror det der faktisk er rimelig standard :p

fH5Rx.jpg

Til slutt et screenshot tatt rett utenfor Bronze Water Cove (en del av Thieves Guild -questlinen).

V6z3Y.jpg

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...