Isbilen Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ble det ikke nevnt for ikke så lenge siden at du får ganske mye høyere bærekapasitet? Det er jo kjekt å ha når du har stappet lommene med poteter og kål og vil slippe skytteltrafikk. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg liker å slå til folk, å se de flyyyyyyy, når jeg er varulv =) Og så knaske litt på de når jeg har drept de. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ble det ikke nevnt for ikke så lenge siden at du får ganske mye høyere bærekapasitet? Det er jo kjekt å ha når du har stappet lommene med poteter og kål og vil slippe skytteltrafikk. Dobbel bærekapasitet og imun mot disease Men selve varulven suger jo i combat mot tøffere fiender Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Langt mer enn dobbel for de fleste, mener jeg har lest at det er +800 i tillegg til det du allerede har. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 hvordan er skyrim sammenlignet med oblivion? Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Nå er det leeeeeenge siden jeg spilte Oblivion, men jeg mener faktisk å huske at jeg likte kartet litt bedre der... Og jeg savner Arenaen!! Finnes det i Skyrim, noen?? Det var noe av det morsomste i Oblivion 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Arenaen hadde jeg helt glemt! Husker jeg digga det! I mine øyne har både Oblivion og Skyrim sine positive og negative sider. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Befolkningen i Skyrim lider i det minste ikke av kromosomfeilene som plager hele Cyrodiil. 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Mindre innalv i Nord, selv om det kanskje ikke passer med hvordan nord/sør fungerer i virkeligheten. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Innalv? Er det dunmer som driver mest med det, eller? 1 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Skulle jeg tippe på hvem som bedriver mest innavl, så må det jo være de gamle forvrengte Snø alvene, the Falmer, he he... I mean, hva annet skal de gjøre i mørket...Go out an see the world? Nahh i think not... Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det eneste måtte være at du mister well rested-bonusen, men med mindre du har det travelt med å levle er det knapt en ulempe. Skal ikke være noe problem, ettersom jeg så langt har sovet 1 natt i en seng... Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Ble det ikke nevnt for ikke så lenge siden at du får ganske mye høyere bærekapasitet? Det er jo kjekt å ha når du har stappet lommene med poteter og kål og vil slippe skytteltrafikk. Dobbel bærekapasitet og imun mot disease Men selve varulven suger jo i combat mot tøffere fiender WHAT!!!??!?!?!? Dobbelt???? eller 800?+?? Jeg har 452 nå og kan da legge til 800? Tror jeg går videre med det questet ja!!! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Men kan du plukke opp ting i ulveform? Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Men kan du plukke opp ting i ulveform? Nei,men man har også muligheten til å løpe mye raskere enn en hest. Mye raskere å komme fra A til B med andre ord. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Men kan du plukke opp ting i ulveform? Hmmm , bare å sy på lommer på ulve-outfitten Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Du mister hele inventory interfacet når du er i varulv-form. Varulver har jo ikke lommer, lizzom. Enda en grunn til å ikke bruke den i dungeons hvis du er på looting-tur. En annen fare er å møte på Silver Hand-folk (noe som trigges når du blir varulv, de er varulv-jegere) som stabber deg ned med 1-2 slag med sølvsverdene sine. Se det heller som en veldig rask måte å bevege seg store avstander på. Endret 6. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg bare lurte siden det ble argumentert for å være varulv fordi du kan bære så mye. Men ikke kan du plukke opp ting og ikke kan du bevege deg inn i byen, så det punktet er ganske moot. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 1. Clear a dungeon - plukk opp så mye loot du kan. 2. Gå ut, skift til varulv. 3. Løp til nærmeste by hvor du har hus, men vent såpass langt utenfor at ingen ser deg til du skifter tilbake. 4. Løp inn til huset ditt med Whirlwind sprint 5. ??? 6. Profit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå