-Léon- Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 2/5 lightfinger, resten ser dere sikkert. Men jeg synes at å kunne pickpocket equiped våpen/armor er undøvendig, men jeg valgte å kunne pickpocket våpen noe som jeg egentlig ikke har brukt noe spesielt. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hender det at du kan pickpockete spesielle våpen? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Har ingen skillperks i pickpocketing, men har stjålet tilbake queen Freydis Sword fra blacksmithen i Windhelm. (Det har tidligere vært en quest for å hente dette sverdet til ham) Resultatet var at jeg ikke fikk handle mer hos ham, før jeg "pickpocket" ham igjen og la sverdet tilbake på plass. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Begynt på den "evige" sirkelen "The Dark Brotherhood Forever"... Heldigvis fått meg en ny medhjelper som jeg kan få til å knerte folka mens jeg er helt trygg. Mulig nevnt før, men leser om ny patch denne uka Håper den vil fikse "Blood on Ice" for meg. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Regner med at lvlinga er samme på konsoll og pc, så går nok treigere etterhvert der også. Det er jo naturlig at det tar lenger tid jo høyere lvl du er. Det er nesten for lett å bli overpowered i Elder Scrolls spill, men man kan jo velge å bruke dårligere utstyr for å jevne det ut da Det skader ikke å variere litt på utseendet uansett. Hehe.. Joda er jo forsåvidt greit det, men tenker at om du f.eks. spesialisere deg innen heavy armor og onehanded wielding da og kommer opp i level 40/ 50; hva om du så vil starte med light armor eller enda værre bli mage og starte å levle opp de skillsene der? Resultatet vil jo være at du blir drept momentant av hver lille maur som kryper over bakken pga du gir så lite skade selv/ har veldig lite mana. I tillegg vil det være umulig for deg å få noen halvveis fornuftig fremgang i skills treet pga du generellt levler tregere og dermed får mindre perks å bruke. Jeg skjønner at det lett kunne ha blitt misbrukt til å få perks til f.eks. heavy armoren dersom du nå levler raskere ved å starte med en ny form for skill men det kunne kanskje godt an å hatt en mellomting Nå har jeg ikke det problemet akkurat nå siden jeg vet hva jeg vil men på ps3 ville jeg etterhvert prøve på en ny type rolle og det blei jo bare helt umulig. ^^ Funket dårlig å kle seg i en eller annen mages robe og bli drept av 2 dragespytt. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Det finnes noen dirty fixes for å respec'e, men jeg har ikke prøvd og det virker som om det kan være lurt å ta en backup først. Videoen under viser hvordan man kan gjøre det vha. en mod (link til mod, den i descr. funker ikke), og det den gjør er altså å først resete, deretter manuelt sette perks etterpå. Du kan gjøre det uten mod, men da er det mer pes ( ). http://www.youtube.com/watch?v=fGbLZXz6ZK8 Er det noen her som har prøvd denne metoden? Endret 22. januar 2012 av Occi Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 sånt driver jeg ikke med Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Ahh, ja. Ser problemet da. Og jeg som hadde planer om å maxe alle skillsa... Haha! Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 der røk den drømmen ^^ Er spent på kordan man blir rekruttert til dark brotherhood. Drepe tilfeldige uskyldige slik som i oblivion ser ikke ut til å gjøre susen. Virker som de og andre bare blir steike sur på meg ettersom de hiver assasins etter meg. Kanskje jeg skal prøve å kverke en eller anna høytstående fyr. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Dark Brotherhood: Du stikker først til Windhelm på dagtid, tar en til høyre og en til venstre fra hovedporten (skulle jeg mene) og overhører en samtale mellom to personer som snakker om en beboer i huset like ved. Så dirker du deg inn dit (jeg har i hvert fall aldri sett at den døra er åpen) og snakker med en snørrvalp som skal ha deg til å knerte en barnehjemsbestyrer i Riften. Etter å ha gjort dette vil du bli kontaktet av brorskapet neste gang du sover. Endret 22. januar 2012 av Isbilen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Trenger virkelig noen DLC til Skyrim snart, og håper de tilpasser den til "erfarne" spillere. Litt kjedelig å gå rundt og være "overpowered" etter man er ferdig med det meste. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Har ikke hatt noen problemer med å endre spilestil, begynte først som mage med 100 i Destruction Magic, før jeg gikk over til å spille heavyarmor med 2-handed, og nå spiller jeg lightarmor med onehanded og shield for å levle block. Naturligvis må jeg innom å hente spells igjen på de tøffeste fiendene, men det er slett ikke umulig å kombinere spillestiler for å få flest mulig skillpoints etterhvert som man leveler opp. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Skaff deg Wars in Skyrm mod, får du nok å gjøre Og hvis du ikke spiller på Pc... Too bad Endret 23. januar 2012 av Syncz Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Ka går den ut på? Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Skaff deg Wars in Skyrm mod, får du nok å gjøre ;)Og hvis du ikke spiller på Pc... Too bad Man kan vel faktisk laste ned mods og bruke på Xbox360 også? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Tror det går ann men er mye mer komplisert og pain in the ass og har hørt du trenger å laste ned på pc først etc etc. Er 1 tastetrykk + en til så har du mod på pc Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Mods skal angivelig komme til konsoller. Det er snakk om offisiell støtte, og da blir det mest sansynlig ikke vanskelig å gjøre det. Ikke vanskeligere enn å laste ned en DLC, vil jeg tro. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hmm, har et lite problem, litt vanskelig å forklare også, ettersom jeg ikke er helt inni navn på personer, byer, osv. Men det er ihvertfall et oppdrag der jeg skal finne en soul diamant eller lignende, dette har jeg gjort. Og denne skal leveres til en person, i riften om jeg ikke husker feil, han står ute på en slik brygge, og når jeg går bort å skal gi han den, så har han en pil over hode, så ingen tvil om at han skal ha den. Men når jeg går bort til han så får jeg alltid beskjed om å pelle meg bort, osv. Får altså ikke gitt han den. Kan gi dere mere eksakt navn og sånn seinere idag om dere vil. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Du tenker på de små rosa krystallene i de gylne eskene? Fyren du går til er helt rett det men du må først gjøre ham en tjeneste ( han er fra thieves guild). Så må du bli med i thieves guild og gjøre en god del oppdrag der ( litt frustrerende) før du endelig får snakke med rett person som er en del av den gjengen. Han forteller deg så at det finnes 24 slike stener ( trur det var det) og at han ikke kan gjøre en dritt for deg før du har funnet alle. Så da får du en ny quest som heter locate all stones of boeziah eller noe. Og nei, de steinene vises ikke på mappet, du må bare finne de helt tilfeldig ettersom du spiller Må jo nesten være noe grusomt bra du får når du har fullført det. Ikke vet jeg, har bare 4 selv. Så ikke stress med akkurat det. :!: Edit: det må nesten være et bra nedsig å få hørre dette dersom du gledet deg til å bli belønna raskt. men neida! Endret 23. januar 2012 av Nomad89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå