Slimda Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jesus kristus og hellige maria. Folk har alt for lite å holde på med. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Patch + Creation Kit Endelig noen ord fra dem! 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Angående DLC; er det forventet at det skal bli noen store DLCer til Skyrim? Er det noen offisiell info angående dette? Veit det ble laget noe til Oblivion. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 De sa at det skulle bli færre, men større DLC til Skryim. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Patch + Creation Kit Endelig noen ord fra dem! Synd det ikke er flere fikser. Trenger fiks der stewards, the blades eller inkeepers gir meg quests på å drepe ting jeg har drept fra før. Lei av å gå til plasser hvor det bare er en pil som peker på bakken, uten at jeg vet om console-commands for å avslutte en misc-quest. Endret 19. januar 2012 av JacEr Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Det eneste som har "irritert" meg er de forbanna klørne du må ha for å åpne dører helt til jeg fant ut at koden var på baksiden av kloa FML Ja, de klørne forvirret meg kraftig i starten. Prøvde å lese veggmaleriene for å få clues til hvordan steinsirklene skal stå, uten resultat. Også står koden på baksiden av kloa i inventory Samme her, så såg jeg en Youtube video hvor fyren snudde på kloa >.< Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Det trikset ble forøvrig avslørt i en liten gjennomgang av Skyrim sammen med Todd Howard, før release - så jeg visste hva jeg skulle gjøre. Det jeg ikke visste var hvordan man vridde på kloa, så jeg måtte bruke supersynet mitt for å se hvordan det så ut uten å zoome inn.. Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Åpnet en de to første dørene med drageklørne med ren gjetting Men den tredje gangen måtte jeg bare gi opp og søke på elderscrolls og lese at man måtte se på kloa /facepalm Brukte bra mange minutter på og studere de veggene ja. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Det trikset ble forøvrig avslørt i en liten gjennomgang av Skyrim sammen med Todd Howard, før release - så jeg visste hva jeg skulle gjøre. Det jeg ikke visste var hvordan man vridde på kloa, så jeg måtte bruke supersynet mitt for å se hvordan det så ut uten å zoome inn.. Tror det var i sommer ja der jeg og så det Patch + Creation Kit Endelig noen ord fra dem! Synd det ikke er flere fikser. Trenger fiks der stewards, the blades eller inkeepers gir meg quests på å drepe ting jeg har drept fra før. Lei av å gå til plasser hvor det bare er en pil som peker på bakken, uten at jeg vet om console-commands for å avslutte en misc-quest. Hmm... har ikke hatt det problemet. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 * 90 i Smithing skill * "Daedric Smithing" perk fra Smithing skill treet * En forge * Et daedra hjerte * 3 Ebony Ingots Takk, takk, ja, da slipper jeg å være i tvil om hva jeg må ha klart. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Trenger DLC til dette spillet nå. Er snart ferdig med alle achivements på Xbox 360 og alt av hovedoppdrag. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hva er det jeg gjør galt? Når jeg lager fortify enchanting-potions makser de seg på 32% Er det normalt? Løst.. 32% er visst maks uten bruk av circlet/falmer-buggen Lenke til kommentar
Occi Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) How enchanting ruined my game Andre her som kjenner denne følelsen? Selv har jeg unngått å enchante veldig mye pga. dette, men angående armor så fikk jeg nighingales armor helt uten at jeg forventet/planla det, og plutselig hadde jeg den beste armoren i spillet så det har ødelagt mye for meg Savner følelsen av å finne god armor og weapons og sammenligne med det jeg har og bli glad over upgrades etc., føle at du jobber for noe. Det eneste jeg har igjen på denne saven (illusion+dagger+archery) er weapons og quests, alchemy og enchanting er for overpowered til at jeg i det hele tatt gidder å prøve. Edit: Også et veldig bra innlegg fra denne tråden er denne posten: Players who get bored have a lack of imagination and initiative. Create your own "Raison d'être" in the game. Mine is looting Elven daggers off the bodies of my Thalmor victims and offering them at the feet of the Shrine of Talos high up in the far south east of Skyrim. I also collect Dwemer housewares and decorate my houses with them. Give yourself tactical challenges. For example, empty Markarth city of guards only by shouting FUS RO DAH at them, extra points for using only 1 or 2 words. They all are haters anyway (bug).In reallity, if you haven't been to Yosemite National Park, and you think Skyrim is beautiful, go next spring. Endret 19. januar 2012 av Occi Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Har det ikke noe å si at nighingales armor er "light armor", mens mange av de du lager selv er "heavy"? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hvordan da mener du? Problemet for thiefs er jo at nighingales er best, og er noe man fort kan få ved et uhell da man får det ganske brått på i questlinen til thieves guild om man ikke er klar over at man snart får den, pluss at det er egentlig ikke så veldig mange gode armorer å velge mellom, særlig om man ikke har lyst å bruke glass armor som etter min mening ser latterlig ut. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 I Dragonscale ser man ut som Super Shredder i Turtles II .. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Min two-handed ork bruker nå Ancient Nord Armor. Personlig synes jeg det er en av de kuleste heavy armorene når vi snakker om utseende. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Har funnet ut av at på hver dør som trenger en klo, så er bare å snurre rundt hvært symbol 2 ganger så åpner den seg Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Har funnet ut av at på hver dør som trenger en klo, så er bare å snurre rundt hvært symbol 2 ganger så åpner den seg Det er ikke sant. I den første døren, i Bleak Falls Barrow, er det det, men i de påfølgende ruinene er det ikke nødvendigvis slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå