Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Ja er en slik krystall i en eske. ;)

Thieves guild? Hvordan blir jeg medlem der? Hvorfor står det ikke noe om det, står bare at jeg skal levere denne ene steinen/krystallen til han fyren...

Kunne jo vært kjekt å vist hvordan man joiner dem..

En annen ting, kan man være med i flere grupper på samme tid? F.eks støtte dark brothers hood, eller hva de kalles, og i tillegg være med i "hæren" til de folka i windelheim ellermhva det kalles... Beklager feil bruk av navn, men er ikke kommet helt inn i det enda ;) håper det kommer seg etterhvert

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En annen ting, kan man være med i flere grupper på samme tid? F.eks støtte dark brothers hood, eller hva de kalles, og i tillegg være med i "hæren" til de folka i windelheim ellermhva det kalles... Beklager feil bruk av navn, men er ikke kommet helt inn i det enda ;) håper det kommer seg etterhvert

Du kan være med flere ja.

Er med Stormcloaks, Thives Guild, Dark Brotherhood (leder), og Companions.

Hvilket lvl er du? Gjort mange quests ennå?

Windhelm forresten :D

Lenke til kommentar

Jeg har funnet alle og belønningen var vel relativt ok, litt i det minste laget synes jeg.

da da da daaaaaa:

wait for it

waaait for it

SJOKK

:tease:

Ja jeg møter litt på samme fadese selv. Har --piip-- stygge fæle --piiiiiiip--, stikker til --piiiip-- for å starte på quest og finner en hæv med --piiip-- utenfor "palasset" der. Inni står det en smålubben Imperial Legate og later som om alt er i skjønneste orden.

conspiracy anyone?

Edit: sorry m8. tenkte ikke over det.

Endret av Nomad89
Lenke til kommentar

Litt screenshots :)

Første her viser litt av de unike våpnene jeg har funnet hittil i spillet. Dette er altså en del av Dovahkiin's Hideout -modden (must have spør du meg).

DpKlD.jpg

Her er et lite oversiktsbilde av showoff-rommet. Kan blant annet se The Blades -armoren. Kjedelig at jeg er thief og ikke bruker den :(

Xi6gp.jpg

Moro med velplassert pil fra lang avstand :-)

1w1ov.jpg

Og til slutt et harmonisk screenshot som kan brukes som wallpaper. Er rett utenfor Riverwood og har endel mods til som gjør at det ser litt penere ut enn standard.

URqaD.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er på level 16 eller noe nå.

Og igår kveld møtte jeg på en frost dragon, klarer ikke å drepe den, noen som har noen tips??

De andre dragene jeg har møtt på, kalles bare dragon eller firedragon trur jeg.. De klarer jeg egentlig å drepe ganske lett, men ikke denne frost dragon.. hmm, trenger hjelp folkens...

Lenke til kommentar

Vent til du blir høyere level og sterkere, kjøp masse potions eller bare stikk av og dropp å drepe dragen. Protip er å bruke pil og bue og gjemme seg under et tak/bak en stein, og bruke healing når dragen flyr rundt og du ikke har sjangs til å treffe. Da skal det mye til for at du dør.

Lenke til kommentar

Kanskje du kan ta deg en slurk "frostvæske" (tror det heter potion of resist frost) og gå løs på den med et våpen som gir flammeskade eller tilsvarende trolldom. Men det hender man rett og slett må gi opp og spare en drage til senere.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Tror ikke det er rocketscience... Frost dragon eller firedragon, er vel egentlig ett fett. Få dem ned på bakken og slay dem som best du kan! Men kommer litt an på hva slags character du går for. Jeg driver for øyeblikket med en pure warrior, og hun tar det meste ganske lett, så fort det kommer ned på bakken. Vet ikke om jeg har noen konkrete tips, men skaff deg litt pots og kjør på. Prøv å dodge dragens angrep, så kommer du langt! Eller: Du kan også bare vente noen lvler og så gå tilbake og slaye dragen! De blir lettere etter hvert, kinda :)

Good luck, dragonslayer!

Lenke til kommentar

hvilke bra mods er det som får skyrim til å se enda bedre ut a? o.O

/ hva gjør de?

Og er det mulig å slette dem om du ikke liker de uten at det går utover savene dine?

Sjekk ut skyrim mod tråden, der finner du nok alt du trenger under HD-teksturer.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1401144

Husk og last ned Nexus Mod Manager først og så last ned moddene med managern etterpå. Gjør alt ti ganger enklere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...