Bruker-33331 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Gå i menyen på spillet, også ta vekk markøren på ene questet? Så føler du pila, jeg hadde bug med transcribe the lexicon, måtte bruke console for å bli ferdig, og om jeg ikke husker feil så er find the elder scroll et annet sted?? Usikker akkurat nå Endret 14. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Er bare å følge den lille grusveien, til du kommer til et tårn Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Til dere med PC utgaven av spillet. Gjør dere selv en tjeneste å laste ned Realistic Lightning mod gjør at du får flottere bildekvalitet, dypere og mørkere farger, forbedret solys, mye mørkere nattid, alt så bare mer realstisk ut en vanilla. Selv man får heller ikke noe performance drop når man legger inn denne modden! Anbefales Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Egentlig så burde alle som spiller skyrim på pc være mer aktive i mod-tråden Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Egentlig så burde alle som spiller skyrim på pc være mer aktive i mod-tråden Jeg er en veldig aktiv leser i tråden din ,og en aktiv modder takket være alle tipsene i den tråden, men jeg har svært få anbefalinger selv, siden alle de gode allerede er listet opp der! Skal seff adde mine egne så fort Creation Kit kommer Her snakker vi Player Harem mansions med egne "skill-opp" baner i bakgården i form av figurer og blinker, hehe.. Samt pub med bartender og lettkledde damer *dreams on* .... Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Setter denne i spoiler, dreier seg om varulv.. Sånn som jeg har forstått det, så kan man cure seg selv ved å dra til flame of the harebringer med et heksehode, men nå står jeg her, og jeg kan ikke trykke på flammen. What do? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 J Til dere med PC utgaven av spillet. Gjør dere selv en tjeneste å laste ned Realistic Lightning mod gjør at du får flottere bildekvalitet, dypere og mørkere farger, forbedret solys, mye mørkere nattid, alt så bare mer realstisk ut en vanilla. Selv man får heller ikke noe performance drop når man legger inn denne modden! Anbefales Meh, så ikke så bra ut enkelte steder når jeg prøvde den. Ødelagt farger og gjorde ting for mørkt, men prøvde kun litt i whiterun så kan jo hende jeg ikke ga den en ærlig sjanse Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Setter denne i spoiler, dreier seg om varulv.. Sånn som jeg har forstått det, så kan man cure seg selv ved å dra til flame of the harebringer med et heksehode, men nå står jeg her, og jeg kan ikke trykke på flammen. What do? Er du i tomben du er i når du gjorde\gjøre companions questen? Jeg gjorde det rett etter jeg hadde slåss mot den quest ulvespiriten. Da fikk jeg iallefall opp muligheten til å kaste på et heksehode. Jeg hadde mange hoder i lomma... Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Egentlig så burde alle som spiller skyrim på pc være mer aktive i mod-tråden Jeg er en veldig aktiv leser i tråden din ,og en aktiv modder takket være alle tipsene i den tråden, men jeg har svært få anbefalinger selv, siden alle de gode allerede er listet opp der! Anbefalinger dobbelt opp setter jeg veldig stor pris på, da får jeg satt en ekstra + bak modden! Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Setter denne i spoiler, dreier seg om varulv.. Sånn som jeg har forstått det, så kan man cure seg selv ved å dra til flame of the harebringer med et heksehode, men nå står jeg her, og jeg kan ikke trykke på flammen. What do? Er du i tomben du er i når du gjorde\gjøre companions questen? Jeg gjorde det rett etter jeg hadde slåss mot den quest ulvespiriten. Da fikk jeg iallefall opp muligheten til å kaste på et heksehode. Jeg hadde mange hoder i lomma... ja, funker for andre npcer, men ikke når på meg selv. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Synes denne var litt morsom ;P Bilde i spoiler-tag. http://www.skyrimnexus.com/imageshare/image.php?id=11225 Endret 15. januar 2012 av -Léon- 2 Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Andre som sliter med at questitems blir liggende i inventory selv etter at en har fullført questet? Har nå en Gitar og en tromme jeg drakser rundt på Mister 8 bærekapasitet grunnet det. Er det mulig å få tatt de bort uten å bruke en kommando? Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Andre som sliter med at questitems blir liggende i inventory selv etter at en har fullført questet? Har nå en Gitar og en tromme jeg drakser rundt på Mister 8 bærekapasitet grunnet det. Er det mulig å få tatt de bort uten å bruke en kommando? Ifølge diverse nettsider telles ikke carry weighten på de itemsene. EDIT: Kilde http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Pantea%27s_Flute Les under bugs. Endret 15. januar 2012 av UsedToBeSane Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg får av en eller annen grunn av og til lov til å legge fra meg quest items i det første skapet i Breezehome. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ser ikke ut som Skyrim kommer til å bli fullført for min del. Har knapt rørt det siden før jul, men hver gang jeg starter opp spillet bare ebber all for form motivasjon ut. Standard Oblivion/Falloutsyndromet mitt. Nei, gi meg heller et spill med en historie som faktisk jeg klarer å bry meg om. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Sjekk ut Witcher 2, da. Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Andre som sliter med at questitems blir liggende i inventory selv etter at en har fullført questet? Har nå en Gitar og en tromme jeg drakser rundt på Mister 8 bærekapasitet grunnet det.Er det mulig å få tatt de bort uten å bruke en kommando? Jepp! Jeg har til og med fått to av samme quest item, og ingen av de ble borte etter avslutta quest. Sjekk ut Witcher 2, da. Enig, det er kjempebra! Endret 15. januar 2012 av GwenDibley Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Andre som sliter med at questitems blir liggende i inventory selv etter at en har fullført questet? Har nå en Gitar og en tromme jeg drakser rundt på Mister 8 bærekapasitet grunnet det. Er det mulig å få tatt de bort uten å bruke en kommando? Spiller man på PC, er det en enkel consol command du kan skrive inn, søk på Google på quest navnet. Har gjort det flere ganger. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Må jeg drepe Paarthurnax? Vil ikke drepe han da han hjalp meg D: Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Må jeg drepe Paarthurnax? Vil ikke drepe han da han hjalp meg D: Det må du ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå