-Léon- Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Han er dragonscale og dragonbone i mine øyne ^^ Fikk meg nettopp huset i Solitude, flott hus med 3 etasjer :-) Endret 15. januar 2012 av -Léon- Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg vil å ha hus ;( men har ikke fått til å fått kjøpt hus enda jeg Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Sjekk ut Witcher 2, da. TW: EE topp 3 av alt jeg har spilt og sikkert klart ut 5 ganger TW: 2 klarte det ut for andre gang forrige helg. Når ikke opp til nummer 1, men uansett 2011 klart beste spill for min del. Selv om det er trist hvordan den vakre mørke verdenen fra TW 1 ble om til latterlig fargerik og "fattigere" verden i nummer 2. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg vil å ha hus ;( men har ikke fått til å fått kjøpt hus enda jeg Sjekk ut denne linken for å finne ut hvilke quest du må gjøre for å kunne få muligheten til å kjøpe et hus. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Må jeg drepe Paarthurnax? Vil ikke drepe han da han hjalp meg D: Det må du ikke Fått ett oppdrag om å drepe han. Går det an å tape eller endre det oppdraget? Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Eneste huset jeg ikke har kjøpt er i Windhelm. Har 370K gull nå og kister smekkfulle av dyre items... Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Fått ett oppdrag om å drepe han. Går det an å tape eller endre det oppdraget? Bare å ignorere det tåpete kravet, jeg fullførte MQ uten å drepe ham. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Må jeg drepe Paarthurnax? Vil ikke drepe han da han hjalp meg D: Det må du ikke Fått ett oppdrag om å drepe han. Går det an å tape eller endre det oppdraget? Du kan lese her om pros & cons angående queste. Hadde forresten gjort meg ferdig med MQ da jeg fikk queste om å kverke dragen. Endret 15. januar 2012 av -Léon- Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Huhei, plutselig fant jeg ut at det går an å lage seg Ancient Nord Armor (og dermed se ut som en pelskledd Draugr Deathlord). Feeeeeeeeeett. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg gjorde alle de oppdragene der kun for troféet. Ser ikke frem til å måtte gjøre det samme på Xboxen. De var lette alle sammen, men det ble så mange oppdrag at det ble kjedelig. Husker ikke hvor mange av de jeg gjorde, men det var en del. "After completing 125 jobs, a Safe is added next to the shelves Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): which contains potions that improve your stealth skills and other random loot." 125 jobs!!! Tror jeg hopper elegant over den rewarden der ihvertfall.. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Gjorde ikke så mange oppdrag heldigvis, men mange nok til at jeg fikk troféet i hvertfall. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 La ikke merke til det før nå, at når man kjøper varer hos en merchant, så kan du se tingene du kjøper forsvinner fra hyllene. Kanskje åpenbart men trodde ikke det skjedde. 1 Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hahaha.. kona er hekta.. level 41 Nord I`m on easy street Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Xander, nå har hun en ny unskyldning utenom "hodepine". 2 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Akkurat lagd ny save hos en venn, Kahjit mage. Gleder meg til å utvikle den videre. Planlegger sneaking og slikt. Synes også det er gøy å sloss uten våpen siden jeg har klør Lenke til kommentar
Occi Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hmm, er litt usikker på hva jeg skal gjøre fremover når det gjelder armor til min thief. Kjører illusion+dagger/bow, og har først thieves guild -armor man får. Er neste steg rett på nightingales og da har jeg allerede det beste thiefarmoret utenom superenchanted dragonarmor? :\ Kjedelig å ha lite progress, heldigvis er det flere våpen å velge mellom, og dragon priest masks. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Xander, nå har hun en ny unskyldning utenom "hodepine". haha fuck.. Endret 16. januar 2012 av Xander^ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Xander, nå har hun en ny unskyldning utenom "hodepine". haha fuck.. Screwed ^^ /no pun intended ^^ Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Xander, nå har hun en ny unskyldning utenom "hodepine". haha fuck.. Screwed ^^ /no pun intended ^^ når jeg er ferdig med main quest, vil det være flere drager som jeg kan drepe? respawner de? hørte et rykte om at de respawner, men da får du ikke souls. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) når jeg er ferdig med main quest, vil det være flere drager som jeg kan drepe? respawner de? hørte et rykte om at de respawner, men da får du ikke souls. De scriptede dragene du har drept er borte men det fortsetter og random spawne andre som du får souls av såvidt jeg husker Endret 16. januar 2012 av Thoto79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå