Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Orkhanan har et KJEMPEPROBLEM!

Han har dratt Odahviing ned og klart å fange han under den trebjelken, men når han videre i questet skal avhøre dragen så er ikke det mulig. Det går altså ikke ann å snakke med dragen.

Noen som har en løsning på dette problemet? :)

Lenke til kommentar

OMG!!! Var uheldig aa save over thiefen min! Er det noen maate aa angre det paa?!

Om du har Windows 7, så kan du reverte til en eldre versjon av mappen saves ligger i. Det kan hende det kan løse problemet, men jeg er ikke helt sikker.

Naviger til C:\Users\USERNAME\Documents\My Games\Skyrim\Saves og velg egenskaper på den mappen. Det er en fane som heter previous versions/tidligere versjoner der, her kan du velge restore eller open, og se om du finner igjen den riktige saven. Etter det er det er det bare snakk om å lime den inn på rett sted, evt bare bruke restore.

Jeg påtar meg ikke ansvar om det ødelegger noe, eller ikke funker. :)

Lenke til kommentar

Mangler tre achievements jeg:

- Lvl 50

- 50 pickpocket og 50 lockpicks

- lese 50 skillbooks

Men ikke faen om jeg gidder å ta dem med det første, er ganske lei av spillet etter 56 timer spilt, er på level 35 tror jeg.

Dessverre så ga ikke Skyrim meg den samme "må spille"-følelsen som Oblivion :p

Lenke til kommentar

4 artifacts ifra 100% achievements !!!!!

Frem til det kommer DLC`s ;)

Oh yes, og med de igjen NYE achievements, Yohooo :D Im a Achievement-Junkie :D

Er jo selvfølgelig ting å gjøre i Skyrim sett bort i fra Achievementene også, men de dekker det meste i spillet. :)

Driver og lager meg en liste over ting jeg skal gjøre utenom Achievementene, kom gjerne med forsalg. Se spoileren. (Dette handler om å gjøre ALT med en og samme char...)

- Finne alle Priestmaskene (8stk), og lage nr.9

- Kjøpe alle husene i Skyrim (bare latskap som gjør at jeg ikke har alle enda, har 3)

- Loope Alchemy-Smithing-Enchanting(alle på 100 i skill for å pull-it-off), og få MAX (exploited) Gear stats.. Bare for å ha det alleralleraller beste til neste DLC\Ekspanjonspack kommer.

- Kjøre Hardlevels for morroskyld... Er lvl 50 nå, trenger ingenting mer egentlig....

- Gjøre ferdig alle misc quests som finnes (gaaaaawd.........)

Noe annet?

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar

Er så mye artig å gjøre i spillet.

Har kun ca 45-50 timer bak meg siden jeg fikk det til jul, men koser meg så utrolig mye.

Prøver nå å renske alle npcene i byene for ting og tang (pickpocket).

Pleier dere å betale for training uansett om det er et skill du ikke bruker så ofte?

Jeg gjør det, mest pga xpen jeg får av det.

Men tenkte kanskje det ikke er så veldig nødvendig, egentlig.

Så langt har jeg vel fokusert mest på archery - lock/pick pocket - 1hand - light armor og speech, kanskje noen andre men kommer ikke på det akkurat nå.

Lenke til kommentar

Jeg betalte for pickpocket-trening, siden jeg ville ha den Extra pockets perk'en. Jeg stjeler sjeldent fra lommene til folk, så orket ikke bruke tid på å få den opp til 50. Særlig på konsoll der en ikke har Quick save/load.

Har ikke konsoll det? Glad jeg har pc :p Men jeg har fått opp pickpocketing til 60-70 uten noe trening, tjener jo godt på det. Men jeg var uheldig å save over den characteren... Så jævli surt...

Lenke til kommentar

Nei og det går tregt å lagre/laste inn på PS3, men litt kjappere på Xbox. Uansett er det ikke det samme som på PC der du lett kan lagre før du gjør noe som kan gå feil (slik som pickpocket) og da er det så greit og kjapt å laste inn igjen. Jeg la merke til at det gikk lett å få pickpocket opp i skill, men det var først når jeg jobbet for å få det troféet, etter at jeg hadde betalt for trening.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Surt at noen NPC'r ikke kan dø da...

Som noen i Stormcloak Camps å Imperial Camps, generaler osv.

Noen som vet om det går ant å ta ut disse? TDBH quest eller?

Edit: Litt kjipt at man ikke kan bare tillintetgjøre hele Imperial eller Stormcloak hæren, hadde vært kult det.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

2012010400003.jpg

Hehe, Har fått meg en Draugh Deathlord som treningspartner... Skal si Heavy Armor og Block har økt Tar nesten ikke skade når han hugger løs på meg...synes nesten litt synd på han

Ved neste oppgradering passerer jeg vel 1000 i armorlevel Så det på nettet, men trodde de hadde brukt juksekoder el., men det er fullt mulig uten noe juksing. Ved neste oppgradering får jeg 891 armor level + 40% som skal vel gi noe over 1247...matte er ikke min sterkeste side

Hva jeg skal gjøre med alle pengene aner jeg ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...