Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får du Skeleton key før eller etter Nightingale Armor?

Etter, Etter du har drep Merser Frey i den hulen som fyller seg med vann, får du skeleton Key får å levere denne tilbake til The Twillight Sepulca, der Nocturne Regjerer (siste del av Thiefs guild questene, sett bort ifra "restore to former glory" biten da..

Nightingale Armoren får du før missionet der du skal ned å finne Merser Frey :)

Lenke til kommentar

Har lyst å crafte ett skikkelig archer-assasin armor-sett som ser sweet ut! Noen tips til hva jeg kan lage? (har armor-set fra både thieves guild og dark brotherhood), men vil lage mitt eget, og enchante det selv også (når jeg får max-perk i enchanting...)

Ser det er noen mods du kan laste ned for "extra" content, men vil ikke gjøre dette... VI lha spillet mest mulig vanilla!

Lenke til kommentar

Har lyst å crafte ett skikkelig archer-assasin armor-sett som ser sweet ut! Noen tips til hva jeg kan lage? (har armor-set fra både thieves guild og dark brotherhood), men vil lage mitt eget, og enchante det selv også (når jeg får max-perk i enchanting...)

Ser det er noen mods du kan laste ned for "extra" content, men vil ikke gjøre dette... VI lha spillet mest mulig vanilla!

Hmm,av de tilgjengelige armor-settene til crafting, så er det ingen som passer en archer-assasin i noe større grad imo. Regner med at du bruker light armor? Så da begrenser det seg til dragon-armor. Ebony\Daedric ser jo tøffere spørr du meg, men de er Heavy Armor.

Nightingale Armor derimot, er den FETESTE armoren for en Assasin, by far, men denne får du på thiefs guild questlinja, jeg hadde gått for den, og enchantet den etter ønske :)

Lenke til kommentar
Nightingale Armor derimot, er den FETESTE armoren for en Assasin, by far, men denne får du på thiefs guild questlinja, jeg hadde gått for den, og enchantet den etter ønske

Det var et lite høydepunkt når man får i quest å være kokk. Nightingale Armor med kokkehatt var fint :) jeg glemte selvølglig å bytte og gikk ett par quets med hatten på.....

Lenke til kommentar

Får du Skeleton key før eller etter Nightingale Armor?

Etter, Etter du har drep Merser Frey i den hulen som fyller seg med vann, får du skeleton Key får å levere denne tilbake til The Twillight Sepulca, der Nocturne Regjerer (siste del av Thiefs guild questene, sett bort ifra "restore to former glory" biten da..

Nightingale Armoren får du før missionet der du skal ned å finne Merser Frey :)

Åh herregud jeg er lite teit da. Jeg trodde Occi lurte på om han fikk Nightingale Armoren før Skeleton Key, ikke at han lurte på om han fikk Skeleton Key før eller etter Nightingale Armor... :S

Det var en personlig glede å kverke Mercer Frey. Jeg trodde jo selvfølgelig på ham om at det var Karliah som hadde begått det mordet på Thieves Guild sin tidligere leder. Da det viste seg å være usant, kunne jeg ikke la være å tenkte på hvor dum jeg var som trodde på ham.

Thieves Guild er nok det nest beste jeg har spilt igjennom av oppdrag til nå.

Lenke til kommentar

Man kan kjøpe hus i Skyrim ja. Man må gjøre oppdrag for jarlene i byene der er mulig å få hus i. En kan gifte seg ganske enkelt ved at man tar på seg en amulett og spør en kvinne/mann du har hjulpet tidligere om de vil gifte seg med deg. Når du sover i samme hus som ektefellen din får du noe kalt Lover's Comfort som gir deg +15% raskere økning på alle skills.

Okay, da forstår jeg litt mere se ;) har nemlig prøvd å finne ut av dette i spillet.. Hvilken by lønner det seg å kjøpe hus da, og hvem må jeg gjøre oppdrag for i den byen for å kjøpe hus?

Kan man ta på hvilken som helst amulett? Når jeg skal gifte mæ? Kan man skille seg igjen? Hehe

Bøker som jeg finner rundt omkring, ikke spelk bøker, men slike andre bøker. Jeg har samlet på disse, er det noen vits? Jeg gidder aldri lese de, så kan jeg trygt selge disse?

Endret av lasse958
Lenke til kommentar

Man kan kjøpe hus i Skyrim ja. Man må gjøre oppdrag for jarlene i byene der er mulig å få hus i. En kan gifte seg ganske enkelt ved at man tar på seg en amulett og spør en kvinne/mann du har hjulpet tidligere om de vil gifte seg med deg. Når du sover i samme hus som ektefellen din får du noe kalt Lover's Comfort som gir deg +15% raskere økning på alle skills.

Okay, da forstår jeg litt mere se ;) har nemlig prøvd å finne ut av dette i spillet.. Hvilken by lønner det seg å kjøpe hus da, og hvem må jeg gjøre oppdrag for i den byen for å kjøpe hus?

Kan man ta på hvilken som helst amulett? Når jeg skal gifte mæ? Kan man skille seg igjen? Hehe

Bøker som jeg finner rundt omkring, ikke spelk bøker, men slike andre bøker. Jeg har samlet på disse, er det noen vits? Jeg gidder aldri lese de, så kan jeg trygt selge disse?

http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Houses

"Vanligvis" så er bøker man får +30 gold for verd å lese, siden du kanskje får skill bonus ut ifra det.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...