Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når er det bekreftet release på denna? så trailer i bynelsen av sommer tror jeg. og var da veldig imponert så dette er et spill som absolutt må kjøpes!

Release datoer kan ikke bli lettere å huske enn til dette spillet:

Det blir utgitt 11.11.11. :)

11 november i år med andre ord.

Lenke til kommentar

Egentlig ganske intressert i hvor mange mennesker som skal spille dette på konsoll:)

Mulig å få en poll på det?

Her er en av flere polls på det offisielle forumet: http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1173433-whats-your-platform-of-choice/

Stilig =) spiller på Konsoll selv, mye av grunnen er at pcen ville taklet det middelmådig for det meste. Men akkurat med elderscrolls og fallout så syns jeg konsoll passer bra. Du lener deg tilbake i godstolen, mens en 50 tommer tv nistirrer på deg og presenterer en flott åpen verden. Er jo tross alt ikke så mange knapper osv å holde styr på i The elderscrolls.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Jeg må spille på PC av den grunn at 360en er ødelagt og PS3en kjører CFW 3.55. Så med mindre en CFW med 3.60+ keys kommer før 11.11.11, så er jeg låst til PC. Og før noen kommer og sier at jeg skal laste ned spillet ulovlig, så har jeg allerede bestilt spillet til PC, og kommer til å kjøpe det til PS3 istedet hvis jeg kan.

Lenke til kommentar

Egentlig ganske intressert i hvor mange mennesker som skal spille dette på konsoll:)

Mulig å få en poll på det?

Her er en av flere polls på det offisielle forumet: http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1173433-whats-your-platform-of-choice/

Stilig =) spiller på Konsoll selv, mye av grunnen er at pcen ville taklet det middelmådig for det meste. Men akkurat med elderscrolls og fallout så syns jeg konsoll passer bra. Du lener deg tilbake i godstolen, mens en 50 tommer tv nistirrer på deg og presenterer en flott åpen verden. Er jo tross alt ikke så mange knapper osv å holde styr på i The elderscrolls.

Det hører jeg fra samtlige konsollgamere den samme urgamle regla.

Jeg sitter i godsofaen min med 46 tommeren og gamer PC sammen med konsollene.

Ellers så kan jeg fyre opp 3D Vision i samme sleng på en vanlig LED skjerm på pcen. Og kan koble til 360 kontroller, samt stille inn på grafikk osv.

Valgmuligheter, ja takk!!

Siden det er monsterforskjeller mellom konsollversjoner og PC, vil jeg alltid velge til PC så lenge PCen min er kraftig nok!

Endret av iToMaN
  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Siden det er monsterforskjeller mellom konsollversjoner og PC, vil jeg alltid velge til PC så lenge PCen min er kraftig nok!"

Det er der problemene mine dukker opp. Hadde PC-en min vært kraftig nok, så hadde jeg garantert gått for PC-versjonen. Da tenker jeg hovedsaklig på mod-funksjonene. Oblivion ble jo mange ganger bedre med et par modder. :)

Lenke til kommentar

Aner ikke om det er nevnt før, men platekompaniet har en Collector's Edition av Skyrim til kr 1000,-. Alt som følger med er en standard art book, en standard making of DVD pluss en statue av en drage. Er det bare jeg som synes den er litt kjip? Art book og making of følger jo med som standard i alle Collector's edition, limited edition og fuglene vet hva de nå heter. Så alt vi får er en statue av en drage. Jeg synes ikke dragen var pen engang.

skyrimcollect.jpg

Lenke til kommentar

Aner ikke om det er nevnt før, men platekompaniet har en Collector's Edition av Skyrim til kr 1000,-. Alt som følger med er en standard art book, en standard making of DVD pluss en statue av en drage. Er det bare jeg som synes den er litt kjip? Art book og making of følger jo med som standard i alle Collector's edition, limited edition og fuglene vet hva de nå heter. Så alt vi får er en statue av en drage. Jeg synes ikke dragen var pen engang.

skyrimcollect.jpg

Har vore oppe før, sjølv om Platekompaniet så langt er det billigaste (!) alternativet for CE. MSRP ligg på svimlande 1300,- - for ei stygg plastikkdrake. Dei har ein eller annan Somethingsomething Edition der du får Art Book og Making of i eit steelbook-cover men ikkje nokon plast-drake, til 700-800, men den er retailer exclusive.

Lenke til kommentar
Har vore oppe før, sjølv om Platekompaniet så langt er det billigaste (!) alternativet for CE. MSRP ligg på svimlande 1300,- - for ei stygg plastikkdrake. Dei har ein eller annan Somethingsomething Edition der du får Art Book og Making of i eit steelbook-cover men ikkje nokon plast-drake, til 700-800, men den er retailer exclusive.

Sorry, liten skrivefeil der. Jeg mente Platekompaniet har den til 1299,- og ikke 1000,-. (sorry, må slutte å skrive på forum to minutter etter at jeg våkna.) :p Men selv om det "bare" hadde vært tusen spenn for den synes jeg det er alt for dyrt. Se på CE til Morrowind og Oblivion og sammenlign dem med CE til Skyrim. Vi får jo ikke en dritt annet enn den plastdragen. Det er alt for sløvt.

Lenke til kommentar

Jeg husker når Bethesda sa at de aldri kom til å lage et Elder Scrolls som inneholdt drager. De mente det skilte dem ut fra andre spill i samme sjanger. Og nå kommer det jaggu et spill hvor dragene er selve hovedfokusen.:whistle:

Har de virkelig sagt det? Haha! Link?

Endret av Coffey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Skyrim CE er latterlig.

Nå skal det nevnes at jeg aldri har vært noen tilhenger av CE pakker til noe spill, jeg synes sånt er tåpelig. Denne pakka er imidlertid helt fjern, en ubrukerlig plastdings til 700,- spenn.

Til den prisen burde det vært mus eller kontroller med egne Skyrim knapper. Samarbeid med Logitech eller lignende neste gang, ikke en leketøysfabrikant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...