Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan oppgradere ting så mange ganger du orker så lenge du får et eller annet som gjør at du kan forbedre dem litt mer enn det du gjorde forrige gang. Det perksene gjør er at du kan forbedre dem dobbelt så mye. Skal du forbedre orcish bow maksimalt må du altså ha orcish smithing-perken.

Lenke til kommentar

Hva mener du med: "Du kan oppgradere ting så mange ganger du orker så lenge du får et eller annet som gjør at du kan forbedre dem litt mer enn det du gjorde forrige gang." ?

Det er det sannsynligvis jeg ikke forstår. For hos meg så har jeg materialene til f.eks. hunting bow da men han sier at jeg mangler skillen.

Lenke til kommentar

For å si det på en annen måte:

Til å begynne med kan du oppgradere litt. Så får du perken som går på en type smithing, og da kan du oppgradere dobbelt så mye. Så kan du igjen enchante utrustning som gjør deg bedre i smithing og drikke potions for det samme. Man kan forbedre gjenstanden hver gang dette potensialet øker, det er ikke noen begrensning på to ganger. Man kan også ta alt dette i en omgang.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Og klarer ikke helt å finne ut hva egentlig 'white soul' er for noe. Vet at 'black soul' er for humanoids etc, men hva gjør egentlig 'white souls'.

Er white souls, det samme som Grand Soul gems?

Holder på med dette queste.

Hva gikk dere for? Jeg føler for å gå for Nelacar, siden man får en 'black soul' da, om jeg har forstått rett.

Lenke til kommentar

For å si det på en annen måte:

Til å begynne med kan du oppgradere litt. Så får du perken som går på en type smithing, og da kan du oppgradere dobbelt så mye. Så kan du igjen enchante utrustning som gjør deg bedre i smithing og drikke potions for det samme. Man kan forbedre gjenstanden hver gang dette potensialet øker, det er ikke noen begrensning på to ganger. Man kan også ta alt dette i en omgang.

Ok, trur eg skjønner det nå. =)

Lenke til kommentar

Er det noen som har noe erfaring med pickpocket skills treet? :ph34r:

Jeg er en råsterk woodelf med svulmende muskler som spesialiserer seg innen konkuranse bueskyting men er litt usikker på hva jeg skal gå videre på etter det. Sneak virker jo ganske kjekt å ha, samme med light armour treet.

Hvor mye penger og ka anna er det en kan få med seg igjennom pickpocketting? Lønner det seg?

Lenke til kommentar

Er det noen som har noe erfaring med pickpocket skills treet? :ph34r:

Jeg er en råsterk woodelf med svulmende muskler som spesialiserer seg innen konkuranse bueskyting men er litt usikker på hva jeg skal gå videre på etter det. Sneak virker jo ganske kjekt å ha, samme med light armour treet.

Hvor mye penger og ka anna er det en kan få med seg igjennom pickpocketting? Lønner det seg?

The Elder Scrolls Wiki -> Pickpocket -> Perks

Extra Pockets som gir deg +100 carry cap er konge, resten trenger man egentlig ikke spør du meg, ellers blir man for overpowered.

Lenke til kommentar

hahaha, can pickpocket equipped items! ler meg ihjel.. :!: er det liksom mulig da å kle av rustningen til en gedigen ork uten at han merke det? da e du fader meg dreven da :ph34r:

Haha! Hakke prøvd, men har du flaks kan det vel gå. Sannsynligheten for suksess får du opplyst i prosent, så jeg håper egentlig prosenten for å stjele armor er ganske lav. Noen som vet? Det er sikkert lettere å stjele våpen, smykker og piler da.

Endret av GwenDibley
Lenke til kommentar

hehe, ja ikkesant ^^

Trur eg holder meg litt unna den pickpocket perken med det første ^^

Btw nå vet jeg ikke det enda på PC versjonen men på PS3 så gikk det dritatregt å levle etter hvert. Når jeg var i lvl 40 tok det år og dag før jeg kom meg videre oppover. Hvordan er det på Pc? er på level 11 eller noe sånt akkurat nå.

Ganske deilig egentlig å kunne starte på ny med tanke på at du sånn ca vet hva du skal ha etc og slipper å velge feil perks/ for spredt utover.

Lenke til kommentar

Regner med at lvlinga er samme på konsoll og pc, så går nok treigere etterhvert der også. Det er jo naturlig at det tar lenger tid jo høyere lvl du er.

Det er nesten for lett å bli overpowered i Elder Scrolls spill, men man kan jo velge å bruke dårligere utstyr for å jevne det ut da :) Det skader ikke å variere litt på utseendet uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...