Blodappelsin Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Der røyk noen timer rett i dass bare fordi jeg skulle spille litt med den forrige fyren og naivt gikk ut ifra at Skyrim hadde et noenlunde fornuftig lagringssystem. Neida, her skal det overskrives til den store gullmedaljen! Om du har Windows 7, så kan du reverte til en eldre versjon av mappen saves ligger i. Det kan hende det kan løse problemet, men jeg er ikke helt sikker.Naviger til C:\Users\USERNAME\Documents\My Games\Skyrim\Saves og velg egenskaper på den mappen. Det er en fane som heter previous versions/tidligere versjoner der, her kan du velge restore eller open, og se om du finner igjen den riktige saven. Etter det er det er det bare snakk om å lime den inn på rett sted, evt bare bruke restore.Jeg påtar meg ikke ansvar om det ødelegger noe, eller ikke funker. Kanskje det hjelper i alle fall, kan uansett være verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Som 1337 h4xx0r har jeg selvfølgelig skrudd av gjenoppretting .. :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Man vet aldri hva som svikter. Aldri skru av noe form for sikkerhet. Så mange som er altfor selvsikre på PC at de glemmer at backup er viktig. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 er det bare meg eller blir followers temmelig useless etterhvert? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg bruker followers som "tank" og "mule". Er det noen andre som bruker DoT's (poison pots osv) pots? Jeg pleier å bare selge de, samme går for health/magicka/stamina faster reagents eller hva de kalles for. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 De blir aldri useless som ekstra lagringsplass. 1 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 De suger i dmg, de tåler lite, de er ALLTID i veien for deg, og de klager mye.... Your better off alone! 1 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 jeg kan bære med meg ca 600 nå, du får bære mer vekt om du levler stamina istede for magi og hp. magi og hp leveling gir vell ikke noe ekstra bonuser som man får med stamina? har levla ca 50/50 på hp og stamina nå. og tatt ekstra pockets perk. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Bruker dem som mules sjæl, men jeg dreper de med uhell hele tida. Tåler ett lite slag, så stryker de med.. Er det noen andre mager som man kan ha med seg, bortsett fra han ved downstar? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Drar ikke hun til huset? Tenker du sikter til meg nå Ja hun gjør etter dere har bestemt hvor dere skal bo Endret 10. januar 2012 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Bruker dem som mules sjæl, men jeg dreper de med uhell hele tida. Tåler ett lite slag, så stryker de med.. Er det noen andre mager som man kan ha med seg, bortsett fra han ved downstar? Azure Shrine, En daedric Questgiver, fullfør questen, så kan hun være din follower. Det er fler også men kommer ikke på de i farten. Sjekk Wikien, står en liste der Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Bruker dem som mules sjæl, men jeg dreper de med uhell hele tida. Tåler ett lite slag, så stryker de med.. Er det noen andre mager som man kan ha med seg, bortsett fra han ved downstar? Mauricio (eller hva han heter) er en glimrende mage follower. Han henger på pubb`en i Riften 1 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hvis man har spilt seg til level 37 på en pirat-versjon(pc) av Skyrim, og kjøper det, for så å fortsette på savegamen man brukte på pirat-versjonen, vil man da få achievements ? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Ser noen snakker om potions/poisons litt lengre opp her. Selv har jeg alchemyn på rundt 70 nå, og lager en del pots... Mest for å ha healing-potions, men alt annet selger jeg... Jeg som er sneaky archer/litt onehanded, hvilke pots er kjekke å ha? Forresten så møtte jeg mine første Falmers i går, på level 37! haha. Endelig var det noen jeg ikke kunne one-shotte... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Hvis man har spilt seg til level 37 på en pirat-versjon(pc) av Skyrim, og kjøper det, for så å fortsette på savegamen man brukte på pirat-versjonen, vil man da få achievements ? Jeg tviler på det. Da ville det jo vært mulig å kopiere saves fra andre for å få achievements. Endret 10. januar 2012 av Isbilen Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Det som er med followers er at de forblir på det levelet de var (som da tilsvarer ditt level) første gang du møtte dem. De levler altså ikke opp. Jeg hadde en helt ekstremt bugget opplevelse av A Night To Remember-questen (den man får når man er med i en drikkelek) - dette er en Daedric Quest, smeller den i spoiler: 1. I tempelet var de tingene jeg skulle plukke opp ikke der. 2. Geita jeg skulle ta med tilbake til Rorikstead var heller ikke der. 3. Om den Hagraven-dama man skal drepe og ta tilbake ringen fra var der, vet jeg ikke, for da var jeg så lei at jeg ba hu dama i Whiterun om å holde kjeft og at jeg ga faen i ringen hennes, bare hun fortalte meg hvor jeg skulle Heldigvis er dette en quest man kan persuade/intimidate/bribe seg gjennom. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hvordan "oppfører" spillet seg nå etter en stund på markedet? Jeg spilte litt den første uken det var ute, men la det på hylla til de fikk rettet opp noen bugs. SSpiller forøvrig på PC. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Folk har vidt forskjellige opplevelser. Jeg har aldri vært sterkt plaget, selv om jeg har hatt en CTD eller fem (særlig etter andre patchen, tror jeg). Du må nesten se hvordan det funker for deg. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hvordan "oppfører" spillet seg nå etter en stund på markedet? Jeg spilte litt den første uken det var ute, men la det på hylla til de fikk rettet opp noen bugs. SSpiller forøvrig på PC. Det er lenge siden det kom en patch nå, så jeg håper det straks kommer en som retter opp CTDs og frysing. Patch 1.2 ødla mye, Patch 1.3 rettet opp "litt" av det 1.2 ødla, he he. Så spillet er langt i fra "ferdig" i mine øyne. Men det er meget spillbart på PC i allefall. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hvordan "oppfører" spillet seg nå etter en stund på markedet? Jeg spilte litt den første uken det var ute, men la det på hylla til de fikk rettet opp noen bugs. SSpiller forøvrig på PC. Det er lenge siden det kom en patch nå, så jeg håper det straks kommer en som retter opp CTDs og frysing. Patch 1.2 ødla mye, Patch 1.3 rettet opp "litt" av det 1.2 ødla, he he. Så spillet er langt i fra "ferdig" i mine øyne. Men det er meget spillbart på PC i allefall. Høres bra ut. Har det forøvrig kommet noen mods som gjør noe med det til tider fæle grensesnittet de bruker i menyer, inventory osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå