Spartapus Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Fantasy-serie uten drager går bare ikke. De innså det. Fantasy er klisjé per definisjon nærmest. Dog skulle jeg likt å se et fantasy-univers der man bevisst unngikk alle de kjente, mytologiske skapningene. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Fantasy-serie uten drager går bare ikke, når man skal selge til massene. Rettet . For min del kunne jeg fint klart meg uten, noe jeg likte med de forrige ES-spillene var fraværet av drager. Endret 1. september 2011 av andrvas Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 ... Hva er galt med drager? 3 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ingenting i seg selv, men til tider kan det virke som de balanserer på en knivsegg mellom det tynnslitte og det klassiske. Hvor mange flere spill om drager trenger vi egentlig? Er det ikke noe metningspunkt her? Man kunne i det minste ta en titt på mytologiske skapninger som ikke er like overeksponerte. Jeg føler at all mystikken og dermed fascinasjonen med drager forsvinner når jeg ser dem oftere enn ku og sau. 4 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 La oss håpe det blir noen kuer og sauer også i Skyrim. Kan jo hende det ikke er rent tilfeldig at det kommer et Elder Scrolls om drager samme år som Game of Thrones har gått som tv-serie. Lenke til kommentar
Morsegutten Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Vet noen hvor mange timer spillet har? har forhåndsbestilt det fra gamezone.no, vet noen hvor mange dager det tar fra Kristiansand Til Mandal? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ikke nødvendig å lage en egen tråd til dette, gå heller hit: Skyrim Men utifra min hukommelse tror jeg Todd Howard sa i et intervju at main quest tok ca 30-40 timer, mens alt annet så kunne du plusse på 200-300 timer ekstra. Lover godt hvertfall, og overhodet ikke noe dårlig kjøp tenker jeg Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Vet noen hvor mange timer spillet har? har forhåndsbestilt det fra gamezone.no, vet noen hvor mange dager det tar fra Kristiansand Til Mandal? Det tar normalt sett 1 dag. Mvh Hauk Gamezone.no Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 gamezone er jo intet annet enn elsk. Tok 1 dag fra kr.sand til Bergen med Deus ex! 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Blir det noe muligheter for MP? Hadde vært awesome å kunne utforske med en kompis. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Blir det noe muligheter for MP? Hadde vært awesome å kunne utforske med en kompis. Nope, feil spillserie er jeg redd. 4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 La oss håpe det blir noen kuer og sauer også i Skyrim. Kan jo hende det ikke er rent tilfeldig at det kommer et Elder Scrolls om drager samme år som Game of Thrones har gått som tv-serie. Eg vil i grunn tru det er det, om ein tenkjer over at Skyrim høgst sannsynleg har vore i ein eller anna form for produksjon sidan like etter Fallout 3. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Blir det noe muligheter for MP? Hadde vært awesome å kunne utforske med en kompis. Nope, feil spillserie er jeg redd. Savnet MP muligheter i Oblivion så hadde håpet de kanskje hadde skjønt at det er market for det å. Fable serien prøvde hvertfall, men failet så til de grader. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Eneste multiplayer som hadde vært bra i TES, er LAN co-op eller noe. Endret 9. september 2011 av TMB Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 synes det er nok MP i andre spill til at Elder Scrolls bare kan drite i MP 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg husker at multiplayer ble diskutert i går og da jeg klikket meg inn på tråden tenkte jeg akkurat det Joakim vas Normandy postet over her. Ingen multiplayer takk. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 synes det er nok MP i andre spill til at Elder Scrolls bare kan drite i MP På Pc finnes det nok av MP ja, men er ikke noen spill (som jeg vet om ihvertfall) i denne sjangeren til Ps3/Xbox som har MP. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg liker at TES er SP. 2 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Fantasy-serie uten drager går bare ikke, når man skal selge til massene. Rettet . For min del kunne jeg fint klart meg uten, noe jeg likte med de forrige ES-spillene var fraværet av drager. HVA FAEN !!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå