Xander^ Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 MQ Tydeligvis er level 62 overkill for å ta Alduin.. Fyrte av fem eller seks piler og MQ var over Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Kordan kan jeg oppgradere f.eks. hunting bows eller orcish bows 2 ganger? Har ikke sitt noe i skill treet som lar meg gjøre det men når jeg trykker på craft en gang til etter den første står det at eg mangler rett skill. Hadde vært fett ^^ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Du kan oppgradere ting så mange ganger du orker så lenge du får et eller annet som gjør at du kan forbedre dem litt mer enn det du gjorde forrige gang. Det perksene gjør er at du kan forbedre dem dobbelt så mye. Skal du forbedre orcish bow maksimalt må du altså ha orcish smithing-perken. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hva mener du med: "Du kan oppgradere ting så mange ganger du orker så lenge du får et eller annet som gjør at du kan forbedre dem litt mer enn det du gjorde forrige gang." ? Det er det sannsynligvis jeg ikke forstår. For hos meg så har jeg materialene til f.eks. hunting bow da men han sier at jeg mangler skillen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) For å si det på en annen måte: Til å begynne med kan du oppgradere litt. Så får du perken som går på en type smithing, og da kan du oppgradere dobbelt så mye. Så kan du igjen enchante utrustning som gjør deg bedre i smithing og drikke potions for det samme. Man kan forbedre gjenstanden hver gang dette potensialet øker, det er ikke noen begrensning på to ganger. Man kan også ta alt dette i en omgang. Endret 22. januar 2012 av Isbilen Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Og klarer ikke helt å finne ut hva egentlig 'white soul' er for noe. Vet at 'black soul' er for humanoids etc, men hva gjør egentlig 'white souls'. Er white souls, det samme som Grand Soul gems? Holder på med dette queste. Hva gikk dere for? Jeg føler for å gå for Nelacar, siden man får en 'black soul' da, om jeg har forstått rett. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Black soul er vel litt bedre såvidt jeg forstå, men om du velger white soul så får du muligheten til å ta med hu berta ved alteret som follower, tror jeg Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 For å si det på en annen måte: Til å begynne med kan du oppgradere litt. Så får du perken som går på en type smithing, og da kan du oppgradere dobbelt så mye. Så kan du igjen enchante utrustning som gjør deg bedre i smithing og drikke potions for det samme. Man kan forbedre gjenstanden hver gang dette potensialet øker, det er ikke noen begrensning på to ganger. Man kan også ta alt dette i en omgang. Ok, trur eg skjønner det nå. =) Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hmm, har fått kjøpt et hus nå, og når jeg snakker med han fyren jeg kjøpte det av, så får jeg ikke oppgradert huset. Hvordan skal jeg egentlig da få oppgradert huset? Kjøpte det av han fyren i Dragon react slottet. Skal vel være mulig å oppdradere det huset jeg får kjøpt da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jepp, det er en egen fyr du kan kjøpe hus upgrades hos. Han står rett ved siden av husselgeren mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Om det er snakk om huset i Whiterun, Breezehome, så kjøpes det av stewarden i Dragonsreach, og samme person selger også upgrades. Tror dette er felles for alle hus i Skyrim, er hvertfall også slik med huset i Riften, Honeyside. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Er det noen som har noe erfaring med pickpocket skills treet? Jeg er en råsterk woodelf med svulmende muskler som spesialiserer seg innen konkuranse bueskyting men er litt usikker på hva jeg skal gå videre på etter det. Sneak virker jo ganske kjekt å ha, samme med light armour treet. Hvor mye penger og ka anna er det en kan få med seg igjennom pickpocketting? Lønner det seg? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Om det er huset i Windhelm så kan du ikke kjøpe møbler og slikt før du har fullført ett quest. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Er det noen som har noe erfaring med pickpocket skills treet? Jeg er en råsterk woodelf med svulmende muskler som spesialiserer seg innen konkuranse bueskyting men er litt usikker på hva jeg skal gå videre på etter det. Sneak virker jo ganske kjekt å ha, samme med light armour treet. Hvor mye penger og ka anna er det en kan få med seg igjennom pickpocketting? Lønner det seg? The Elder Scrolls Wiki -> Pickpocket -> Perks Extra Pockets som gir deg +100 carry cap er konge, resten trenger man egentlig ikke spør du meg, ellers blir man for overpowered. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 hahaha, can pickpocket equipped items! ler meg ihjel.. :!: er det liksom mulig da å kle av rustningen til en gedigen ork uten at han merke det? da e du fader meg dreven da Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) hahaha, can pickpocket equipped items! ler meg ihjel.. :!: er det liksom mulig da å kle av rustningen til en gedigen ork uten at han merke det? da e du fader meg dreven da Haha! Hakke prøvd, men har du flaks kan det vel gå. Sannsynligheten for suksess får du opplyst i prosent, så jeg håper egentlig prosenten for å stjele armor er ganske lav. Noen som vet? Det er sikkert lettere å stjele våpen, smykker og piler da. Endret 22. januar 2012 av GwenDibley Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 hehe, ja ikkesant ^^ Trur eg holder meg litt unna den pickpocket perken med det første ^^ Btw nå vet jeg ikke det enda på PC versjonen men på PS3 så gikk det dritatregt å levle etter hvert. Når jeg var i lvl 40 tok det år og dag før jeg kom meg videre oppover. Hvordan er det på Pc? er på level 11 eller noe sånt akkurat nå. Ganske deilig egentlig å kunne starte på ny med tanke på at du sånn ca vet hva du skal ha etc og slipper å velge feil perks/ for spredt utover. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Fyker rundt på så mye stolen items hele tiden at jeg bare abuser quicksave når jeg skal stjele noe Har ikke perken for å stjele armor/weapons, da jeg har andre ting som er viktigere og prøver å ikke bli for overpowered Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Regner med at lvlinga er samme på konsoll og pc, så går nok treigere etterhvert der også. Det er jo naturlig at det tar lenger tid jo høyere lvl du er. Det er nesten for lett å bli overpowered i Elder Scrolls spill, men man kan jo velge å bruke dårligere utstyr for å jevne det ut da Det skader ikke å variere litt på utseendet uansett. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hvis du improver ting i smithing så er det ikke så grusomt stor forskjell på ting uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå