Xander^ Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Etter noen turer med en eller annen hest ved navn Frost, så måtte jeg plassere en pil i den.. Maken til ubrukelig fremkomstmiddel.. I Oblivion så fungerte det strålende sammenlignet med Skyrim. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 De kunne ha lært litt av Mount & Blade hvor man kunne slåss fra heste ryggen. I både Oblivion og Skyrim var det bare å springe som faen visst man møtte på en ulv eller en liten rotte Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er det en måte å rotere eller styre objekte man løfter opp? (Når jeg holder inne E (PC)) Om noen forstår hva jeg mener. Kverka presten som står å hyler og skriker i Whiterun. Endelig litt nydelig stillhet når jeg er innom den byen. Noen som har valgt den perk'n hvor du invisterer 500 gold i en shopkeeper? Selv føler jeg den ikke er så fryktelig bra, eller den perken man får etterpå er vel kanskje verd å velge. Jeg har invistert i 21 butikker nå, men egentlig trenger du bare å innvistere i Riverwood trader, han får da 10750 gull han kan handle for. Jeg har solgt for mange hundretusen til han... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hvor mye penger har du samlet til sammen Fade1? Selv har jeg funnet 1162644 i alt og har nå 409760. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Yihaaa, 100% Steam Achievements DONE Tok bare 92 timer, hehe Men nå har jeg så og si gjordt alt Oblivion next Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Har man lett gjennom hele byen finner man kanskje en liten skallet mann med grå jakke som flyr rundt og selger hus ??? Du finner han i samme rom som Jarlen på dagtid. Jarlen nevner også at det er rådgiveren hans du må snakke med. Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hvor mye penger har du samlet til sammen Fade1? Selv har jeg funnet 1162644 i alt og har nå 409760. Ikke så mye, omtrent halvparten, har vel 270000 gull nå. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Heftig! Jeg har ikke noen perks i Speech, så de som har mest penger er de som jobber med Thieves Guild som fence. De har vel 4000 å rutte med, så hos de får jeg solgt unna masse på en gang. Nå er det ikke mye jeg trenger penger til da. Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 HAHAHAHAHAHAAHAHAH skulle hatt en sånn! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hvor mange daedra hearts trenger jeg for å lage en komplett daedra rustning, 1 til hver del? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hvor mange daedra hearts trenger jeg for å lage en komplett daedra rustning, 1 til hver del? http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Daedric_Armor_(Skyrim) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hvor mange daedra hearts trenger jeg for å lage en komplett daedra rustning, 1 til hver del? Mener det er en per del. Kjedelig at rustningen er "heavy armor". Har drevet på med "light armor" i snart 60 timer, så er snart på 100 i skill. Å gå over til full deadra blir på en måte en nedgradering frem til jeg har opparbeidet meg skills i heavy armor. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hvor mange daedra hearts trenger jeg for å lage en komplett daedra rustning, 1 til hver del? Mener det er en per del. Kjedelig at rustningen er "heavy armor". Har drevet på med "light armor" i snart 60 timer, så er snart på 100 i skill. Å gå over til full deadra blir på en måte en nedgradering frem til jeg har opparbeidet meg skills i heavy armor. Jeg har 100 i heavy armor, tenkte det var like greit å gå for heavy siden du får en perk som gjør at armoren ikke veier noen ting. Har 87 i Smithing så kan snart lage meg daedra armor så lenge jeg finner nok daedra hearts. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Har 100 i heavy armor, driver nå og levler light armor for å få flere perks poeng. Målet er å levle alle skills til 100, men sneak ser ut til å bugge, ser ikke ut som det stiger lenger. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det går veldig sakte når du kommer over level 50. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Har 100 i heavy armor, driver nå og levler light armor for å få flere perks poeng. Målet er å levle alle skills til 100, men sneak ser ut til å bugge, ser ikke ut som det stiger lenger. Du kan jo bruke trainers for å få det til å gå litt fortere. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Har 100 i heavy armor, driver nå og levler light armor for å få flere perks poeng. Målet er å levle alle skills til 100, men sneak ser ut til å bugge, ser ikke ut som det stiger lenger. En enkel måte å levle sneak på er å utføre en sneak attack hver gang du har mulighet til det. Dette levler også opp din sneak skill. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Har fått sneak opp i 83, er det mulig å traine høyere enn level 75? Får ikke trainet med Delvin Mallory heller, han står konstant på 5/5 selv om jeg har steget i "hovedlevel" flere ganger siden sist jeg trainet med ham. EIDT: Bruker naturligvis Shadowstone for å gjøre det lettere å levle skills jeg strengt tatt ikke bruker så mye Endret 8. januar 2012 av JacEr Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hei giftet meg nå på Skyrim for gratis hus og acivment men hvor blir bruden av etter man har giftet seg? har ventet i 3 dager + det stedet hun holder til slik det stod på wikien jeg leste når jeg søkte på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå