Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting i seg selv, men til tider kan det virke som de balanserer på en knivsegg mellom det tynnslitte og det klassiske. Hvor mange flere spill om drager trenger vi egentlig? Er det ikke noe metningspunkt her? Man kunne i det minste ta en titt på mytologiske skapninger som ikke er like overeksponerte. Jeg føler at all mystikken og dermed fascinasjonen med drager forsvinner når jeg ser dem oftere enn ku og sau.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Ikke nødvendig å lage en egen tråd til dette, gå heller hit: Skyrim

Men utifra min hukommelse tror jeg Todd Howard sa i et intervju at main quest tok ca 30-40 timer, mens alt annet så kunne du plusse på 200-300 timer ekstra. Lover godt hvertfall, og overhodet ikke noe dårlig kjøp tenker jeg ;)

Lenke til kommentar

La oss håpe det blir noen kuer og sauer også i Skyrim. ;)

Kan jo hende det ikke er rent tilfeldig at det kommer et Elder Scrolls om drager samme år som Game of Thrones har gått som tv-serie.

Eg vil i grunn tru det er det, om ein tenkjer over at Skyrim høgst sannsynleg har vore i ein eller anna form for produksjon sidan like etter Fallout 3. :p

Lenke til kommentar

Blir det noe muligheter for MP? Hadde vært awesome å kunne utforske med en kompis.

Nope, feil spillserie er jeg redd. :)

Savnet MP muligheter i Oblivion så hadde håpet de kanskje hadde skjønt at det er market for det å.

Fable serien prøvde hvertfall, men failet så til de grader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...