KakeMonster3 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Dæven for en drage... Klarte å erte på seg 3 mamutter, 5 ulver, 1 krabbe og meg og min follower. Herregud for en dust. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Funkerer illusion-spells på drager? Calm, Fear og Fury? Har ikke full skill Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Dæven for en drage... Klarte å erte på seg 3 mamutter, 5 ulver, 1 krabbe og meg og min follower. Herregud for en dust. Drage-Troll. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Karakteren min kan drepe en drage på ca 3 sekunder med slag om den lander. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Må si eg blei veeeeldig skuffa over sky forge våpna.. Endret 24. januar 2012 av Nomad89 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Haha ja det er helt ubrukelig. Burde ha vært dritbra mtp. hvor mye de hyper det. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Haha ja det er helt ubrukelig. Burde ha vært dritbra mtp. hvor mye de hyper det. indeed Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Må si eg blei veeeeldig skuffa over sky forge våpna.. Frem til du får Ebony så er Sky Forge best. Det er jo imponerende, når man tenker på at det kun er Steel. Jeg løp rundt med en Sky Forged Waraxe lenge. Var faktisk bedre enn Wuthraad, hvis jeg ikke husker veldig feil. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 vel jeg håpte jeg kunne få en bue der og da siden smeden sa eg lager akkurat det du vil. ( jeg spesialisere meg innen det) er jo litt innlysende kanskje at companions ikke bruker det men. Iallefall, den buen har jeg smidd til å bli exquisite eller hva det øverste nivået heter og gjør nå 45 i skade. Det sverdet eg fikk fra skyforge var nede i 12. Men er ikke skaden som nødvendigvis er det værste for meg. Eg synes utseendet kunne vært mye meir spesiellt og eget i og med at det er den legendariske skyforge osv. Når eg da bare får et vanlig stålsverd med noen lærreimer på som ikke er der til vanlig så selger eg det heller. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Hun huntress dama i companions bruker bue ^^ Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Mange followers som bruker bue som hovedvåpen, blandt annet Farendal som man møter i Riverwood tidlig i spillet. Sjekk ut TrendKills (Machinima) gjennomgang av de forskjellige followersene: http://www.youtube.com/watch?v=jh4lnFknwJo&feature=g-user-u&context=G2726e43UCGXQYbcTJ33YShiAQ842S_Yx8pmfmxpEoToZv3dsozMg Husk at om man gir kun 1 stk for eks glass arrow til followersen så er det da glasspiler de bruker og har uendelig av. 1 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 oi, det var good to know. Btw. hvorfor dør ikke hun lydia eller hva hun het som har vært mitt følge til nå mens på ps3 så dæva alle eg hadde med meg? en oppdatering som gjor det? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 oi, det var good to know. Btw. hvorfor dør ikke hun lydia eller hva hun het som har vært mitt følge til nå mens på ps3 så dæva alle eg hadde med meg? en oppdatering som gjor det? Du har vel blitt bedre til å sikte, er kun deg selv som kan knerte en follower nemlig NPC`ene bare skader dem til de setter seg ned og da er det viktig at man ikke treffer dem med ett sleiv hugg, da erre slutt for godt. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 hahaha, kan forklare en del iåm at eg var mage på ps3 å fauk rundt med fireball eller chain lightning xD Lenke til kommentar
Suic Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Karakteren min kan drepe en drage på ca 3 sekunder med slag om den lander. Om den lander? Er jo bare å bruke dragonrend da Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Pleier å bruke dragonrend. Men en ting som er litt irriterende er at dragene tydeligvis har "faste" plasser å lande. Om man bruker dragonrend riskikerer man at dragen lander langt unna deg, uansett hvor ofte du prøver å få de til å lande. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Gah, begynner å bli drittlei drager nå, og jeg har ikke dragonrend enda engang. Kommer nesten hver gang jeg fast-traveler til en by jeg ikke har vært i på en stund. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Gah, begynner å bli drittlei drager nå, og jeg har ikke dragonrend enda engang. Kommer nesten hver gang jeg fast-traveler til en by jeg ikke har vært i på en stund. Inn i hus, vent litt, gå ut. Drage borte Har mange shouts, men de låses ikke opp selvom jeg får dragon souls... Noe jeg har misforstått eller bug? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Du må manuelt gå inn i magick -> shouts -> velge locked shout -> unlock (r på pc tror jeg). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå