Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri fått skill av en bok med verdi under 50 gull, derimot hender det at det er morsom lore eller kan hinte til quests.

Man får skill-ups fra bøker under 50G også, alt over 20G er verdt å åpne spør du meg.

Noen her som har lest "The lusty argonian maid"? :!:

Den var i Oblivion også, husker jeg. De skulle lagd en oppfølger.

Det finnes en oppfølger. :) "The Lusty Argonian Maid v2" mener jeg å huske at den heter. :)

Nightingale Armor derimot, er den FETESTE armoren for en Assasin, by far, men denne får du på thiefs guild questlinja, jeg hadde gått for den, og enchantet den etter ønske :)

Nightingale er definitivt den feteste light rustningen man kan få seg! Men den blir enda fetere når man legger inn mods som gir den høyere oppløsning!

Lenke til kommentar

Morrowind hadde også en sånn creation editor ting. Kunne lage helt nye items og importere dem inn i spillet sitt f.eks.

Jeg ble lei av all gåinga, så jeg lagde en amulett med 500% speed og flying på. Så når jeg skulle langt, fløy jeg bare dit ved å equippe amuletten.

Eller designe egne levels og dungeons.

Lenke til kommentar

I forbindelse med creation kit, er det noen sjanse for at områdene utenfor Skyrim (Morrowind, Cyrodiil osv) som jo er implementert i spillet blir tatt i bruk og befolket med byer, nye missions etc? Eller ligger dette utenfor det man kan gjøre med Creation Kit?

Lenke til kommentar

I forbindelse med creation kit, er det noen sjanse for at områdene utenfor Skyrim (Morrowind, Cyrodiil osv) som jo er implementert i spillet blir tatt i bruk og befolket med byer, nye missions etc? Eller ligger dette utenfor det man kan gjøre med Creation Kit?

Siden man kan bruke en console command for å "åpne" Resten an Tamriel på Skyrim nå, så vil jeg tru at med creation kit, vil man kunne bruke disse områdene til egenprodusert morro :)

Men det er jo bare vill gjetting :)

Lenke til kommentar

Det er mulig, men slike mods kan ta opptil flere år før de blir ferdige og som regel blir ikke disse ferdige engang. Solstheim er en ut av de planlagte områdene.

Lenke til kommentar

Jeg trodde baktanken med de områdene var en eventuel expantion?

Hva baktanken er vites vel egentlig ikke.. Men mtp modeleringen so er i disse stedene. Som er veldig pixelert, kan det se ut til at grunnen til at de områdene er der, er for events hvor du får overblikk over større deler av verdenen. Fks Break of Dawn questet til Merida, hvor du ser langt utenfor skyrim området.

Jeg tror det er grunnen til at områdene er der, og kun dette, å få spektakulære bilder da du ser langt utenfor skyrim :)

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her med ett par oppdrag nedi Blackreach. "Quest-pekerene" som jeg kaller dem peker på en plass som det ikke er ment vi skal kunne være. Så vidt jeg har fått med meg så er Blackreach en svært bugget og gltichet sted.

Oppdragene går ut på å finne The Elder Scroll og Transcribe the Lexicon

15r1clz.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...